No miksei, kun Tommi Santalan soppari on loppumassa tähän kauteen? Siitä kova tuttu kolmikko ja kun päälle laitetaan Sakari Manninen, ei enää muita kiekollisia pelaajia tarvitakaan. Loput voivat olla sitten Riku Hahl, Otto Paajanen, Juha Koivisto, Waltteri Hopponen jne.Samalla toive kaunoinen, ettei varmaan kuulu ensi kauden suunnitelmiin?
Kokemusta ja nuoren joukkueen ikäkeskiarvoa ylöspäin.Mitäköhän tällä hankinnalla yritetään hakea?
Jos en väärin ole ymmärtänyt, tämä on Riivan perintö. Pääsi vielä näpäyttämään Pantsea.Hehe, uudet tuulet puhaltelee toimistolla ja nyt alkaa rakettimainen nousu runkosarjassa, tavoitteena ehdottomasti pleijarit ja hankintana Somervuori :D
Eteenpäin on menty.
Niin. Eiköhän Somervuori ole jo siinä ehtoopuolen rosterissa,missä mennään sinne mihin kysytään ennemmin kuin mihin itse haluaa mennä. Nähtäväksi jää.Jaa että Somervuori tekee comebackin. En nyt ymmärrä tätä hankintaa. Toisaalta sopii kyllä näihin "reisille menneet hankinnat" teemaan. Kai se itse halusi tulla ja ilmeisen halvalla. Muuten menee yli hilseen. Tutkapari Miettinen-Somervuori yhteen..?
Jännä jos Somervuori olisi tulossa takaisin kun täällä tiedettiin kuinka Pantteri ja Somervuori eivät tulleet toimeen.
Niin en minä tiedä, olen vain lukenut asiasta jotain juttuja. Kuka vaan voi väritellä netissä mitä vaan. Jotkut uskoo ja kertoo eteenpäin, toiset ei.Ni
No niinkuin hyvin sinäkin tiedät, eivät ainakaan viimeisessä ottelussa viime kaudella tulleet, kun yhteen tuli otettua ihan pukukoppikäytävällä.
Mikä muuten oli tämän viestisi pointti keskustelulle?
Hopponen? Ei kai tuolta ketään muita a.) päästetä pois tai b.) oteta muualla vastaan. Ainakaan hyökkääjistä.Taitaa olla tulossa liikennettä Kerhosta Bluesinkin suuntaan, jos on Iltalehteä uskominen:
http://m.iltalehti.fi/smliiga/2015121020813129_sm.shtml
Kukakohan lähtee?
Jos tämän vielä saisivat toteutumaan niin olisi kauden paras viikko riippumatta siitä tuleeko viikonloppuna voittoja tai ei :DToivottavasti Karevaara
Piti kanssa just ehdottaa Paksupetteriä. Kun Hahlia ei saa.Leblanc voisi kanssa lahtea Karevaaran kanssa. Muihin en vahtaisi.
Jos yksikin tällainen Hopposen kaltainen nuori ja lupaava pelaaja vaihdetaan SomerEeroon niin ei jumalauta sanon minä. Äkkiä sinne se oikea tj ja uj hommiin nyt!Hopponen? Ei kai tuolta ketään muita a.) päästetä pois tai b.) oteta muualla vastaan. Ainakaan hyökkääjistä.