Dee Snider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jatkoaika Cancer Fighters
Tältä osalta MV-lehti on tavoitteensa saavuttanut, idiootit pääsevät sanomaan että "niin, kyllä mv-lehti on epäluotettava, mutta niin on valtamediakin".
Mutku-kortti on toki naseva kikka esinahan venyttelylle, kun itse jaat täällä näitä paskolinien ja uuninpullien saarnalinkkejä yhtä kiihkeästi kuin jehovat Vartiotornia.
Itse en ole avannut MV:tä kuin pari kertaa, samoissa luvuissa pyörii Hommafoorumi-vierailut. Täysin tarpeetonta kuraa, kun mitä nyt esim. tuota YLE:n juttua irakilaisten kovasta tuskasta epäsiistien vessojen ja kalliin tupakin Suomessa, niin ne tekee sen ihan itse. Ellei sitten YLE:kin ole sortunut MV-journalismiin?
Taitaapi olla niin, että korkeat kävijäluvut selittyvät sillä, että lehden suurimmat vihaajat viettävät siellä kaiken aikansa, vaikka voisivat senkin ajan käyttää hyödyllisesti, vaikkapa vapaaehtoistyöhön Fahadien parissa. Nämä järkyttyneet sotalapset tarvitsevat paremmistolaistenkin vertaistukea. Ja voihan sinne rajoille mennä nyt "Please, don't go!" kylttien kanssa ja taivuttelemaan fatsereita jäämään ja pistämään Soinin aiheuttaman kestävyysvajeen kuntoon.