Taidampa heittää omankin päiväunen tänne kun kerta muillakin on jo lasti pöksyissä.
Josh Holden
Olen puhunut...
Ihan hyvä, mutta nyt ei haeta ykkösentteriä.
Ihan hyvä, mutta nyt ei haeta ykkösentteriä.
Näistä asioista olen aika lailla samaa mieltä. Meikäläisellekin kelpaisi sekä Lucenius että Makkonen tryoutille kokeileen(ei kuitenkaan samanaikaisesti). Lucenius toisi ainakin kiekollista taitoa, vaikka mun mielestä sitä nykyisessä jengissä on jo valmiiksi suhteellisen paljon, ainakin laituriosastolla. Nico Aaltonen kuulostaa lähinnä huonolta vitsiltä, vaikka Kivan tokalla kaudella olikin yksi positiivisimpia yllättäjiä lyhyellä visiitillään.Edelleen mulle kelpaa myös Lucenius tai Makkonen, jos ne tulee try outila, näyttää paljon se kalja on maistunut ja että liikkuuko se luistin ja ne kädet liigatason veroisesti. Jos ei niin terve menoa takas Mestikseen. Käy se Arnielkin ja Sprukts aivan loistavasti, jos edelleen on jotain antaa näytöiksi. Mutta että Nico Aaltonen, jo pelkästään se että joku täällä vihjaa jonkun häntä huhuilevan Kerhoon saa mut lähinnä surulliseksi. Ei niitä pelejä voiteta, eikä tuloksia saavuteta omaamalla 5 ketjullista Aaltosia.
Ehkä tässä touhussa pelottaa enempi se että mukahassuttelujen sijaan, tähän mennessä kaikki kommentit joita on tullut, joko siis suoraan tai epäsuoraan joukkueelta, olkoon vaikka sitten huhuissa on olleet joko täyttä paskaa, eli siis näitä "on jo nimi paperissa" tyylisiä, kuivat markkinat huuteluita tai sitten se nimi on jo lähtökohtasesti sellainen että niitä on jo joukkueessa enempi kuin kentälle mahtuu samaan aikaan ja popparijonossakin on jo useempi mies.
Kyllä vetää porukan mutkalle tämä vahvistusten odottelu, voihan mother nature hockey.Nyt tuli sellainen lause, että RtSn pyörii akselinsa ympäri haudassaan.
Ehkä tämä onkin tietoinen taktiikka Kerho-johdolta. Laitetaan kaikenmaailman aaltos- ja pehuhuhuja liikkeelle, jotta se itse pihvi näyttäisi sitten paremmalta julkaisuhetkellä. TJ MACKEY on HPK:n puku-ukkojen Jatkoaikaan ujuttama mäyrä
Kyllähän leveyttäkin täytyy olla, sehän on selvää.
No mitä tässä sitten mietitään? Lucenius tuo riittävästi leveyttä, hyvä kun kopin ovesta mahtuu.
Mistä tämä Nico Aaltonen HPK:hon on lähtenyt liikkeelle? On kyllä ollut huono tähän mennessä, enkä usko, että olisi mitään saumoja pärjätä nykyisellään liigassa.
Tuoreessa Kaupunkiuutisissa itse herra johtava eli Petteri Sihvonen ottaa kantaa HPK:n mahdolliseen kakkossentterin hankintaan. Sihvosen mielestä HPK:n ei tarvitse hankkia kakkosen keskelle ketään ja siirtää Leinoa laitaan tai ylipäätänsä kokoonpanosta pois, koska kuulemma ajaa asiansa hyvin nykysellä paikallaan.
Nyt kun Viitaluoma on loukkaantuneena, voisi HPK vilkaista Lempäälään päin. Useasti mainittu hyökkääjä, sentteristäkin menevä, Niclas Lucenius on pelannut Mestiksessä erinomaisesti ja hyvällä asenteella. Jos asenne ja kiinnostus jatkuu, miehelle voisi tarjota muutaman viikon try-outin. Mestiksessä kuuteen peliin 4+10 ja tehotilaston kärkipaikka, +9. Taidoista se ei jää kiinni, asenne on vain ongelmatekijä.
Hauskasti ne mielipiteet muuttuu, Vili on pari peliä sivussa ja se joka haukuttiin muutama sivu taaksepäin paskaksi kesän kaljaa vetäneeksi, onkin yhtäkkiä vahvistus.