Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 042 126
  • 24 001

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Pitkä huokaus tälle hankinnalle. En tiedä onko kuinka kallis, mutta silti olisi voitu jättää hankkimatta.

Tiivolaa ei A)joko saatu Bluesista irtoamaan tai B) ei alunperikään oltu hänen perässä.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ymmärrän että kapeaan hyökkäykseen on joku hankittava mutta Somervuori ei kyllä ole hankintana yhtään sitä mitä Kerho tällähetkellä tarvitsee. 36v entinen suuruus, jonka taso on nykyään siinä 3-4 kenttien hollilla. Muutenkin olisin odottanut, että nyt hankitaan joku tulevaisuuden suunnitelmiin sopiva suht nuori kaveri totuttelemaan menoon vähintään 2 vuoden sopparilla. Toivon todellakin ettei Eero kuulu suunnitelmiin muuta, kuin hätäapuna loppukaudeksi.
 

Ralph

Jäsen
Patrick "yhdeksään peliin 0+2" Hollandin lähtö ei enää harmita, kun tilalle saapui Eero "17 peliin 2+1" Somervuori, joka on ollut pari viikkoa sivussa loukkaantumisten takia.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Somervuori.... Tämänhän täytyy olla johdon ihan suoraa vittuilua Pantselle, kun muistelee viime kevään viimeistä peliä. No vitsi vitsi, tekihän se ihan kohtalaiset pojot viime kaudella kuitenkin. Samalla toive kaunoinen, ettei varmaan kuulu ensi kauden suunnitelmiin?
 

Ralph

Jäsen
Samalla toive kaunoinen, ettei varmaan kuulu ensi kauden suunnitelmiin?
No miksei, kun Tommi Santalan soppari on loppumassa tähän kauteen? Siitä kova tuttu kolmikko ja kun päälle laitetaan Sakari Manninen, ei enää muita kiekollisia pelaajia tarvitakaan. Loput voivat olla sitten Riku Hahl, Otto Paajanen, Juha Koivisto, Waltteri Hopponen jne.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hehe, uudet tuulet puhaltelee toimistolla ja nyt alkaa rakettimainen nousu runkosarjassa, tavoitteena ehdottomasti pleijarit ja hankintana Somervuori :D
Eteenpäin on menty.
 

Buzzer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaa että Somervuori tekee comebackin. En nyt ymmärrä tätä hankintaa. Toisaalta sopii kyllä näihin "reisille menneet hankinnat" teemaan. Kai se itse halusi tulla ja ilmeisen halvalla. Muuten menee yli hilseen. Tutkapari Miettinen-Somervuori yhteen..?
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Somervuori? Ei olisi viime kauden jälkeen uskonut paluuseen. Saatiin kai se, mitä saatavilla oli.

Mutta... Laittaisin Mannisen viereen. Liike oli kuitenkin hyvää viimeksi ja jos on pysynyt samana, voisi hyvinkin pysyä Mannisen vauhdissa. Nyt Sakari jää aika yksin sen suhteen, etenkin kun Polak puhaltelee jossain taaempana aina. Eli katsotaan. Ainakin tuo sitä kokemusta.
 

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jaa että Somervuori tekee comebackin. En nyt ymmärrä tätä hankintaa. Toisaalta sopii kyllä näihin "reisille menneet hankinnat" teemaan. Kai se itse halusi tulla ja ilmeisen halvalla. Muuten menee yli hilseen. Tutkapari Miettinen-Somervuori yhteen..?
Niin. Eiköhän Somervuori ole jo siinä ehtoopuolen rosterissa,missä mennään sinne mihin kysytään ennemmin kuin mihin itse haluaa mennä. Nähtäväksi jää.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Väkisinkin tulee mieleen, että jospa sillä Somervuorella ei ollutkaan mitään erimielisyyksiä(ainakaan isoja) itse Pantsen kanssa vaan Johdon(Korpela tai Laukkanen) kanssa.

Tai sitten Somervuori halusi lähteä Bluesista ja ainut mistä sai pelipaikan läheltä Helsinkiä oli Hämeenlinna. Sillä Urheilulehti kirjoitti, että Somervuorta oli tarjottu HIFK:lle, mutta sinne ei kelvannut.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Ni
Jännä jos Somervuori olisi tulossa takaisin kun täällä tiedettiin kuinka Pantteri ja Somervuori eivät tulleet toimeen.

No niinkuin hyvin sinäkin tiedät, eivät ainakaan viimeisessä ottelussa viime kaudella tulleet, kun yhteen tuli otettua ihan pukukoppikäytävällä.

Mikä muuten oli tämän viestisi pointti keskustelulle?
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ni


No niinkuin hyvin sinäkin tiedät, eivät ainakaan viimeisessä ottelussa viime kaudella tulleet, kun yhteen tuli otettua ihan pukukoppikäytävällä.

Mikä muuten oli tämän viestisi pointti keskustelulle?
Niin en minä tiedä, olen vain lukenut asiasta jotain juttuja. Kuka vaan voi väritellä netissä mitä vaan. Jotkut uskoo ja kertoo eteenpäin, toiset ei.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Toivottavasti ainakaan Hopposta ei päästetä pois. Ja omissa toiveissa kauppa sisältää tännekin päin jotain muutakin. Ei kai toiseksi persaukisimman homma ole auttaa sitä persaukisinta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös