Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 132 723
  • 701

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Avoimista ovista sisään merkki nykypäivänä, jos ois kuin ennen. Aikanaanhan tuo harjan takana ollut ovi oli tuskin edes lukittu.
Nojoo mä kyllä laitan oven lukkoon. Tosin ku kävin hakee lähikaupasta pari noobelaanerii niin ovi oli jäänyt auki. Tosin ei ollu nobee edes.

Mutjoo ei se tosiaan ole ihan sama asia että ovi lukossa + luuta oven edessä kuin ennen pelkkä luuta oven edessä. Silloin ovia ei tosiaan lukittu.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Nojoo mä kyllä laitan oven lukkoon. Tosin ku kävin hakee lähikaupasta pari noobelaanerii niin ovi oli jäänyt auki. Tosin ei ollu nobee edes.

Mutjoo ei se tosiaan ole ihan sama asia että ovi lukossa + luuta oven edessä kuin ennen pelkkä luuta oven edessä. Silloin ovia ei tosiaan lukittu.
Toivottavasti ei tuu oksennusta suustasi, kun et saanut nobelia.

Joillekkin vaan kuulemma käynyt niin. Ei siis yleistystä.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Aamukahvin juodessa muistin että täällä on tämmönenkin ketju.
Eli juon kahvikupillisen ns ykkösellä alas, eli annan jäähtyä ensin kaikessa rauhassa, ettei tarvii kieltä polttaa.
En tiedä mistä ihmeestä tuommonen tapa on edes kehittynyt, mutta aiheuttaa toisinaan hieman outoja katseita.
 
K

Kiekkokatsoja

Aamukahvin juodessa muistin että täällä on tämmönenkin ketju.
Eli juon kahvikupillisen ns ykkösellä alas, eli annan jäähtyä ensin kaikessa rauhassa, ettei tarvii kieltä polttaa.
En tiedä mistä ihmeestä tuommonen tapa on edes kehittynyt, mutta aiheuttaa toisinaan hieman outoja katseita.
Mitäpä sitä kuluttamaan aikaa, kahvinjuontiin. Ei se nyt niin hyvänmakuista ole.
Monet meistä vetää jotain muuta, ykkösellä alas. Ehkäpä he miettivät, että onko kupissasi kahvia/pelkkää kahvia?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ikinä en laita herätyskelloa soimaan siten, että aika päättyy nollaan tai viitoseen. Jos pitää herätä puoli kahdeksan maissa, niin 7.26 käy tai 7.29 tai jopa 7.33 mutta ei ikinä 7.25 tai 7.30. Joku paha karma ja huono vuuduu tulee noista tasaluvuista tai niiden puolikkaista.

Myös näissä muissa minuuteissa osaa kaihdan. Otetaan vaikka väli 10-30. Näistä ok on 11,13,17,19,23,26,28,29. Muut on perkeleestä. Useimmat hyväksytyt on parittomia, mutta ei kaikki, ja osa parittomistakin on nou nou.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eli juon kahvikupillisen ns ykkösellä alas, eli annan jäähtyä ensin kaikessa rauhassa, ettei tarvii kieltä polttaa.
Minulla on vähän samaa taipumusta. Äitini on välillä huomauttanut että ei sitä kahvia juoda kuppi kerralla tyhjäksi... ja sitten kiitos, saako nousta pöydästä. Kahvia kuulemma siemaillaan ja samalla voi sitten seurustella muun pöytäseurueen kanssa. Laitan myös äitini mielestä liikaa maitoa kahviin joka edesauttaa sitä että voin juoda sen nopeasti. Kaikille muille tuntuu olevan ihan sama miten kahvini juon... tai eivät ainakaan huomauttele siitä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä en käännä nimiä lempinimiksi, vaan lempinimet nimiksi.

Ennenhän Markusta tehtiin aina Make, Erkistä Eki ja Jormasta Jore. Nykyisin ihmisillä on ristimäniminä lempinimiltä kuulostavia otsikkoja. Siispä aina kun tapaan Ramin, kutsun häntä Raimoksi. Jussia sanon Juhaniksi, Villeä Vilhoksi, Kallea Kaarloksi ja Santtua Samuliksi. Riku on minulle Rikhard, Niko puolestaan Nikodemus.
 

Glove

Jäsen
Minä en käännä nimiä lempinimiksi, vaan lempinimet nimiksi.

Ennenhän Markusta tehtiin aina Make, Erkistä Eki ja Jormasta Jore. Nykyisin ihmisillä on ristimäniminä lempinimiltä kuulostavia otsikkoja. Siispä aina kun tapaan Ramin, kutsun häntä Raimoksi. Jussia sanon Juhaniksi, Villeä Vilhoksi, Kallea Kaarloksi ja Santtua Samuliksi. Riku on minulle Rikhard, Niko puolestaan Nikodemus.
Lukiossa historianopettaja teki samalla tavalla puhutellessaan oppilaita. Rikusta tuli Rikhard, Jussista Jusupov ja mitä niitä nyt olikaan.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ikinä en laita herätyskelloa soimaan siten, että aika päättyy nollaan tai viitoseen. Jos pitää herätä puoli kahdeksan maissa, niin 7.26 käy tai 7.29 tai jopa 7.33 mutta ei ikinä 7.25 tai 7.30. Joku paha karma ja huono vuuduu tulee noista tasaluvuista tai niiden puolikkaista.

Vain olosuhteiden pakosta teen tällä hetkellä samaa, kun kännykän kello on jostain mystisestä syystä 3 minuuttia edellä oikeaa aikaa. Laitan kellon siis soimaan 5:57 arkiaamuina.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vain olosuhteiden pakosta teen tällä hetkellä samaa, kun kännykän kello on jostain mystisestä syystä 3 minuuttia edellä oikeaa aikaa. Laitan kellon siis soimaan 5:57 arkiaamuina.
- jotta herätys on oikeassa ajassa klo 5.54? Mikä tuossa on olosuhteiden pakkoa, vai astuinko miinaan?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Luulin, että olen ensimmäinen @pettter :n seuraaja ja näin about 1/10000:sta jatkislaisesta, mutta on siellä näemmä neljä muuta kerinnyt tehdä saman seurauksen jo aiemmin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Luulin, että olen ensimmäinen @pettter :n seuraaja ja näin about 1/10000:sta jatkislaisesta, mutta on siellä näemmä neljä muuta kerinnyt tehdä saman seurauksen jo aiemmin.
Miten pettteriä seurataan? Joutuuko sen perässä kulkemaan kaikki Kallion baarit? Ihan outo funktio mulle tuo seuraaminen. Jotkuthan oikein kerjää ihmisiä seuraamaan itseään. Minusta on ihanaa että kukaan ei seuraa. Saan käydä vaikka lähikaupassa perse paljaana ja kalsarit päässä, eikä twittagrammit tiedä siitä mitään. Mahtavaa olla incognito. Kukaan ei tunnista, kukaan ei välitä jos kuljen kadulla vastaan. Näytän tylsältä ja huomaamattomalta, ja siihen olen aina pyrkinytkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuosta tuli mieleen, että jos elämästäni tehtäisi leffa, se olisi aika tylsä. Ei siinä tapahtuisi mitään. Ukko vaan kävisi välillä töissä, olisi kotona, juopottelisi joskus ja välillä nukkuisi. Kenen haluaisin esittävän itseäni? No Samuel L. Jacksonin, mutta se ei olisi uskottavaa. Olen valkoihoinen, keski-ikäinen mies. Hieman keskivertoa lyhyempi, mutta en kääpiö kuitenkaan. En ole huomattavan lihava, mutta en laihakaan. En ole kalju mutta eivät hiukseni ole pitkätkään. En ole tumma, mutta en vaaleakaan. En ole silmiinpistävän lihaksikas, mutta en ruipelokaan.

Nyt keksin. Eviliä voisi esittää nuorempi Harvey Keitel. Jostain sieltä Reservoir Dogsin ajoilta. Jotain samaa hänessä oli silloin kuin on minussa nyt.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Miten pettteriä seurataan? Joutuuko sen perässä kulkemaan kaikki Kallion baarit? Ihan outo funktio mulle tuo seuraaminen. Jotkuthan oikein kerjää ihmisiä seuraamaan itseään. Minusta on ihanaa että kukaan ei seuraa. Saan käydä vaikka lähikaupassa perse paljaana ja kalsarit päässä, eikä twittagrammit tiedä siitä mitään. Mahtavaa olla incognito. Kukaan ei tunnista, kukaan ei välitä jos kuljen kadulla vastaan. Näytän tylsältä ja huomaamattomalta, ja siihen olen aina pyrkinytkin.

Tosiaan sinne Alepan kaljahyllyn viereen vain odottelemaan, kyllä se sinne ennen pitkää ilmaantuu. Ainakaan itellä ei riitä enää intoa siihen vanhanaikaiseen tapaan että painetaan tykkäystä/seurausta nettimaailmassa, kömpelöä eikä siitä saa sellasta fiilistä mitä ns. livenä. Näin se vaan menee. Saatan, Evil, suakin seurailla joku päivä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tosiaan sinne Alepan kaljahyllyn viereen vain odottelemaan, kyllä se sinne ennen pitkää ilmaantuu. Ainakaan itellä ei riitä enää intoa siihen vanhanaikaiseen tapaan että painetaan tykkäystä/seurausta nettimaailmassa, kömpelöä eikä siitä saa sellasta fiilistä mitä ns. livenä. Näin se vaan menee. Saatan, Evil, suakin seurailla joku päivä.
Nykäse hihasta jos yhytät. Tarjoan paukut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuli tuossa ruokatauolla kylmää maksalaatikkoa syödessä mieleen, että tykkääkö joku muukin syödä maksalaatikon kylmänä, vai onko se mun juttu vaan?
Tyttäreni, nyt 17 vee, tekee tuota samaa ärtsopalla. Ei siis halua, että purkkihernekeitto lämmitetään vaan vetää kylmänä lusikalla suoraan tölkistä.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Tuli tuossa ruokatauolla kylmää maksalaatikkoa syödessä mieleen, että tykkääkö joku muukin syödä maksalaatikon kylmänä, vai onko se mun juttu vaan?
Yksi kaverini syö myös maksalaatikkoa kylmänäkin. Taisi sanoa, että parempaa on lämpimänä, mutta menee kylmänä alas myös. Kai siis on joskus liian laiska laittamaan ruoan mikroon.

Et kai siis ole ihan täysin yksin perversiosi kanssa.
 
Jos kuunteleen musiikkia kotona ilman mitään taustamelua, niin mulle riittää kuulokkeita käyttäessäni äänenvoimakkuudeksi 1-3/100. Ja jos totta puhutaan, niin joskus säädän esim nettiradiota kuunnellessa nettiradion sivulla olevaa äänipalkkia pienemmälle, vaikka laitteen äänet olisivat ykkösellä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En pidä siitä että lämmin ruoka koskee salaattiin. Sen takia lounaspaikoissa otan salaatin eri lautaselle. Kotona syön salaatin joko ennen lämmintä ruokaa tai sen jälkeen. En vain siedä sitä että nämä asiat (lämmin ruoka ja salaatti) on yhtä aikaa lautasella ja kosketuksissa toisiinsa.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
En tiedä olenko edes vähemmistöä, mutta arvostan epäurheilijamaista käytöstä monissakin tilanteissa. Urheilu on viihdettä ja kyseenalaiset tilanteet helmiä. Mieleen tulee vaikkapa Jarkko Ruudun pelleilyt HIFK:iä vastaan 5.12.2011, Trevor Gilliesin huutelut käytävältä Penguinsia vastaan 2011 fight nightissa tai Vettelin sekoilut Bakussa 2017 ja huutelut tiimiradioon tuomaristolle Meksikossa 2016. Näitä ei toki ääneen sanota, vaan seurataan vierestä kun suuri yleisö ja selostajat tuomitsee nämä hahmot, samalla itse nauraen ja nauttien viihteestä. Kyllä kunnon unsportsmanlike aina hajuttoman ja mauttoman käytöksen voittaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos roskis on kaukana niin saatan käyttää tyhjää sipsipussia väliaikaisena roskiksena. Miksi se ei ole roskiksessa? No se roskis on edelleen kaukana.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos roskis on kaukana niin saatan käyttää tyhjää sipsipussia väliaikaisena roskiksena. Miksi se ei ole roskiksessa? No se roskis on edelleen kaukana.
Onko veli näitä roolileikkijöitä?

 

Glove

Jäsen
En tiedä olenko edes vähemmistöä, mutta arvostan epäurheilijamaista käytöstä monissakin tilanteissa. Urheilu on viihdettä ja kyseenalaiset tilanteet helmiä. Mieleen tulee vaikkapa Jarkko Ruudun pelleilyt HIFK:iä vastaan 5.12.2011, Trevor Gilliesin huutelut käytävältä Penguinsia vastaan 2011 fight nightissa tai Vettelin sekoilut Bakussa 2017 ja huutelut tiimiradioon tuomaristolle Meksikossa 2016. Näitä ei toki ääneen sanota, vaan seurataan vierestä kun suuri yleisö ja selostajat tuomitsee nämä hahmot, samalla itse nauraen ja nauttien viihteestä. Kyllä kunnon unsportsmanlike aina hajuttoman ja mauttoman käytöksen voittaa.
Tykkäätkö myös Michael Schumacherin tahallisista kolaroinneista esim. Damon Hillin tai Jaques Villeneuven kanssa?
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tykkäätkö myös Michael Schumacherin tahallisista kolaroinneista esim. Damon Hillin tai Jaques Villeneuven kanssa?
Näissä tullaan rajatapauksiin. Kolaroinnista Hillin kanssa en pidä, koska se teki Schumista mestarin. Mutta toisaalta kummatkin Schumin kolareista oli dramaattisia hetkiä, joita laji kaipaa. Paljon siis riippuu siitä seuraako tapahtumia puolueettomasti vai fanin näkökulmasta.
Myöskään Bertuzzin sucker punchia en arvosta, joten kyllä raja on näilläkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös