eagle kirjoitti:Eipä Sonata minunkaan suosikkeihini kuulu, vaikka heillä onkin muutamia hyviä biisejä. Eiköhän se kerro jo aika paljon Agnesin tasosta lausumisen suhteen, että edes levylle ei ole saatu pois sitä aivan järkyttävää lausumista. Kuitenkin usein levyllä useimmat artistit saadaan kuulostamaan siedettäviltä.
Kippis.JsL kirjoitti:paffila yhdelta;
jaxxonx's
passu: limit
ja nyt no limittia ;D
Pilkkaamisesta ei ole kyse, Ari vain näyttää ja kuulostaa aivan teiniltä, ei häntä uskoisi 22-vuotiaaksi. Silti hänellä piisaa toki lauluääntä mukavasti, eli ulkokuori pettää melkoisesti. Eiköhän hänestä kuulla tulevaisuudessa ihan riittämiin, kävi tässä skabassa miten tahansa.Blackie kirjoitti:Idiootit pilkkaa, ettei ole tullut äänenmurrosta, mutta aika alhaalta pystyy laulaessaan vetämään, siis Ari meinaan.
Toki puhuessa kuulostaa teiniltä myös mun mielestä. Eilisen Piano Manin veti aivan loistavastin mun mielestä. Ei todellakaan kuulostanut niitä säkeistöjä laulaessa miltään teiniltä, vaan veti ihan vitun makeella soundilla sen. Ei ikinä uskoisi, että noin pienestä miehestä lähtisi noin äijämäinen ääni kun niissä kohdissa.Simon kirjoitti:Pilkkaamisesta ei ole kyse, Ari vain näyttää ja kuulostaa aivan teiniltä, ei häntä uskoisi 22-vuotiaaksi.
Paremmin kuin Billy Joel itse. Pienoisia ihmeitä saa tapahtua jos ei Ari voita koko kisaa.Blackie kirjoitti:Kuuntelin uudelleen Youtubesta eilisen Arin esiintymisen ja mun mielestä se veti edelleen ihan saatanan hyvin.
Äijämäinen????Blackie kirjoitti:Ei ikinä uskoisi, että noin pienestä miehestä lähtisi noin äijämäinen ääni kun niissä kohdissa.
Kerropas Vesuri oma suosikkisi tähän mennessä. Ettei vaan olisi oma lehmä ojassa? Anna tulla, kuka on paras tähän mennessä mielestäsi. Löytyykö? Vai tippuiko joku tuttusi esikarsinnoissa, koska tälle oli valehdeltu, että osaa laulaa?Vesuri kirjoitti:Äijämäinen????
En kertakaikkiaan pysty löytämään keskinkertaisesta teinipojan revittelystä mitään äijämäisyyttä.
-OO- kirjoitti:Minulle se on kyllä Wickholmin Long and winding road. Aivan omaa luokkaansa! Onkin pistänyt ihmettelemään että miten Idolsiin ei ole Wickholmin jälkeen eksynyt yhtään saman tason äijää, ei oikein edes lähelle. OK laulajia on kyllä ollut mukana mutta ei yhtään samanlaista oikeasti musikaalista kaveria joka osaa laulamisen lisäksi soittaa, tehdä omiakin biisejä jne.
Tommy kirjoitti:Ari oli ylivoimainen, pieni miinus niistä "järkkäreistä". Toivottavasti eivät olleet frendejä.
Blackie kirjoitti:Kerropas Vesuri oma suosikkisi tähän mennessä. Ettei vaan olisi oma lehmä ojassa? Anna tulla, kuka on paras tähän mennessä mielestäsi. Löytyykö? Vai tippuiko joku tuttusi esikarsinnoissa, koska tälle oli valehdeltu, että osaa laulaa?
Niin, Vesuri ei antanut tilaa minun mielipiteelleni ja tivasin hänen suosikkiaan, mutta vastausta en saanut.Alamummo kirjoitti:Kannattaisiko antaa tilaa muidenkin mielipiteille?
Blackie kirjoitti:Edit: Rupesin miettimään, että jos sanoisin Kirkan olleen paska laulaja, niin olisiko kyseessä minun mielipiteeni, jota pitää kunnioittaa vai olisiko se osoitus täydellisestä asiantuntemattomuudesta?
Alamummo kirjoitti:Turha verrata Kirkaa ja Aria, ovat kuitenkin vielä taidollisesti eri planeetoilta. Tiedän moniakin ihmisiä, joiden mielestä Kirka on paska ja suon heille täysin sen mielipiteen vaikka itse ole totaalisesti eri mieltä.
Taisi pointti tuosta viestistäni viuhahtaa pikkuisen ohi? Jos sanoo, että Kirka ei osannut laulaa, niin on väärässä. Tuo ei ole mielipideasia, vaan fakta. Se, että Kirka osasi laulaa on siis puhdas fakta. Makuasioita on sitten ne jutut, että pitikö Kirkan äänestä tai musiikista. Tai no, siis Kirkalle tehdystä musiikista.Alamummo kirjoitti:Turha verrata Kirkaa ja Aria, ovat kuitenkin vielä taidollisesti eri planeetoilta. Tiedän moniakin ihmisiä, joiden mielestä Kirka on paska ja suon heille täysin sen mielipiteen vaikka itse ole totaalisesti eri mieltä.
Huh, luin ensin hiukan väärin tämän.Miljonääri kirjoitti:Arin laulu ainakin saa minut seisomaan. Ja sais mun tukkanikin.
Alamummo kirjoitti:Itse pidän Arin lauluäänestä ja tyylistä. Hänen ongelmansa on turhan hintelä habitus. Joku täällä sanoi pitävänsä häntä karismaattisena, minusta häneltä puuttuu juuri karismaa.