Minä en. Kyseessä kuitenkin 37-v koko uransa puolustavassa roolissa vetänyt kaveri. TPS:ssä odotetaan Halpernilta varmaankin tehoja, mutta en usko koviin tehoihin. Näitä NHL:n konkareita on käynyt ennenkin liigassa epäonnistumassa esim Veilleux ja Arnason..Oisin voinut ottaa Halpernin HPK:hon. Ei sitte.
Minä en. Kyseessä kuitenkin 37-v koko uransa puolustavassa roolissa vetänyt kaveri. TPS:ssä odotetaan Halpernilta varmaankin tehoja, mutta en usko koviin tehoihin. Näitä NHL:n konkareita on käynyt ennenkin liigassa epäonnistumassa esim Veilleux ja Arnason..
Onneksi HPK ei ole moisia ei-niin-häävejä diilejä tehnyt sitten Eric Fehrin sopimuksen.Tepsin kannalta vielä sekin lisäongelma, että sopimuksessa on NHL siirron kesken kautta mahdollistava pykälä => jos Halpern floppaa, pelaa Turussa, jos onnistuu pelaa Änärissä. Ei kovin häävi diili.
Lukossa try-outilla ollut Jamie Arniel ei jatka siellä. Mitä mieltä olette. Olisiko miehestä kakkossentteriksi? Myönnetään, vähän epätoivoinen haku olisi, kun ei vakuuttanut Lukossa niin miksi onnistuisi täälläkään.
Mulla on hiukan skeptinen suhtautuminen kirjainyhdistelmiin DEL + HPK. Näkemättä paskaa siis.
Lukossa try-outilla ollut Jamie Arniel ei jatka siellä. Mitä mieltä olette. Olisiko miehestä kakkossentteriksi?
Jos miehiä alkaa tätä vauhtia tippumaan hyökkäyksestä (Vänttinen & Saarinen), niin kohta on joku paniikkiratkaisu pakkokin hankkia. Jos tulee Virmasen keksimällä, niin tervetuloa...
Leino ei riitä pitkässä juoksussa. Nythän Kerholla ei ole sentteriosastolle kilpailua ollenkaan ja jos yksikin tippuu rivistä, niin lirissä ollaan. Edelleen näen Leinolle parempana paikkana kehttymisen kannalta Mestiksen, mutta olen Leinon suhteen erittäin mielelläni väärässä. Sitten pitäisi vaan jatkossa olla tehokas kakkossentteri.Aamusella itseasiassa tuon Arnielin uutisen näin ja heti tuli mieleen, että tässä olisi nyt se sentteri. Try-outille kelpaa jos on kovan työmoraalin omaava kaveri. Ilmeisesti hyvin luisteleva kaveri, joten try-out kelpaa. Leino aloittanut ihan ok, mutta pitkässä juoksussa ei taida riittää. Ehkä.
Arniel kelpaisi hemmetin hyvin, ihme että Lukko ei näe herralle käyttöä. Joku liigaseura saa Arnielista hyvän sentterin. HPK:hon on ilmeisesti rantautumassa kotimainen vaihtoehto, valitettavasti. Tai miten sen nyt ottaa, jos haetaan kakkossentteriä niin sitten voi nimen puolesta olla huhuttu äijä aika pettymys.
Leino ei riitä pitkässä juoksussa. Nythän Kerholla ei ole sentteriosastolle kilpailua ollenkaan ja jos yksikin tippuu rivistä, niin lirissä ollaan. Edelleen näen Leinolle parempana paikkana kehttymisen kannalta Mestiksen, mutta olen Leinon suhteen erittäin mielelläni väärässä. Sitten pitäisi vaan jatkossa olla tehokas kakkossentteri.
Jos muki maistuu, niin mikäs sen hienompaa. Näen jo kakkosketjun Saarinen-Arniel-Santavuori Night Lifessa pyörittelemässä paikallisia kimalaisia. Kunhan auton ratista pysyvät poissa niin kaikki hyvin. Nyt toimisto hereillä, Mestis-Makkoselle ehdoton ei ja Arniel sisään, enemmän hän luultavasti vetäisi katsojiakin lehtereille kuin Makkonen.
Ei ole Makkonen, uusvanha haku kylläkin.Kaikista pahin skenaario olis kuppia ottava Makkonen. Say it isn't so TJ MACKEY.
Ei ole Makkonen, uusvanha haku kylläkin.
Ei ole Makkonen, uusvanha haku kylläkin.
Vanha kunnon MIKA NIEMI Lempäälän Kierrätyskeskuksen jättömailta? Pahvimuki lähtee hakuun välittömästi. Olishan meillä sitten ainakin Ässien ykkössenan kaima...Ei ole Makkonen, uusvanha haku kylläkin.