Mitä yrität edes tuolla vanhalla uutisella viestittää?
Johan mä sen kerroin. Kännissäkö sä olet, vai mikä vittu tässä taas mättää?
Lue nyt seuraava kappale oikein hitaasti ja ajatuksella ja tarpeeksi monta kertaa. Mä vielä vähän yksinkertaistan sitä kuviota, josko se sitten menisi perille asti.
Joku kysyi, että minkähänlainen meteli syntyisi, jos kantasuomalaiset paneskelisi alaikäisiä lapsia. Minä sitten linkkasin vanhaan uutiseen, jossa kerrottiin, että kantasuomalaiset miehet paneskelee alaikäisiä tyttöjä Kampin kauppakeskuksessa ihan päivittäin. Ja kerroin, että eipä tuosta noussut juuri minkäänlaista meteliä. Minä siis vastasin uteliaan ihmisen kysymykseen. Menikö perille?
Tuossa edellisessä kappaleessa se nyt on selitetty. Jos se ei aukea, lue pariin kertaan uudestaan. Jos ei vieläkään, niin lue se selvinpäin. Ja jos ei sittenkään, niin unohda koko juttu. Mulla on parempaakin tekemistä, kuin vääntää kirjoituksiani ratakiskosta ihmiselle, joka käyttäytyy kuin Hakkarainen kolmen kossun jälkeen.
Tokihan se esitetty kysymys oli enemmänkin retorinen kysymys ja sisälsi sen oletuksen, että mamuja taas paapotaan ja jos Suomalainen tekisi saman, niin kyllä ihan hirviä meteli nousisi. Ja siksipä sen uutisen linkkasin, kun aikani kuluksi ajattelin ampua alas yhden näistä kuuluisista "maahanmuuttokriittisistä faktoista". Mutta sitten sinä ilmestyit paikalle ja muistutit siitä, miksi mä en jaksa tänne enää nykyisin juurikaan kirjoitella.