MTV3: Idols 2007

  • 550 193
  • 3 334

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Saamies kirjoitti:
Yliopistollakin jengi kuhisi Arin vetoa uskomattomaksi, vaikka suurin osa edes koskaan ole edes heviä kuunnellut.
Joo, sviddu, Dio, Osbourne, Billy Joel, Hietala. Siitä mallia ja vasta sitten julkisesti laulamaan.

Mitä me tosiaankaan Arilla, kun Sebastaian Bach on jo olemassa.

Kyllä ihmisiä aina sykähdyttää, kun tollainen mies kadulta paljastuu lahjakkuudeksi. Vaikka se laulu ei olisi vielä valmista, tai juuri siksi, se herättää tunteita. Kun Ari kehittyy, niin hän muuttuu todennäköisesti tylsemmäksi, koska tuskin hänessä on mitään stadionin täyttävää kukkoilijaa ja sympaattisuuspisteet laskevat, kun mies harjaantuu.
 

Saamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, osa sydämestä JYP:ille
Simon kirjoitti:
Vastaan tähän, koska kerroin verranneeni Markuksen(?) esitystä alkuperäiseen, Chris Isaakiin. Omalla kohdallani pointti oli se, että koska Isaakin esittämä 'Wicked Game' on henkilökohtaisia suosikkejani slovariosastolta, asetan riman aika korkealle aina, kun joku muu esittää ko. biisin. En odota, että kukaan osaisi vetää sitä yhtä hienosti kuin Isaak, mutta siltikin eilen kuultu Idols-versio oli mielestäni heikko. Enkä ole nähnyt tai kuullut yhtäkään tuomarikommenttia yhdestäkään kilpailubiisistä, käänsin kanavaa moisten paskanjauhantojen aikana. Siispä tuomarikommentit eivät ole mitenkään voineet vaikuttaa.

Arista sen verran, että totesin hänen vetäneen 'Piano Manin' ihan ok, mutta en sitäkään lähtisi kehumaan maasta taivaisiin. Mielestäni Suomen Idolsin historiassa ei ole vielä kertaakaan tullut esiin yhtäkään aivan huikeaa laulajaa, sellaista, joka saisi äänellään kylmät väreet pintaan (positiivisessa mielessä).

Juu. En tarkoittanutkaan, että kaikki Markusta vastaan olleet olisivat nyt tuomareiden uhreja, mutta tuo äänimäärä 88% Arille, 6% Markukselle osoittaa kuitenkin sen, että kyllä tuomareiden haukkumiset/kehumiset hyvin pitkälti äänestävän kansan mielipiteitä ohjaakin. Esim. ekoissa idolseissa kaikki alkoi haukkua yht´äkkiä Antti Tuiskua englanninkielen ääntämisen takia, kun kerran siitä tuomarit moittivat. Yht'äkkiä Antti oli paska ääntämisen vuoksi ja kaveri ei päässyt kahden parhaan joukkoon. Ei ehkä osuvin esimerkki, varsinkin kun itssekin vihaan Rovaniemen ihmettä teintöppösille, mutta tajusitte pointtini?

Ja Hennes-ko:n kommentille vielä, että enhän minä sanonut että emme Arilla mitään tekisi. Pidin kovasti Arista ja innolla odotan finaaleja Arin osalta. Eihän koko Idols-skapassa olisi mitään mieltä mielestäni jos noin ajattelisin jostain kilpailijasta. Kritiikkini kohde oli tuomarointi, joka oli mielestäni varsin epäreilua. Markus teilattiin vertaamalla Villeen ja Chrisiin, mutta samaisessa lähetyksessä Ari oli ainutlaatuinen. Että, jos tuomaroidaan vertailemalla jo olemassa oleviin tähtiin ja tulkintoihin niin tuomaroidaan sitten loppuun asti.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
VolmariP kirjoitti:
Joo, Pätsissä olisi voinut olla jopa potentiaalia, mutta väärä lauluvalinta ja ylpee rokkikukon käytös riittivät Markuksen kotiinlähtöön. "Ei noi tuomarit tiedä musiikista yhtään mitään" ja "Tottakai ihmiset äänestää mua, eihän siitä ole epäselvyyttäkään"- kommenteilla ja keskinkertaisella esityksellä nyt ei vaan kerätä valtavaa äänivyöryä.
Minä käsitin nuo kyllä aivan selkeäksi huumoriksi. Tosin hiukan huonoiksi heitoiksi tuossa yhteydessä, mutta kuitenkin. Pätsiä sanotaan myös ylimieliseksi, mutta itse voisin melkein lyödä vetoa, että kyse on pikemminkin ujoudesta. En toki tyyppiä tunne, mutta kyllä ylimielisyys näkyy ulospäin suurempana itsevarmuutena kuin Pätsin epävarmat läpät omasta hyvyydestään ja tuomareiden ammattitaidosta.

Huvittavaa, että jengi voi sanoa Blomia ja Pätsiä täysin turhiksi jätkiksi tämän yhden laulun perusteella, varsinkin kun jotkut vielä myöntävät, etteivät ole muita esityksiä edes nähneet.

Jatkossa ovat nyt Panu, Kristiina ja Ari. Pojat ovat odotettuja, mutta Kristiina yllätti totaalisesti. Toinen venyjä on ollut eilinen Jarno, vaikka lopullinen menestyminen jäikin saavuttamatta. Omista suosikeistani Sheila ja Markus Blom pettivät, Mia ja Markus Pätsi taas pitivät tasonsa, mutta eivät säväyttäneet riittävästi. Ehkä Mia ja Markus nähdään säälipleijareissa? Tulevissa ryhmissä minulla ei olekaan ennakkoon suosikkeja tai inhokkeja, tosin siihen portuguesaan suhtaudun hiukan kuten Ariin, eli hyvä laulaja, mutta hehkutus ottaa päähän.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
sampio kirjoitti:
Tulevissa ryhmissä minulla ei olekaan ennakkoon suosikkeja tai inhokkeja, tosin siihen portuguesaan suhtaudun hiukan kuten Ariin, eli hyvä laulaja, mutta hehkutus ottaa päähän.
Niin, hyviä laulajia ei saa siis hehkuttaa? Aina oppii jotain uutta.

Tuntuu, että jotkut hevin vastustajat ovat jo valmiiksi asennoituneet niin, että ei se Ari nyt niin kummoinen ole. Vaikka kyseinen hemmo laulaisi kuinka hyvin, niin asennoituminen ei häntä kohtaan muutu. Kun on kerran näin päätetty, niin siitä vissiin sitten pidetään kiinni. Ja nimimerkkiä Sampio en nyt tarkoita, se todettakoon väärinkäsitysten välttämiseksi :).

Mielestäni Ari oli paras eilen, mutta toivon kuitenkin voiton vievän koko skabassa laulajan, joka sen ansaitsee. Arille toivon menestystä, mutta jos epäonnistuu, niin en minä ainakaan sokeasti hehkuta, että vetipä hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

Saamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, osa sydämestä JYP:ille
Blackie kirjoitti:
Niin, hyviä laulajia ei saa siis hehkuttaa? Aina oppii jotain uutta.

Tuntuu, että jotkut hevin vastustajat ovat jo valmiiksi asennoituneet niin, että ei se Ari nyt niin kummoinen ole. Vaikka kyseinen hemmo laulaisi kuinka hyvin, niin asennoituminen ei häntä kohtaan muutu. Kun on kerran näin päätetty, niin siitä vissiin sitten pidetään kiinni. Ja nimimerkkiä Sampio en nyt tarkoita, se todettakoon väärinkäsitysten välttämiseksi :).

Mielestäni Ari oli paras eilen, mutta toivon kuitenkin voiton vievän koko skabassa laulajan, joka sen ansaitsee. Arille toivon menestystä, mutta jos epäonnistuu, niin en minä ainakaan sokeasti hehkuta, että vetipä hyvin.

Toivottavasti kyseinen viesti ei ollut tehty myöskään minua ajatellen, sillä itse olen äärimmäinen metallin ystävä. Olen erityisen tyytyväinen, että tänä vuonna raskas musa on näin esillä. Seuraavassa miesten semifinaalissahan on kaksi raskaan musan edustajaa Christer Romberg ja überhevari Kristian Meurman. Finaalissa toivottavasti tänä vuonna Arin lisäksi siis vielä toinenkin metallisti.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Blackie kirjoitti:
Niin, hyviä laulajia ei saa siis hehkuttaa? Aina oppii jotain uutta.
Hyviä laulajia he ovat molemmat, tosin itse en ole pitänyt Annan vibrasta. Ärsyttävän heidän kehumisestaan tekee sen, että taustalla on lähinnä Arin hevimaine ja Annan ulkonäkö, ei edes yritys puolueettomasta arvioinnista.

Blackie kirjoitti:
Tuntuu, että jotkut hevin vastustajat ovat jo valmiiksi asennoituneet niin, että ei se Ari nyt niin kummoinen ole. Vaikka kyseinen hemmo laulaisi kuinka hyvin, niin asennoituminen ei häntä kohtaan muutu. Kun on kerran näin päätetty, niin siitä vissiin sitten pidetään kiinni. Ja nimimerkkiä Sampio en nyt tarkoita, se todettakoon väärinkäsitysten välttämiseksi :).
Omasta puolestani voin sanoa sen verran, että pidän Aria hyvänä laulajana ja finaalipaikkaa ansaittuna. Monien Arin fanittajien puusilmäisyys on se, mikä tässä harmittaa.

Raskaan musiikin vastustaja en todellakaan ole, vaikkakin kasarihevi ei ole aivan lähinnä musiikkimakuani. Pidän modernimmasta sahaamisesta.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Johan on kumma, kun en kyllä vieläkään ymmärrä, että mistä tuo Arin hypetys oikeen nousee. Alkukarsinnoissakin oli yllättynyt, kun Kallonen kehui Arin kimitystä. Eilen kuultiin keskinkertainen veto paskasta biisistä. Kokonaisuutena eilinen erä oli totaalinen floppi. Kaippa se Ari tuosta porukasta paras oli, mutta ei tosiaan kummonen.

No jäädään taas odottamaan.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
ipa rules kirjoitti:
Johan on kumma, kun en kyllä vieläkään ymmärrä, että mistä tuo Arin hypetys oikeen nousee.

Siitä, että se osaa laulaa helvetin hyvin, on originelli ja omaa sitä tarvittavaa karismaa?
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Originelli - kyllä

Osaa laulaa - kyllä mutta ei tosiaan ole niin erikoinen, kun hypetetään - kimeä ääni ei kuulosta täällä suunnalla kovin hyvältä.

Karisma - no jaa..eipä juuri.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Minä tykkään juuri siitä, että on niin erilainen kuin kaikki muut tässä kisassa olevat. Yleisesti ottaenhan tuolla kilpailijat ovat todella värittömiä, valitsevat miljoona kertaa kuultuja, tosi väsyneitä kappaleita (hei, sunnuntaina kuullaan "Simply the best" ja "What a feeling") eikä kukaan tunnu uskaltavan olla luontevasti massasta erottuva. Viime vuonna Agnes toimi itselleni vähän samalla tavalla (semifinaalivaiheen Tallulah on edelleen pirun hyvin laulettu).

Varmasti löytyy parempia laulajiakin jostain, mutta kyllähän tuolla kaverilla on lahjoja tuohon hommaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Knower kirjoitti:
Viime vuonna Agnes toimi itselleni vähän samalla tavalla (semifinaalivaiheen Tallulah on edelleen pirun hyvin laulettu).
Jäi väliin viime vuonna tuo Agnesin suoritus, moni on sitä kehunut ja sai kuulemma jonkun tuomarinkin kyyneliin, kun oli niin ns. koskettava tulkinta. Sittemmin olen jostain mainospätkästä nähnyt pienen setin tuosta 'Tallulahista' ja - samoin kuin jo mainitun 'Wicked Gamen' kohdalla - kun kyseessä on eräs ehdottomia suosikkibiisejäni, en pitänyt Agnesin tulkintaa juuri minään, kun vertasin Sonata Arcticaan. No okei, englannin lausunta on pielessä molemmissa tapauksissa.

Ensi viikolla kuullaan siis Evanescencen 'My Immortal' jonkun neitokaisen esittämänä ja koska tuokin biisi kolahtaa meikäläiseen isosti, en odota taaskaan mitään järisyttävän upeaa tulkintaa. Realisti olla pitää.
 

machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tottenham Hotspurs, Barca
Itse tykkäsin kyllä älyttömästi tosta Arin eilisestä vedosta. Ja minua tähän asti on tosiaan vain ärsyttänyt Arin näsäviisasteleva persoona, eikä kasarihevin ystävää minusta saa tekemälläkään. En äänestänyt mutta kyllä hiljaiseksi veti tuo esitys. Alkuperäinen löytyy tuubista ja on kyllä upea biisi:
http://www.youtube.com/watch?v=73U4tfs0zYI
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Knower kirjoitti:
Siitä, että se osaa laulaa helvetin hyvin, on originelli ja omaa sitä tarvittavaa karismaa?
Mielestäni Ari ei todellakaan laula helveti hyvin. Revittelee kyllä varsin ennakkoluulottomasti, mutta ainakaan meikäläistä ei kyllä vakuuta. Ääni on tuohon hommaan täysin keskeneräinen. Ottaen huomioon kaverin iän, veikkaisin ettei siitä koskaan valmista tulekaan.

Originelli kaveri on ilman muuta. Harvoin kenelleäkään on tuollaista pokkaa revitellä tuohon malliin viisitoistavuotiaan äänellä ja ulkonäöllä.

Karismaa en ole kaverilta löytänyt, en sitten millään. Eilisen esityksen lisäksi olen katsellut muutaman pätkän netistä ja karismaa niissä ei mielestäni todellakaan ole.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Saamies kirjoitti:
Juu. En tarkoittanutkaan, että kaikki Markusta vastaan olleet olisivat nyt tuomareiden uhreja, mutta tuo äänimäärä 88% Arille, 6% Markukselle osoittaa kuitenkin sen, että kyllä tuomareiden haukkumiset/kehumiset hyvin pitkälti äänestävän kansan mielipiteitä ohjaakin.

Hei Markus älä itke enää, se sun vetosi ei vain vetänyt vertoja Arin laulannalle. Tuomariston kommentit siitä Wicked Game biisistä oli ihan osuvat.

sampio kirjoitti:
Hyviä laulajia he ovat molemmat, tosin itse en ole pitänyt Annan vibrasta. Ärsyttävän heidän kehumisestaan tekee sen, että taustalla on lähinnä Arin hevimaine ja Annan ulkonäkö, ei edes yritys puolueettomasta arvioinnista.

Molemmat ovat tuosta hehkutuksesta huolimatta myös varsin hyviä laulajia. Joten ei tuo hehkutus ainakaan minusta mitenkään epäreilua ole. Ja ei Anna ja Ari edes ole ainoita joita tuolla on ennakkoon hehkutettu.

ps. täällä näkyy olevan monia musiikin ammattilaisia sillä sen verran syvällä rintaäänellä tuntuu tulevan että Arin äänessä ei ole oikein mitään ja muutenkin kaveri on suunnilleen nolla.
 
Viimeksi muokattu:

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Milhouse Nixon kirjoitti:
Vielä kerran, yleisön pyytämättä, Bianca Ryan:
http://www.youtube.com/watch?v=ozDh4NQveJs
Olenko ainoa jota tuo tyttö ottaa päähän?:o Ehkä johtuu vain totaalisesti erilaisesta musiikkimausta... Jokin tuossa olemuksessa ei kyllä herätä minussa minkäänlaista ihastusta.

Tytön laulutaitoja ei käy kiistäminen, onhan hän toki uskomattoman hyvä, varsinkin ikään katsoen.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Simon kirjoitti:
Jäi väliin viime vuonna tuo Agnesin suoritus, moni on sitä kehunut ja sai kuulemma jonkun tuomarinkin kyyneliin, kun oli niin ns. koskettava tulkinta.

http://www.youtube.com/watch?v=Hy97BxIO61Q

Mun mielestä on kyllä todella hieno versio. Ja paremmin se lausuu tuossa kuin Kakko. Ehkä mun korvaan alkuun häiritsi vähän tuo lausuminen, mutta nykyään ei yhtään. Pistää persoonansa peliin, kuten tänä vuonna Ari.

edit. ok, kyllä tuo Agnesin "Tallulah" on edelleen meikäläiselle ihan ylivoimainen esitys tässä ohjelmassa Suomessa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SergeiK kirjoitti:
Pianoman kappale on 70-luvun tuotantoa ja siksi suosittelisin jotain Billy Joel kokoelmaa. Tuolta alkuun http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Joel ja kirjastoon lainaamaan joku kokoelma.

Kuuntelin pari BJ:n biisiä Youtubesta ja oli sen verran hyvää kamaa, että lähti samantien kokoelmalevy CDON:sta tilaukseen. Jostain syystä tämä artisti on mennyt multa täysin ohi, vaikka 70-luvun musaa tuleekin kuuneltua melko paljon. Toki jotkut biisit kuten Honesty ja Uptown Girl olivat entuudestaan tuttuja, mutta en tiennyt niiden olevan Billy Joelin tuotantoa. Kiitoksia SergeiK:lle ja Kovaleville noista biisivinkeistä.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Knower kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=Hy97BxIO61Q

Mun mielestä on kyllä todella hieno versio. Ja paremmin se lausuu tuossa kuin Kakko. Ehkä mun korvaan alkuun häiritsi vähän tuo lausuminen, mutta nykyään ei yhtään. Pistää persoonansa peliin, kuten tänä vuonna Ari.

edit. ok, kyllä tuo Agnesin "Tallulah" on edelleen meikäläiselle ihan ylivoimainen esitys tässä ohjelmassa Suomessa.
Kakko ei todellakaan lausu englantia moitteettomasti, mutta ehkä silti paremmin kuin Agnes? Sonatan tuotanto ei uppoa lainkaan, eikä kyllä Agnesinkaan versio tuosta kappaleesta kappaleesta. Lausuntaa lukuunottamatta kuitenkin ihan hyvä suoritus teknisesti. Ei kuitenkaan häikäisevä, kuten pohjustuksestasi voisi luulla;)

Toivottavasti Ari Koivunen on se joka voittaa tänä vuonna. Ihan vain persoonansa vuoksi, laulutaito ei ehkä ole niin hyvä kuin yleisesti väitetään. Korkealle menee ja kovaakin, paremmin kuin useat muut tuossa kilpailussa. Odotellaan sitä Abreuta...

Aika hiomattomiahan nuo laulajat Idolsissa ovat, mutta amatöörikisastahan onkin kyse. Mukavaa viihdettä, vaikka yhdenkään Idols-voittajan tuotantoa ei levyhyllyssäni ole. Tuskin tuleekaan, mikäli taso ei radikaalisti nouse. Nimenomaan sävellyspuolella, loistava laulajakaan ei kuulosta korvissani hyvältä jos kappale on syvältä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Knower kirjoitti:
edit. ok, kyllä tuo Agnesin "Tallulah" on edelleen meikäläiselle ihan ylivoimainen esitys tässä ohjelmassa Suomessa.

Minulle se on kyllä Wickholmin Long and winding road. Aivan omaa luokkaansa! Onkin pistänyt ihmettelemään että miten Idolsiin ei ole Wickholmin jälkeen eksynyt yhtään saman tason äijää, ei oikein edes lähelle. OK laulajia on kyllä ollut mukana mutta ei yhtään samanlaista oikeasti musikaalista kaveria joka osaa laulamisen lisäksi soittaa, tehdä omiakin biisejä jne.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Knower kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=Hy97BxIO61Q

Mun mielestä on kyllä todella hieno versio. Ja paremmin se lausuu tuossa kuin Kakko. Ehkä mun korvaan alkuun häiritsi vähän tuo lausuminen, mutta nykyään ei yhtään. Pistää persoonansa peliin, kuten tänä vuonna Ari.

edit. ok, kyllä tuo Agnesin "Tallulah" on edelleen meikäläiselle ihan ylivoimainen esitys tässä ohjelmassa Suomessa.

Ei lausu ja vaikka onkin Agnesilta ihan ok veto, niin kaukana kuitenkin alkuperäisen biisin tasosta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
eagle kirjoitti:
Ei lausu ja vaikka onkin Agnesilta ihan ok veto, niin kaukana kuitenkin alkuperäisen biisin tasosta.

Vertaatteko te nyt alkuperäistä levyllä olevaa studio-versiota Agnesin live-versioon?

Ei silti minusta Arin - Piano Man oli parempi kuin tuo Agnesin Tallulah, ainakin näin kerran kuunnellen.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
flintstone kirjoitti:
Vertaatteko te nyt alkuperäistä levyllä olevaa studio-versiota Agnesin live-versioon?

Ei silti minusta Arin - Piano Man oli parempi kuin tuo Agnesin Tallulah, ainakin näin kerran kuunnellen.

Ihan mitä vain, on tuota Sonataa kuullut livenä jos jossakin yhteyksissä, vuosia sitten jo. Ei lausuminen hyvää ole, mutta parempaa kuin Agnesin ja niin on äänikin, paljon.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meikäläisen mielestä koko hommassa on kyse siitä mystisestä x-tekijästä. Tällä Hevi-Arilla se on, samoin kuin Pakarisella, Tuiskulla ja Wickholmilla. Pienin varauksin myös Ylanderin Katrilla. Se on se jokin mysteerinen piirre, mikä tekee artistista pätevän. Se on se juttu mikä Jääskeläiseltä puuttui.

Markus B. oli valitettavasti vain markan Jani Wickholm.

Markus P. oli valitettavasti vain markan Ville Valo/Chris Isaak

Neon2 on vain valitettavasti ihan hirveää paskaa.

Ari vain veti tuntemattoman, vitun hyvän biisin paremmin kuin kukaan muu.

Niin se vaan on.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
eagle kirjoitti:
Ihan mitä vain, on tuota Sonataa kuullut livenä jos jossakin yhteyksissä, vuosia sitten jo. Ei lausuminen hyvää ole, mutta parempaa kuin Agnesin ja niin on äänikin, paljon.

Enpä ala tästä tappelemaan, Agnes tai Sonata Artica ei oikein kumpikaan itselläni kolahda vaikka raskaasta musiikista pidänkin. Tosin kaiken kaikkiaan mun musiikkimaku on kyllä varsin monipuolinen, melkeinpä kaikkiruokainen.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
flintstone kirjoitti:
Enpä ala tästä tappelemaan, Agnes tai Sonata Artica ei oikein kumpikaan itselläni kolahda vaikka raskaasta musiikista pidänkin. Tosin kaiken kaikkiaan mun musiikkimaku on kyllä varsin monipuolinen, melkeinpä kaikkiruokainen.

Eipä Sonata minunkaan suosikkeihini kuulu, vaikka heillä onkin muutamia hyviä biisejä. Eiköhän se kerro jo aika paljon Agnesin tasosta lausumisen suhteen, että edes levylle ei ole saatu pois sitä aivan järkyttävää lausumista. Kuitenkin usein levyllä useimmat artistit saadaan kuulostamaan siedettäviltä.

Tosin kyllä tuo Tallulah oli parempi kuin kaikki muut mitä Agnesilta kuullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös