Animal kirjoitti:Kato sitä. Poraa, tärisee, puhuu epäselvästi, puhuu sekavia, pukeutumistyyli, taustaa jostain koulukodissa yms.
Meinasin pistää taas perinteisen Idols-vuodatuksen, mutta ei tarvitse. Simon said it all. Olin kirjoittamassa nimittäin täsmälleen samoista asioista =)Simon#17 kirjoitti:Veti aineita tai ei, minulta ei Mia tule saamaan ääniä. Perusnegatiivinen ennakkoasenteeni itkuista, sekavaa, epäsiistiä sössöttäjää kohtaan ei tule muuttumaan. Putoaa heti Kristiinan jälkeen.
Muista finalisteista Kristian vaikuttaisi lyhyiden haastatteluiden perusteella olevan oikealla jalalla liikkeellä; ei kumarra ketään ja uskoo itseensä riittävästi kyetäkseen kukkoilevaan esitykseen. Jos vaan pää kestää, voittoon. Liian moni (Panu, Johanna, Anna) oli liikkeellä "voi että mä oon kyllä niin tyytyväinen kun pääsin semifinaaliin" -asenteella. Tuollaisen asenteen kanssa on vaikea opetella näin lyhyellä aikataululla ottamaan lavaa haltuun.
Anna on pieni tyttö mutta jessus, on sillä iso pää!
Habs16 kirjoitti:Onko Ruslanas muuten suomalainen? Jos ei, niin on takuulla ensi vuonna odotettavissa bussillinen vaihto-oppilaita joka hiton maasta alkuerään tuonne kilpailuun. Not so good.
Aika kovatasoista karaokea tapaat kuunnella. Missä käyt?Gellner kirjoitti:Kristianin äänisaalista ei voi selittää lauluäänellä, ihan peruskaraokelaulajalta kuulosti.
girlzilla kirjoitti:Ihmetteleekö joku vielä tämäniltaisen lähetyksen jälkeen miksi Miljasta ei pidetty? Ylimielinen itsestään TODELLA liikoja luuleva kakara. Hyi. Mia oli oikea valinta jatkoon ehdottomasti!
sampio kirjoitti:Aika kovatasoista karaokea tapaat kuunnella. Missä käyt?
En nähnyt ko. lähetystä, mutta mitä muuta se on kuin Suomen Idols?:D Musiikillisesti köyhä, mutta viihteen kannalta varsin rikas ohjelmaformaatti:)Gellner kirjoitti:Näinpä juuri. "Tää on kuitenkin VAAN Suomen Idols". Ylimielinen pentu.
Gellner kirjoitti:Hyvä että Mia pääsi jatkoon...
Lapanen kirjoitti:Tällä kertaa finaalin taso on paras tähän saakka. Jotkut janiwikjolmit ja ilkkajääskeläiset sun muut hmv:t olisivat stopanneet viimeistään semeissä tällä rundilla.
Simon#17 kirjoitti:Veti aineita tai ei, minulta ei Mia tule saamaan ääniä. Perusnegatiivinen ennakkoasenteeni itkuista, sekavaa, epäsiistiä sössöttäjää kohtaan ei tule muuttumaan. Putoaa heti Kristiinan jälkeen.
Lapanen kirjoitti:Tuomaristo pääsi omassa skabassani finaaliin tämän päätöksen myötä.
Uskallettiin valita persoona, joka ei ole kovin helposti muokattavissa musiikkiteollisuuden tarpeisiin sopivaksi ja joka ei ole, eikä pyri olemaan, kaikkien mieleen. Hyvä ja rohkea päätös.
Oli mitä oli. Pääasia ettei tarvi nähdä sitä Wickholmin poraamista enää toivottavasti missään.nastamuumio kirjoitti:Jani Wickholm ei mielestäni ole kovin hmv. Tekee omaa musaa. Omaa mielettömän hyvät sosiaaliset taidot. Ratti pysyy kädessä. Silti kovimman vaikutuksen teki tää, kun puuttui pahoinpitelyyn keikkansa jälkeen, vaikkei fyysisesti ole sitä raskastasarjaa. Suomen miehistä ehkä 1/1000:sta puuttuis tollaseen tilanteeseen ja se jos joku on merkki siitä, että kaveri ei ole hmv. Faktat siis kuntoon!
Puuttui pahoinpitelyyn, eli yritti puhella tappelijoille mukavia ja sai turpaansa. Ei tarvitse olla raskasta sarjaa ottaakseen luufemmaa otsikkoon. Mitään fyysistä puuttumista ei tapahtunut. Tuli vaan mieleen, ei mulla mitään Wickholmia vastaan ole. Mutta on se aika hmv minunkin mielestäni. Nössö.nastamuumio kirjoitti:Jani Wickholm ei mielestäni ole kovin hmv. Tekee omaa musaa. Omaa mielettömän hyvät sosiaaliset taidot. Ratti pysyy kädessä. Silti kovimman vaikutuksen teki tää, kun puuttui pahoinpitelyyn keikkansa jälkeen, vaikkei fyysisesti ole sitä raskastasarjaa.
En mä ainakaan tuota tarkoittanut, mutta jos Jani Wickholmin pitäminen nössönä on rikos, niin yksi syyllinen löytyy täältä. Jo pelkästään jannun imago nyppii aivan sairaasti, yli-ikäinen runopoika. Mutta ehkä tämä tunnustus ei kuulunut idols 2007 -ketjuun. Me so sorry.Individual kirjoitti:Niin...tosimies ei vetistele turhia ja hakkaa kaikki.
olkikuukkeli kirjoitti:
Hemingway kirjoitti:Ensin pitää tietenkin katsoa esitykset, mutta tällä hetkellä Mia on suosikkini. Poikaporukalla alkaa nousta vähän päähän ja luulen, että Mialla kestää pää parhaiten loppuun saakka.
Hemingway kirjoitti:Ensin pitää tietenkin katsoa esitykset, mutta tällä hetkellä Mia on suosikkini. Poikaporukalla alkaa nousta vähän päähän ja luulen, että Mialla kestää pää parhaiten loppuun saakka.
Major Julli kirjoitti:Täällä toki jatkuu näiden absoluuttisen sävelkorvan omaavien Sibelius-akatemiasta rannalla jätettyjen jutut, mutta mitäs siitä.