Tai sitten ne pari Basun twiiittiä tämän jälkeen. Virma, virma, mutta hevonen, sanoi Uunokin aikoinaan.
Tai sitten ne pari Basun twiiittiä tämän jälkeen. Virma, virma, mutta hevonen, sanoi Uunokin aikoinaan.
Huoh, täälläkään palstalla ei ole mikään muuttunut. @habsniac kitisee jokaisesta mahdollisesta asiasta eikä näe missään positiivista. Lakkaa seuraamasta ja kannattamasta Habseja, jos mikään ei ole koskaan hyviin tai mikään miellytä.
"Just spoke with a rep from Habs senior management, says same exact offer of 5 years, $6.25M per was on the table from them several days ago." Tuo oli Eric Engelsin twiitti. Joku puhuu siis paskaa. Radulovin alkuperäinen pyynti oli 7 x 7.
Mielenkiintoiseksi menee mitä MB taikoo hatusta.
Huoh, täälläkään palstalla ei ole mikään muuttunut. @habsniac kitisee jokaisesta mahdollisesta asiasta eikä näe missään positiivista. Lakkaa seuraamasta ja kannattamasta Habseja, jos mikään ei ole koskaan hyviin tai mikään miellytä.
mutta tätä joukkuetta on johdettu nyt 5 vuotta melkoisen päin sitä itseään
Oikeasti? Mitä minä nyt olen Canadiensia seurannut, niin väittäisin, että johtoporras on ollut yhtä pihalla viimeiset rapiat kaksikymmentä vuotta.
No joo ulottuuhan tämä sössiminen paljon pidemmälle, mutta itse olen notkunut täällä palstalla vasta sen ~5 vuotta niin otin tuon vuosiluvun siitä.Oikeasti? Mitä minä nyt olen Canadiensia seurannut, niin väittäisin, että johtoporras on ollut yhtä pihalla viimeiset rapiat kaksikymmentä vuotta.
En kykene toivomaan Raduloville pelillisesti mitään hyvää. Toivottavasti Stars ei pääse kertaakaan viiden tulevan kauden aikana pudotuspeleihin. Olen varmaan huono ihminen.
Meinaat siis, että pudotuspelisarjoja voi voittaa pelkällä maalivahtipelillä ilman ykkössentteriä?Miten faktat alkavat taipua? Anaheim - Nashville-otteluparin ratkaisi maalivahdit.
^ Itse uskoisin, että pelaajien vaihtuvuus varsinkin puolustuksen osalta on paljolti Julienin mieltymysten mukaista. Bergevin ymmärtää, että hänen pallinsa kaatuu Julienin ja tämän 25 miljoonan sopimuksen mukana, joten suunta on vahvasti se mitä valmentaja haluaa. Ainakin Alznerin hankkiminen ja Emelinin/Beaulieaun heivaaminen heijastelee vahvasti Clauden preferenssejä. Markovin tilanne ei myöskään yllätä.
Älä anna mitään ideoita! Bergy laittaa vielä Chuckyn kylkeen, jotta treidi olis hyvä molemmille osapuolille.Jos mikään ei auta, niin aina voi Pricen ja Paciorettyn vaihtaa Varlamoviin, Ducheneen ja Wilsoniin, kuten Royn kohdalla tehtiin.
Itse kyllä ihmettelen, jos Monttu ei ole Johanssonin renkaita potkinut (tästä ei ainakaan ole kukaan twiittaillut, että näin olisi). Olisi mennyt kakkosen tai jopa ykkösen sentteriksi heittämällä ja mihin hintaan.
Hyviä pointteja kyllä, mutta mistään ei ole tippunut tietoa mikä olisi mitenkään yhdistänyt Montun ja Johanssoniin. Eli siis meinaan, että jos Monttu olisi ollut tarjonnassa mukana olisi siitä varmasti joku tiennyt. Se on tietty eri asia, jos Johansson ei ole listalleen Montrealia edes laittanut. Kyllä sapettaa, kun miettii mitkä vuorot annettiin Shawsta, kun näkee millä hinnalla Johansson lähti.Oletko ihan varma, että Johansson olisi myyty Montrealiin? Lisäksi Johanssonilla oli lista joukkueista joihin hän suostuu siirtymään, ehkä Habsit olivat tuolla listalla. Lisäksi Devilsien varausvuorot kierroksittain ovat lähtökohtaisesti huomattavasti Montrealin vastaavia vuoroja aikaisemmin, saattaa olla jopa sellainen 20 vuoroa välissä. Hinta oli joka tapauksessa halpa.
Olikohan Krugerillä joku NTC-lista? Taas lähti hyvä sentteri niin halvalla, että ei moro.
3M 3 tai 4 kentän sentteri tähän vuoteen loppuvalla sopparilla, kun capissä on 14M tilaa. Joo aivan turha haku olisi ollut, kun joukkueessa on kaksi sentteriä tällä hetkellä.Ylihintainen neloskentän sentteri on viimeinen asia, joka tuonne pitää hankkia. Nelosen senttereitä on monta omastakin takaa, onneksi ei sentään noin törkeän hintaisia kuin Kruger.
Desharnais sai muuten vuoden ja millin sopimuksen Rangersiin.
3M 3 tai 4 kentän sentteri tähän vuoteen loppuvalla sopparilla, kun capissä on 14M tilaa. Joo aivan turha haku olisi ollut, kun joukkueessa on kaksi sentteriä tällä hetkellä.
Edit: Eliteprospectissa oli näköjään väärät numerot sillä Krugerin soppari jatkuu vielä pari vuotta. Noh siltikin olisi ollut ok haku.