MV-lehden kohderyhmä on vajukkiväkeä ja menetetettyjä tapauksia joka tapauksessa. Normaaleja kansalaisia on ihan hyvä informoida tuon paska-aviisin valheista ja varmaan joillekin teini-ikäisille tuo epäisänmaalinen sonta menisi filtteröimättömänä läpi kuten vajakeillekin.
Olen ruvennut MV-lehden kestotilaajaksi, koska olen aivam mälyttömän fiksu ihminen, normaalikansalaista fiksumpi tyyppi.
Tai ainakin ensimmäistä äidinkieltään suomena puhuvien joukossa kuulun neropattien osajoukkoon.
Suomalaiset ruotsinkieliset saattavat olla keskimäärin vähän älykkäämpiä, mutta se että he eivät tilaa MV-lehteä, ei todista mielestäni mitään.
Tämän Suomi-innostus invaasion aiheuttamia ongelmia olisi ainakin YLE (monikulttuurisuuden edistäminen säädetty perusagendaksi), ehkä myös muu media, välttänyt kertomasta viimeiseen asti.
Sitten 'aivan mahtavassa, osallistukaa ohjelmaan' some-maailmassa ( ei toki siinä Raakelin kuplassa) olisi alkanut levitä harmistuneiden kansalaisten kertomia tapahtumia, joita ei olisi epätosiksi voitu kääntää mitenkään.
Paskakuorma, yhteiskunnan rasite kasvaa mutta tuulettimet, nuo työtä tekevät oman elämänsä typerät sankaripropellit vain täytyy pitää pyörimässä.
Ja heidän alapuolellaan, propellien pyörimisliikkeen jämillä elävät heikompiosaiset valittavat jo valmiiksi, mutta ovathan sotaa pakenevat vielä heikommassa asemassa.
MV-lehti on saattanut pelastaa ns. paljastuksillaan tämän maan anarkialta.
Kiihdytetyn paskan osumiselta vittuuntuneen työtätekevän väestönosan ylikierroksilla pyörivään levottomuuteen, josta se singahtaisi triplanopeudella päin kaikkein heikommassa olevia kansalaisia, suomalaisia munaajia, mutta lähempiä lähimmäisiä kuitenkin...
Minun pitäisi varmaan siirtyä seuraavalle tietoisuuden tasollee, Magneettimedia ja mitä näitä nyt on.
Fiksuna tulee mieleeni, että Putinia varmaan kyrsii kun ei Bilderberg-kokouksiin ole kutsua tullut.
Ja juutalaisissa on eroja, Rotenbergit, ja varmaan monet Kyproksella ja Israelissa vaikuttavat ovat huipputyyppejä.
Jenkkijuutalaiset rakentavat maapallosta tietoisesti helvetin esikartanoa, ahneuttaan.
Venäläinen ei ole ikinä ahne. Senhän todistaa kuinka köyhää siellä on meininki.