MTV3: Idols 2007

  • 546 230
  • 3 334

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
pokki kirjoitti:
Tuota Annan psykologi-vastausta ajatellen, tuo järkevien juttelu lähinnä naurattaa. Vastaus oli kuin missin suusta.

Olen aika monta kymmentä opintoviikkoa psykologiaa opiskellut ja todennut, että laitoksella pyörii juuri Annan tyylisiä tyttösiä. Jos haluaa nähdä syvemmin ja perusteellisemmin elämään suhtautuvia tyttölapsia, niin kannattaa mennä vaikka kirjallisuuden tai filosofian luennoille.

Jos Anna aikoo psykologiksi, niin hänhän taitaa pystyä hakemaan yliopistoon jo vuoden päästä. En ymmärräkään, miksi Abreun ammattihaavetta väheksytään. Ihan kelpo psykologi hänestä varmasti tulisi. Pääkin näyttäisi riittävän.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Päivän IS:ssä on ollut äänestys jossa on kysytty kuka voittaa tämän vuoden Idolsin ja reilusti eniten ääniä on kerännyt Ari, joka keräsi 45% äänisaaliin ja selkeä kakkonen on Anna 22% äänimäärällä, muille äänet jakautuu tasaisesti. Pieni yllätys on että Kristian sai äänistä vain 4% ja sijoittuu sillä 5.sijalle.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
flintstone kirjoitti:
Päivän IS:ssä on ollut äänestys jossa on kysytty kuka voittaa tämän vuoden Idolsin ja reilusti eniten ääniä on kerännyt Ari, joka keräsi 45% äänisaaliin ja selkeä kakkonen on Anna 22% äänimäärällä, muille äänet jakautuu tasaisesti. Pieni yllätys on että Kristian sai äänistä vain 4% ja sijoittuu sillä 5.sijalle.

Joo eipä yllätä. Itse nostaisin Annan myös kakkossuosikiksi, niin tyrmäävä oli likan veto edellisessä semissä. Ihmettelen kyllä näitä pissispuheita, ei mun mielestä Anna ole mitenkään ärsyttävä, vaan ihan normaali vähän räväkämpi tuon ikäinen. Ihmettelen myös miksi media puhuu 16-vuotiaasta, ku eikös tuo jo täyttänyt 17? Karsintojen aikaan oli toki vasta 16.

Tyrmäyksistä puheenollen, harvinaisen selkeitä sellaisia on ollut lähes joka karsinta. Ari, Johanna, Kristian, Anna, täysin ylivoimaiset voitot. Mielestäni näiden finaaliin päässeiden taso on ollut parempi kuin viime vuonna, mutta semitaso keskimäärin oli heikompi.

Sitten loppuranking veikkaus, ku tää on niin kivaa tietää kaikki etukäteen.

1. Ari
2. Anna
3. Kristian
4. Johanna
5. Panu
6. Se vielä valitsematon jokerikortti
7. Kristiina
 

Simon#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Henkka kirjoitti:
Tyrmäyksistä puheenollen, harvinaisen selkeitä sellaisia on ollut lähes joka karsinta. Ari, Johanna, Kristian, Anna, täysin ylivoimaiset voitot.
Eiköhän ne semifinaaliporukat ole tehty varta vasten hiukan sellaisiksi, että tuomaristo saa oman tahtonsa läpi loppuseitsikkoon. Eli joka ryhmässä on se selkeä jatkoonmenijä ja sitten ne muut. Kaava on toistunut kaikissa ryhmissä, poislukien se eka jätkäryhmä, joka oli kaikkein tasaisin.

Toki mokiakin sattuu äänestäjille, kiekko-Kristiina ei varmasti ollut ryhmästään se, jonka tuomarit ajattelivat menevän jatkoon.

Annankin voitto oli tyrmäys omassa ryhmässään mutta se johtui vain muiden kohtuullisen luokattomista esityksistä ja toisaalta keskari-Miljan mielenosoituksesta, joka ei varmasti äänestävää väkeä miellyttänyt.
 

Mace

Jäsen
Simon#17 kirjoitti:
Toki mokiakin sattuu äänestäjille, kiekko-Kristiina ei varmasti ollut ryhmästään se, jonka tuomarit ajattelivat menevän jatkoon.

Eivätkös kaikki tuomarit veikanneet Kristiinaa seminsä voittajaksi? Itse äänestys oli todella tasainen, mutta Kristiinahan siitä sitten jatkoi muutaman prosenttiyksikön erolla.
 

Simon#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mace kirjoitti:
Eivätkös kaikki tuomarit veikanneet Kristiinaa seminsä voittajaksi? Itse äänestys oli todella tasainen, mutta Kristiinahan siitä sitten jatkoi muutaman prosenttiyksikön erolla.
Joo, niin tais olla. Olisi pitänyt kirjoittaa "kiekko-Kristiina ei varmasti ollut ryhmästään se, jonka tuomarit etukäteen ajattelivat menevän jatkoon."
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
flintstone kirjoitti:
Päivän IS:ssä on ollut äänestys jossa on kysytty kuka voittaa tämän vuoden Idolsin ja reilusti eniten ääniä on kerännyt Ari, joka keräsi 45% äänisaaliin ja selkeä kakkonen on Anna 22% äänimäärällä, muille äänet jakautuu tasaisesti. Pieni yllätys on että Kristian sai äänistä vain 4% ja sijoittuu sillä 5.sijalle.

Tuollaiset kyselythän ei varsinaisesta suosiosta ihan kaikkea kerrokaan koska tuossa ennemminkin kysytään että kenen uskot voittavan Idolsin, ei sitä kenen toivot voittavan. Itsekin uskon että Anna on vahva voittajaehdokas vaikka minun mielestäni hän ei olisi ansainnut edes finaalipaikkaa. Ja Kristianin voittoon en juurikaan jaksa uskoa vaikka hän omassa Top 3:ssani ihan kirkkaasti onkin.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Mr.X kirjoitti:
Totta. Niin on myös muuan Antti Tuisku.

Hei hei ei nyt unohdeta sitä miten Ruslakki vastasi, kun asiasta kysyttiin. Jotenkin näin se meni:

"Onko avopuolisosi mies vai nainen?
Ruslakki: Sitä en kerro."

Yleensähän "normaalit" aina vastaavat, vähän kuin Bjurströmin Maken "En vain kaipaa suhdetta"-selittely. Takatuupparit vaan kaapista ulos ei siihen nykypäivänä Suomessa kuole. Suotta viettää vuosia elämästään selityksien ja huhujen parissa. Toisaalta varmaan suku, ystävät ja työkaverit luovat kynnystä.

Luulisin Mian olevan erittäin vahvoilla. Enemmän kuitenkin jännitän sitä, että millaisia suorituksia tulee elektrisemmän livebändin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
zobrax kirjoitti:
Itse veikkaisin Mian pääsevän finaaliin viimeisenä, Ruslanasin pojasta eikä Pätsistä musta ole Idoliksi...
Itse uskon, että Ruslanas pääsee viimeisenä, sillä pitäähän finaalissa(kin) se kiintiöhomo olla.

Olikos muuten se Mia muuten lepakko, vai olenko kuvitellut omiani? Muistelisin tällaista puhetta olleen. Jos näin on, niin Miakin voi se viimeinen finalisti hyvinkin olla.
 

purkki_paa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jake78 kirjoitti:
Tai sitten maikkari varautui tähän täyttämällä sen kiintiön jo juontajalla.

Niin, siinähän tulee kiintiöneekeri ja homo ihan samassa paketissa mukaan ;) ....ja ihan turha kenenkään tässä on vetää hernettä nenään sitten, kieli keskellä suuta heitetty mukahauskuus vain. Sillä olen tähän nykyiseen miespuoliseen Idols juontajaan todella tyytyväinen, parempi mitä Paasonen mielestäni.

Mutta itse kyllä tahtoisin Ruslanan finaaliin, mies on selkeästi finaalipaikan sinnikkyydellään ansainnut. Peranto ei jotenkaan iske itseeni, vaikka ihan hyvin laulaakin kyllä...muut ovat taas niin HVM, että ei ketään muu oikeastaan sitä finaalipaikkaa sitten ansaitse edes.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Villi veikkaus.

Katselin tuolta netti tv:stä tuon Askon ja Jonen haastattelun, jossa käsiteltiin tätä säälipleijareiden kautta tulevaa finalistia. Eräs kohta tuossa haastattelussa mielestäni karsii vaihtoehtoja todella paljon, sillä haastattelijan kysyttyä mitä tämä kilpailija antaa ohjelmalle, oli Jonen vastaus "räyhäkkyyttä".
Itse en tuohon kategoriaan oikein muita keksi kuin Mian ja Antin. Koska aiemmin on kerrottu päätöksen yllättävän suurimman osan katsojista, osuu veikkaukseni Anttiin.

Paljonko annatte kerrointa tuolle veikkaukselle?
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Rafael kirjoitti:
Loistava homma että Mia pääsi finaaliin. Ehdottomasti mielestäni paras vaihtoehto finalistiksi.

Kyllä Mia kelpasi minulle finaaliin. Tasaistahan tuossa taisi olla. Hyvä kuitenki ettei se ollut Ruslanas. Ruslanas lauloi kuitenkin parhaiten, mutta ei ole kenenkään etu että Suomen Idolsin voittaa joku joka ei ymmärrä suomea paria sanaa enempää. Onko Ruslanas muuten suomalainen? Jos ei, niin on takuulla ensi vuonna odotettavissa bussillinen vaihto-oppilaita joka hiton maasta alkuerään tuonne kilpailuun. Not so good.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pikkukimmojen haaveet on söpöjä mutta jos tuo Abreu vielä kerran mainitsee haavensa päästä ulkomaille kannan sen niskaperseotteella Ruotsiin turskien ruoaksi.

Loistavaa että Mia pääsi finaaliin, ensimmäinen putoaja on Panu tai Kristiina.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rafael kirjoitti:
Loistava homma että Mia pääsi finaaliin. Ehdottomasti mielestäni paras vaihtoehto finalistiksi.

Samaa mieltä. Mahtava ääni ja mukavan räväkkä persoona. Itkemistä tosin voisi olla hieman vähemmän, mutta silti. En valita. :)
 

Bandana

Jäsen
Olipa kehnosti näytelty jakso.

Ei ollut missään vaiheessa jaksoa epäselvyyttä kuka se seitsemäs finalisti on. Omasta mielestäni aika huono valinta, mutta mielenkiintoinen finaali tulee joka tapauksessa. Räväkkyyttä ja kenties ylilyöntejä jne.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Ensin pitää tietenkin katsoa esitykset, mutta tällä hetkellä Mia on suosikkini. Poikaporukalla alkaa nousta vähän päähän ja luulen, että Mialla kestää pää parhaiten loppuun saakka.
 

Animal

Jäsen
Master Chief kirjoitti:
Faktaa aineitten vetämisestä? Lähde?

Kato sitä. Poraa, tärisee, puhuu epäselvästi, puhuu sekavia, pukeutumistyyli, taustaa jostain koulukodissa yms.

Sanotaanko nyt näin, että tiedän muutamia narkkareita ja he ovat juuri tällaisia samanlaisia "räväköitä persoonia."
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Animal kirjoitti:
Sanotaanko nyt näin, että tiedän muutamia narkkareita ja he ovat juuri tällaisia samanlaisia "räväköitä persoonia."

On kyllä raju oletus jos todellista lähdettä ei ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös