Näin teen vain minä (1/10000?)

• 141 061
  • 741

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
... Kaipa musiikkimuistikin on todellinen juttu.
...
Todellakin! Voisin kertoa lukuisia esimerkkejä jonkun tietyn kappaleen herättämistä assosiaatioista, muistikuvista, jotka ovat jääneet lähtemättömästi mieleeni.

Yksi erikoisimpia liittyy Joukon ja Kostin Muisto vain jää -kappaleeseen, jota eräs tanssiorkesteri harjoitteli Kempeleen Nuorisoseurantalolla - tapahtui joskus 60-luvun loppupuolella.
Minä muutamien kavereideni kanssa hiivimme katsomaan ja kuuntelemaan heitä ja muistan aina, kun solisti, orkesterin vetäjä, aloitutti kappaleen aina uudestaan eivätkä päässeet juuri alkua pidemmälle, kun hän rupesi raivoamaan rumpalille, joka solistin mielestä ei osunut tahtiin jossain kohtaa kappaletta.
Ärsytti niin perkeleesti, kun olisin halunnut kuulla koko kappaleen, kun muutoin orkan soundi ja laulajan ääni olivat suorastaan hyviä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kuinka moni teistä pureskelee partaansa vähän väliä suussa?

Alejandro

Jäsen
Baari-illan jälkeen Wolt-kuskia odotellessa laitan kuulokkeet korviin ja katson Suomen maalikoosteita eri turnauksista. Uutenavuotena tuli taas fiilisteltyä vuoden 2004 World Cupin Ruotsi-ottelua. Pääsee niim ytimeen nostalgiaryöpyissä, että oikein tuulettelen mukana.

Kerroin tästä tavastani töissä ja kukaan ei tuntunut ymmärtävän.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Youtubesta tulee välillä töllöteltyä vanhoja mainoksia. Siis mielellään pelkkiä kokonaisia mainoskatkoja 80- ja 90-luvuilta. Silkkaa kultaa!

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pidän aidosti ruokaostosten tekemisestä. Yhä useampi tilaa eineet suoraan kotiin ja monelle ruokakaupassa asiointi lienee arjen askareista se uuvuttavin, mutta itselle korin kanssa kiertely, vihannesten punnitseminen jne. on ihan miellyttävä toimenpide. Toki yhden henkilön taloutena lähtökohdat ihan eri, mitä monella.

Jani.S.Petke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tilliliha
Aihe on sellainen josta vähemmän tulee kenenkään kanssa keskusteltua, niin voi hyvinkin olla etten ole ainoa joka näin tekee, mutta vailla parempaa tietoa kenties olen.
Eli kun käy tekemässä ison hädän, monet meistä sen jälkeen pyyhkii isoimmat jäännökset WC-paperiin. Joskus kuitenkaan kitka käden ja paperin välillä ei ole riittävä hyvään pyyhkimis kokemukseen ja lopputulokseen.
Olenkin alkanut kostuttamaan pyyhkimis käteni viereisen käsienpesualtaan hanan poresuuttimessa viipyilevällä vesitipalla. Tällä menetelmällä käsi ei pääse kastumaan liikaa, eikä näin ollen uhkaa paperin rakenteellista eheyttä, mutta kuitenkin estää paperin epätoivottua liukumista pyyhittäessä.
Olenko tosiaan ainoa joka näin toimii, vai löytyykö keskuudestamme muitakin joilla pyyhkii hyvin?
Kosteuspyyhkeet on viimeistelyssä hyviä, ja asia pitää aina suorittaa täysin alastomana

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Baari-illan jälkeen Wolt-kuskia odotellessa laitan kuulokkeet korviin ja katson Suomen maalikoosteita eri turnauksista. Uutenavuotena tuli taas fiilisteltyä vuoden 2004 World Cupin Ruotsi-ottelua. Pääsee niim ytimeen nostalgiaryöpyissä, että oikein tuulettelen mukana.

Kerroin tästä tavastani töissä ja kukaan ei tuntunut ymmärtävän.
Joskus baarireissun jälkeen jos ei ole muuta tekemistä jatkoilla (yksin tai seurassa, enemmän kuitenkin yksin) tulee katseltua leijonien arvokisaotteluita ja niiden huippuhetkiä. Ja tietenkin Mertarannan selostuksella mikäli vain mahdollista.

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Pläräsin nopsaan läpi kun osui tää osio silmään niin pistänpä itteltä jokusen erikoisuuden.

Vältän aina näkemästä kellonaikaa 12:34 koska jostain syystä minua ärsyttää suunnattomasti tuo kyseinen kellonaika. Sama ei päde muihin aikoihin eli esimerkiksi 23:45 tai 01:23 ei tuota mitään mutta tuo 12:34 on minulle kuin myrkkyä. Peräkkäiset numerot tuon aiheuttanee mutta tuo yksi noista aiheuttaa ärsytystä itselle jonka näkemistä yritän siis välttää.

Juon myös kahvini mieluiten kylmänä (kuumanakin kyllä menee) ja minulle kelpaa vaikka päivän vanha kahvi ja sekin tietysti kylmänä koska mielestäni maistuu paremmalta.

Meikäläisen erikoisuuksia siis tommoset.

Crank

Jäsen
Aihe on sellainen josta vähemmän tulee kenenkään kanssa keskusteltua, niin voi hyvinkin olla etten ole ainoa joka näin tekee, mutta vailla parempaa tietoa kenties olen.
Eli kun käy tekemässä ison hädän, monet meistä sen jälkeen pyyhkii isoimmat jäännökset WC-paperiin. Joskus kuitenkaan kitka käden ja paperin välillä ei ole riittävä hyvään pyyhkimis kokemukseen ja lopputulokseen.
Olenkin alkanut kostuttamaan pyyhkimis käteni viereisen käsienpesualtaan hanan poresuuttimessa viipyilevällä vesitipalla. Tällä menetelmällä käsi ei pääse kastumaan liikaa, eikä näin ollen uhkaa paperin rakenteellista eheyttä, mutta kuitenkin estää paperin epätoivottua liukumista pyyhittäessä.
Olenko tosiaan ainoa joka näin toimii, vai löytyykö keskuudestamme muitakin joilla pyyhkii hyvin?
Miksi siitä paperista ei voi pitää kiinni?

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Sittemmin kun olen tämän kakkapostauksen tänne ulostanut, niin minulle on kerrottu niin sanotusta tollo tekniikasta, eli sellanen himmee mytty tehdään millä siivotaan. Kuulostaa siltä että serlat menee parissa päivässä.

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jerry100, Hereworth
Itsellä oli lapsuudessa piintynyt tapa, että aina kun alkoi TV:ssä soimaan Eurovisionin tunnuskappale, niin lähdin marssimaan olohuoneen pöytään ympäri musiikin tahdissa. Tätä manööveriä kesti 2 vuotiaasta aina esiteini-ikään asti. Onneksi tapa jäi pois, koska olisihan se noloa jos yli viiskymppinen ukko marssisi edelleen ympäri pöytää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy