Samaa mieltä. Onneksi tosin kengittiin jo ajoissa vittuun, liian lihava ja vanha näihin kekkereihin.Mike kirjoitti:Tällä hetkellä tuntuu siltä, että Mia Permanto oli koko tämänvuotisesta katraasta eniten sellainen, jonka voisin ite buukata johonkin esiintymään.
Arin toivon voittavan, koska diggaan laulajana hänestä eniten, mutta ennemmin katselisin maalin kuivumista kun menisin keikalleen.
Eikös sen ens kerran äänestyksen voisi järjestää ihan ilman mitään lauluja, kun ei niillä kerta mitään väliä ole? Fanit fanittaa korvat kiinni ja hakkaa tekstaria koneeseen, ihan sama miten se oma idoli vetää. Hyvä esimerkki on mun mielestä Annan viimeisin, aivan paska se Apulanta veto, rupesi korviin sattumaan.
Aika coinflip kyllä varmaan ollut tänään Kristiinan ja Kristianin välillä, kun varmasti pääsääntöisesti ne kaksi suosikkia kerää äänet. Mutta eipä tuossa mitään, mun mielestä Kristian oli finaalien paras laulaja, mutta ehkä sitten tippui erikoisten biisivalintojen takia. Kristiinan nasaalihonotusta en jaksa kuunnella kyllä pätkääkään, mutta eiköhän se tipukin heti seuraavaksi.
PS. Torstain Ilta=Sanomissa oli juttua Kristianin bänditreeneistä tjsp. , ja tajusin vasta siinä vaiheessa että mulla on kyseisen Agathon's Legacy -orkan demo/promosinkku olemassa. Eli olen siis kuullut jo pari vuotta sitten Kriden laulavan. Ei mitään ihmeellistä settiä, mutta kaikki biisit on kuitenkin Kristianin itsensä käsialaa. Ihme ettei tästä ole ollut sen enempää puhetta, aikanaa Wickholmin musiikintekemistä hehkutettiin kuitenkin aika paljon.