MTV3: Idols 2007

  • 546 193
  • 3 334

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ketju ylös, kun tänään se taas alkaa... Pakko kait tätä on taas seurata.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Alamummo kirjoitti:
Ketju ylös, kun tänään se taas alkaa... Pakko kait tätä on taas seurata.

Tottakai tätä on seurattava! Alkukarsinnat ovat ehdottomasti Idolsin parasta antia. Joku jatkoonpääsijähän jo lensi ohjelmasta ulos, kun oli tehnyt muutamia eroottisia elokuvia työkseen ja elannokseen.
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kylläkyllä, liityn myös tänä vuonna Idolsin seuraajiin. Viime vuonna taso oli niin surkea, ettei kiinnostanut voittaja ollenkaan, mutta eihän tätä laulajien kykyjen vuoksi tarvikaan katsoa. Samat motiivit käy hyvin kuin BigBrotherin kanssa: myötähäpeän tunne ja vahingonilo. Siinäpä ne aidoimmat tunteet jotka taatusti jokaisesta ihmisestä löytyy. Joka muuta väittää, on luultavasti oikeassa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ei mitään häikäisevää tähän mennessä, paitsi se tyttö, joka lauloi ruotsiksi. Siinä oli jotakin.

Jonen hirnukohtaus tuli kyllä aiheesta. Vielä kun vertaa sitä tyttöraasun kehuihin omasta laulu- ja esiintymistaidosta. Tietysti onhan se aika raakaa nauraa 16-vee ulos. Huvitti Jonen reaktio silti.
 

TML

Jäsen
16-vuotias joka veti ruotsiks oli kyllä erittäin pätevä. Siis laulaan. Söpö tyttö muutenkin. Voi mennä kohtuu pitkällekkin eikä hänestä juurikaan ole pissa päähän -henkilöksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ärsyttää kyllä kun nämä alkujaksot keskittyy pelkästään noihin toivottomiin tapauksiin jotka olisivat saaneet pysyä kotonaan. Minä kuulisin mieluummin enemmän näitä hyviä laulajia kuin tällaista. Extran perusteella siellä Tampereella näytti olleen paljon myös erinomaisia laulajia, miksi heitä ei voitu näyttää myös päälähetyksessä? Kaipa noille epäonnistujillekin löytyy yleisönsä kun niitä kerran kannattaa näyttää, minä en kuitenkaan kuulu tuohon yleisöön. Taidan palata asiaan sitten välierävaiheessa.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
TML kirjoitti:
16-vuotias joka veti ruotsiks oli kyllä erittäin pätevä. Siis laulaan. Söpö tyttö muutenkin. Voi mennä kohtuu pitkällekkin eikä hänestä juurikaan ole pissa päähän -henkilöksi.
Juuh, saa nähdä saadaanko noin nuoresta tytöstä leivottua Idolsia, mutta hyvin hän lauloi. Todella paljon nuoria kilpailijoita näyttää olevan ainakin Tampereen karsinnoissa. Ihan jees alku kaiken kaikkiaan tälle kolmannelle tuotantokaudelle.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
-OO- kirjoitti:
Ärsyttää kyllä kun nämä alkujaksot keskittyy pelkästään noihin toivottomiin tapauksiin jotka olisivat saaneet pysyä kotonaan. Minä kuulisin mieluummin enemmän näitä hyviä laulajia kuin tällaista.
Erittäin vahva eri tästä. Nämä alkukarsinnat ja niiden paskat laulajat ovat ainoa syy seurata Idolsia.

Henkseli-Jussin esitys ja Minde69:n tippuminen piristi iltaa.

Tuo extran juontaja on kyllä niin ärsyttävä kyrpä että, kyrpä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Taitopelaaja kirjoitti:
Juuh, saa nähdä saadaanko noin nuoresta tytöstä leivottua Idolsia, mutta hyvin hän lauloi.

Subilla näytettiin jotan virolaistyttöä joka veti vielä paremmin, näytti vielä muodollisestikin pätevältä. Ja olihan sen Lamourettes Minnankin pakko naamansa saada ruutuun...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
tuuski kirjoitti:
Erittäin vahva eri tästä. Nämä alkukarsinnat ja niiden paskat laulajat ovat ainoa syy seurata Idolsia.
Erittäin sama tästä. Kyllä niitä hyviä laulajia ehtii kuuntelemaan tässä ohjelmassa sitten myöhemminkin, jolloin itse lopetan ohjelman seuraamisen.
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oli vähän nihkeän tuntuinen alku tämän vuoden Idolsseille. Jotenkin tuntui laahaavan koko lähetys hitaasti eteenpäin ja itse esitykset jäivät vain pieneen sivuosaan. Oli ihan hyviäkin teinitytsyjä mukana ja toisaalta ihan vitun paskoja, mikä tietenkin piristää välissä. Mistä noita Hokkasia oikein sikiää "julkisuuteen"?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
tuuski kirjoitti:
Erittäin vahva eri tästä. Nämä alkukarsinnat ja niiden paskat laulajat ovat ainoa syy seurata Idolsia.

Miksi?
 

TML

Jäsen
-OO- kirjoitti:
Jos hyviä laulajia haluaa kuunnella niin siitä vaan musiikki kauppoihin ostamaan levyjä, mutta... Jos haluaa kuunnella ja nähdä miltä itse näyttäisi telkkarissa kannattaa katsoa idolsin avausjaksot jossa esitellään Olli Hokkasia laulujen muodossa.

Avausjaksot on parasta herkkua. Komiikkaa oikein urakalla.
 

J.Petke

Jäsen
Ihmetyttää, että tämä on mennyt tänä vuonna ihan pelkäksi pississhowksi. Juuri ja juuri 16-vuotiaat tytöt itkevät, koska "mä en muka osaa laulaa". En tiedä sitten, että oliko telkkariin valittu vain nämä nuorikot vai oliko ikäjakauma Tampereella todellakin näin syvältä.

Tuomarit olivat aika kesyjä mutta kai sekin vain johtuu siitä, että Suomessa on tapana ollut tuomita jokainen paha sana mitä televisiossa sanotaan.

Extran juontaja tuntuu ainakin näin aluksi aika hauskalta mutta voi tosin olla, että jossain vaiheessa tuosta saa tarpeekseen.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Blackie kirjoitti:
Erittäin sama tästä. Kyllä niitä hyviä laulajia ehtii kuuntelemaan tässä ohjelmassa sitten myöhemminkin, jolloin itse lopetan ohjelman seuraamisen.
Ja silloin minä taas saatan ehkä hieman vilaista tätä ohjelmaa. Nyt alussa pysyn visusti kaukana. Myötähäpeä ei ole mun laji ja ehkä siksi mm. Borat ei kuulu meikäläisen valikoimaan.

Noh, onneksi erilaisuus on rikkaus. Joku tykkää tyttärestä, toinen äidistä, kolmas ottaisi sekä isän että äidin.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Mietin kovasti että lähetyksen loppupuolella esiintynyt Milja oli varsin tutun oloinen typykkä, kunnes muistin missä häneen olen aikaisemmin törmännyt. Tyttö on nimittäin jonkinasteinen youtube-julkkis. Naruttanut useamman biisin coverit omaesittäminään, ja pistänyt näytille. Ihan kivan kuuloista mielestäni.

Linkki
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
J.Petke kirjoitti:
Extran juontaja tuntuu ainakin näin aluksi aika hauskalta mutta voi tosin olla, että jossain vaiheessa tuosta saa tarpeekseen.

Katajan Janne oli tutun hauska, tosin voi olla että tuon moottoriturvan juttuihin voi joillakin vielä mennä hermo. Minua ainakin nauratti ja hymyilytti tuo Jannen meininki.

Ja Extrassa nähtynä niin se virolainen aluksi englanniksi ja sitten kysyttäessä vielä suomeksi laulanut tyttö on minun silmiini (tai siis oikeammin korviini) tällä hetkellä varsin vahvoilla erittäin pitkälle tässä kisassa. Tuolla tytöllä vaikutti olevan kaunis ja vahva ääni.

Enkä olisi toki pistänyt pahitteeksi vaikka se Extrassa ollut Lamourettes-typy olisi edelleen päässyt jatkoon keikistelemään vaikka ei se kovinkaan vahvasti laulanutkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
tuuski kirjoitti:
Tuo extran juontaja on kyllä niin ärsyttävä kyrpä että, kyrpä.
Mä en vaan ymmärrä mistä noita revitään. Aivan vitun huonoa läppää ja tyhmää länkytystä ja jotain ihme vitun hyppelyjä. Tuli vahvempi myötähäpeä kuin yhdenkään karsijan kohdalla.

Juu, samaa mieltä että tää alku on parasta Idolsissa. Ei mua ainakaan paljon jaksa kiinnostaa katella pikkutyttöjä joko tanssi- tai laulutunneilla, tai muuten vaan treenaamassa ja lässyttämässä. Tän päivän jaksossa sai kuitenkin pari kertaa nauraa ihan tosissaan, oli niin huonoja vetoja. Tosin Hokkaset sun muut vitsit ei enää naurata, ne on nähty jo. No, jokainen tietysti tavallaan. Jussi henkseleissään oli ihan hauska, heti kun näin henkselit sanoin kaverille, että ton on pakko olla idiootti ja olihan se, henkselit ei petä ikinä.

Ruotsiks vetäny tyttö oli kyllä mainio kuten myös se virolaislähtöinen. Mieleen jäi myös se pirtsakka typy joka kiskas sen rivon pohjalaisrallin, aika rohkea ja erilainen veto.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Miten olis ensivuoden Idols-tuomaristoon koko kansan rakastama, viiltävän analyyttinen, Petteri Sihvonen...

Pelikirjaa voisi haeskella yhdessä nuottikirjojen kanssa...Vaikka kyllähän noinkin suveneeri äijä handlaa tollaset pikku-dumaroinnit vaikka kädet selän takana ja silmät sidottuna...
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saas nähdä, malttaako tätä tämän vuotista katsoa. Ohjelman tarkoitus tuntuu nykyään olevan löytää mahdollisimman tyhmä ihminen ruutuun. Sitten lopussa vähintään kolme finaaliin päässyttä pääsee levyttämään ja keikkailemaan.

Mitä enemmän noita parkit päällä ajelevia apinoita näytetään sitä enemmän niitä hakeutuu ohjelmaan seuraavina vuosina. Esimerkiksi sen yhden teekkariasuisen esitys oli niin mitäänsanomattoman onneton, että kaveria ei olisi pitänyt enää edes näyttää. Minusta siinä ei ollut mitään hauskaa ensimmäisellä kerralla, ei finaalin "paskojen yhteislaulussa" eikä eilen.

Joo, voi varmaan mennä ostamaan levyjä ja kuunnella hyviä laulajia sieltä, mutta minusta ohjelman ideana on se, että löytyy joku hyvä uusi kyky, joka osaa laulaa ja jonka esiintymistä on ilo katsella. Kas kun paskaa löytyy ojasta ja asfaltilta, mutta tryffelit ovat oikein hakemisen takana.

Käsittämätöntä ohjelma-ajan haaskausta näyttää noita keskinkertaisuuksia ja mitättömyyksiä. Tietysti se voi jonkun mielestä olla hauska katsella täysin laulutaidottomien esitystä, jos ei itselläkään ole minkäänlaista sävelkorvaa, mutta kyllä minulle noiden säveltä tavoittamattomien laulu on aika hirveää kuunneltavaa. Ihmettelen, että ihmisillä ei ole minkäänlaista käsitystä omista taidoistaan. Sekin yyksi tyttö sanoi, että kyllä hänellä sävelkorva on, kun hän on tanssinutkin kymmenisen vuotta. Kallosen naamasta näki, että teki mieli sanoa jotain muuta kuin mitä sitten tuli sanottua. Samanlaisia esityksiä nähdäkseen kannattaa suunnata johonkin lähipubiin, jossa järjestetään karaoke-iltoja.

Ensi vuonna kannattaisi järjestää jo joku esikarsinta ja heivata pellet sekä tyystin laulutaidottomat pois.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Jone vai kuka sen nyt oli sanonut, että tämän vuotinen Idols on kaikista kovatasoisin. Eipä se siltä avausjakson perusteella näyttänyt. Ainahan kyllä ne surkeimmat ja hauskimmat "laulajat" näytetään TV:ssä. No onhan tässä vielä aikaa katsella, minkälaisia peräruiskuja sieltä tulee. Parasta hupia antoi henkselikaveri, joka oli ainakin toista kertaa mukana. Hyvä, että Kallonen palasi tuomariston pj:ksi. Ainiin meinasi unohtua, onneksi se blondi mies ei ole enää tuomaristossa, ärsyttävää lässytystä koko ajan.
 
TML kirjoitti:
16-vuotias joka veti ruotsiks oli kyllä erittäin pätevä. Siis laulaan. Söpö tyttö muutenkin. Voi mennä kohtuu pitkällekkin eikä hänestä juurikaan ole pissa päähän -henkilöksi.
Veikkaan, että finaaliin asti ei ainakaan pääse. Tosin, vaikea arvioida miten laulaa taustamusiikin kanssa, vähemmällä jännityksellä ja erilaisia kappaleita. Hyvinhän tuo tosiaan meni, mutta laulaa tosi vahvalla nasaalilla ja muutenkin ääni vaikutti todella hentoiselta.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
flintstone kirjoitti:
Katajan Janne oli tutun hauska, tosin voi olla että tuon moottoriturvan juttuihin voi joillakin vielä mennä hermo. Minua ainakin nauratti ja hymyilytti tuo Jannen meininki.

Omituinen humorintaju pitää löytyä jos tuosta idiootista hauskan sai. Surkein juontaja, jonka olen nähnyt. Loppui extrojen katsominen n. 30 sekuntiin. Niin tekohauska kuin ihminen voi vaan olla.

Pääohjelman parasta antia oli ehdottomasti tämän lempääläispariskunnan, jolla ikää kunnioitettavat 16 vuotta, esittämä intohimoinen suutelukohtaus. Oi sitä kiihkeä teinilempeä!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
sixtus kirjoitti:
Omituinen humorintaju pitää löytyä jos tuosta idiootista hauskan sai. Surkein juontaja, jonka olen nähnyt. Loppui extrojen katsominen n. 30 sekuntiin. Niin tekohauska kuin ihminen voi vaan olla.

Vai niin, kai tässäkin sitten toimii tuttu periaate eli että jos kerran kauneus on katsojan silmässä niin hauskuus lienee sitten kuulijan korvassa. Minua tuo Extran juontajan heittämä läppä joka tapauksessa nauratti.

Mikseihän niitä paria varsin hyvältä kuuulostanutta laulajaa viitsitty näyttää pääohjelmassa? Sitä rajallista ohjelma aikaa piti tuhlata kaiken maailman hokkasia näyttämällä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kyllä hiljaiseksi veti eiliset laulajat taas kerran huonoudellaan. Eräs tyttönen kyllä oli ensinnäkin erittäin söötti ja veti vielä hienosti jonkun Ruotsalaisen biisin. Idoli ainesta.

Mutta tämä uusi juontaja ei oikein toimi, liikaa yritystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös