Heikko taso jatkui jälleen. Ainoa asiantunteva dumari todellakin oli tämä svedupelle länsinaapurista. Stailaukset juontajilla päin sammakkoa, etenkin "pinkki-Janilla". Toivottavasti ensi kerralla nähtäisiin vähän parempaa settiä. Oliko se niin, että jokainen laulaa ainakin yhden kotimaisen biisin ensi kerralla?
Kristian - Illan paras kokonaisuudessaan. Pidin ensimmäisestä kappaleesta, vaikka en ymmärtänytkään siitä mitään. Rohkea veto, mutta kannatti. Toinen biisi jäi vähän vajaaksi, mutta kevyesti illan paras. Tästä kaverista kuullaan vielä (hope so)
Ari - Keltainen neste on noussut sitä enemmän kaverin päähän, mitä pidemmälle skaba on edennyt. Zeppelin oli ihan ok, stratosta en oikein pitänyt. Tuomareiden "neljän suora" taisi vaikuttaa siihen, että Ari sai luultavasti äänivyöryn. Luulen, että kävi vähän samanlailla kuin Epulle TTK:ssä.
Anna - Eriskummalliset biisivalinnat. Ekasta teki oman version, mikä toimi minun korviini, toisessa haettiin pohjakosketusta ja se ei onnistunut. Stailaus oli tällä kertaa onnistunut, hyvä niin.
Kristiina - Nenä-ääni ei edelleenkään toimi. Itsmailaiffista teki oman biisin, mutta ei kiitos. Toista biisiä en kommentoi. Jos minä saisin päättää kuka tippuu, niin Kristiina olisi tippunut heti toisessa finaalissa. Mutta onneksi kansa päättää ja näin on hyvä.