Toompe kirjoitti:
Pilhström olisi ollut parempi ratkaisu J. Ruudun tilalle.
Antti pytyy tekamään myös maaleja. Harmi, ettei passia vielä leimattu.
1. Kukaan ei voi korvata Jarkkoa siinä roolissa, missä hän Leijonien joukkueessa on, eihän varmaan turhaan sitä varakapteenin paikkaa saanut ? Eihän ?
Jarkkoa ei ole edes tarkoitettu miksikään maalintekijäksi, vaan pelaamaan sitä omaa peliään, mitä kaikki tietävät sen olevankin, eli ärsyttävän vastustajaa ja tällästä pientä kivaa =) Lisäksi Jarkko on varmasta pukukopissa todelliseksi hyödyksi kokemuksellaa + OSAA AMPUA RANKKAREITA. Ei häntä voi kukaan korvata.
tuuski kirjoitti:
Lisäksi tuossa Suomen joukkueessa on Pillun lähdönkin jälkeen aika paljon taklausvoimaa, jos siitä viihdyttävyyttä yrittäisi repiä. Ruudut, Miettinen ja Bergenheim etunenässä.
Tässä olen samaa mieltä. Itse olisin nähnyt Pillun nelossa mieluusti pelaavan, mutta kyllä sitten jos Lehtinen ja Miettinen korvaavat Pärssisen ja Hentusen tuola kakkoskentässä, niin hyvin voi sanoa, että sielä on parhaat mahdolliset koostumukset mitä tällä kokoonpanolla voi olla. Ja onhan tuo todella väärin ottaa varsinkin Pärssinen mukaan, koska tältä kaudelta vieläkin surkeammat näytöt, kuin edellisiltä, se ainakin minua harmittaa todella paljon, etteivät nämä Pillut etc. saa sitä ANSAITTUA näyttöpaikkaa. No mutta tämä oli kyllä kaikille odotettua, toivottavasti EW tietää, että mitä tekee. Mutta kyllä silti itsekkin olisin tässä vaiheessa Pillun tiputtanut, kun noiden kahden herran passit oltiin jo leimattu, koska kyllä siinä olen Erkan kanssa samaa mieltä, että ainakin tuo nelonen on paras mahdollinen juuri tuollaisenaan, koska Viuhkolalla ja Pyörälällä yhteispeli toimii hyvin ja varsinkin alivoimalla varmasti onnistuvat.
Mutta itseäni kyllä pelottaa tuo sunnuntainen, kun Miettinen ja Lehtinen ovat mukana, että kuinka EW alkaa muodostaa ketjuja, ei herran jumala jos ainakin tuo Pärssinen on ollenkaan kokoonpanossa edes mukana .. Ja Hentunen korkeintaan neloseen.