kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
En omista Nevalaisen valmistamaa kitaraa, mutta viime keväänä vein viimeksi kyseisen herran huollettavaksi kolme kitaraa. Niihin piti tehdä vaan nauharemppaa, mutta kyllähän se oli tehnyt niille paljon enemmän. Lopputulema oli oikeasti ihan helvetin hyvä. Sitten myin vähän aikaa sitten pois sellaisen korealaisen Epiphonen sheratonin, jota oli modattu niin, että siinä ei enää ollut muuta alkuperäistä kuin koppa ja siinä oli Nevalaisen laittamat kampi ja mikit.
Joskus olen saanut kokeilla noita flying finnejä ja kyllähän ne on oikeasti ihan käteen käyviä soittimia. Itselläni on niiden kanssa se ongelma - kuten on myös mm.Lottosen kitaroiden kanssa - että ne on liian hyviä. Niitä käsitellessä tulee ihan liian mukavoitunut olo. En minä mikään Jack Whiten tasoinen idealisti näissä asioissa ole, mutta silti on aina toivottavaa, että soittimessa joku juttu vähän fuskaa. Sillon pysyy paremmin itsekkin asian ytimessä.
Joskus olen saanut kokeilla noita flying finnejä ja kyllähän ne on oikeasti ihan käteen käyviä soittimia. Itselläni on niiden kanssa se ongelma - kuten on myös mm.Lottosen kitaroiden kanssa - että ne on liian hyviä. Niitä käsitellessä tulee ihan liian mukavoitunut olo. En minä mikään Jack Whiten tasoinen idealisti näissä asioissa ole, mutta silti on aina toivottavaa, että soittimessa joku juttu vähän fuskaa. Sillon pysyy paremmin itsekkin asian ytimessä.