Kyllä, kyseessä on tämän ketjun yksittäistapaus.Olisikohan tämäkin tämän ketjuun kuuluva uutinen?
Linkki vie Iltiksen uutiseen aiheen tiimoilta...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005922213.html
Kyllä, kyseessä on tämän ketjun yksittäistapaus.Olisikohan tämäkin tämän ketjuun kuuluva uutinen?
Linkki vie Iltiksen uutiseen aiheen tiimoilta...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005922213.html
Kyllä, kyseessä on tämän ketjun yksittäistapaus.
Hitto kun jampat olisivat älynneet heittäyyä lessuiksi, niin tämäkin olisi ollut ns. normaali käytäntö.Niinpä olikin, kun epäillyn nimen näin. 2 x törkeä raiskaus ja 3 x törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö + kiristys kaupan päälle.
Tämä alkaa olla erilainen joulukalenteri (lue sairas), kun näemmä joka päivä kalenterin luukusta tulee uusi tapaus...
Ilmeisesti lahtelaisessa kulttuurissa samaa vikaa vaikka rikastuttajat tuovat koko ajan sitä korkeampaa kulttuuria. Liian hitaasti @JypFabu jen ja kahden suunnan mielihäiriöiden mielestä. Linkissä suvakkiäidin tarinaa Lahesta. Pelolle ei saa antaa valtaa jne...Pidättele vielä sen verran, että lyödään joukkoon nuo pari oululaista pottunokkaa, jotka valitsivat uhrinsa sairaalassa potilaista, vaikka tuossa hirtehinen logiikka piileekin, niin eihän tajuton potilas kovinkaan kykene vastaan panemaan. Olisko tämä sitten niiden monikulttuurien esimerkin mukaan keksitty, vai oinko oulun juomavedessä jotain toksikaalia, joka saa inehmot sillä suunnalla seksuaalisen kiihkon valtaan tai sitten sokaistumaan miehisen alfa valtansa esittelemiseen vailla järjen tynkää.
Onko oululainen kulttuuri liian vinoutunut suomalaiseen kulttuuriin sopiakseen?
Hitto kun jampat olisivat älynneet heittäyyä lessuiksi, niin tämäkin olisi ollut ns. normaali käytäntö.
Eli ei muuta kuin Saudi-Arabian lait tänne ja 10 v tytöt naimisiin 40-vuotiaiden ukkojen kanssa?Kyllähän ksenofobisille näkemyksilleen uutisista vahvistusta hakeva maahanmuuttokriitikko on aina parempi arvioimaan kuin pillua jakava tyttö itse.
Mitähän ihmettä tämä viesti oikein tarkoittaa? Siis jos tytöt itse haluavat niin kaikki ok?Kyllähän ksenofobisille näkemyksilleen vahvistusta hakeva maahanmuuttokriitikko on aina parempi arvioimaan kuin pillua jakava tyttö itse.
Nyt on kyse alaikäisistä tytöistä. Tämä ei ole millään tasolla hyväksyttävää.Kyllähän ksenofobisille näkemyksilleen vahvistusta hakeva maahanmuuttokriitikko on aina parempi arvioimaan kuin pillua jakava tyttö itse.
Kyllähän ksenofobisille näkemyksilleen vahvistusta hakeva maahanmuuttokriitikko on aina parempi arvioimaan kuin pillua jakava tyttö itse.
Kyllähän ksenofobisille näkemyksilleen vahvistusta hakeva maahanmuuttokriitikko on aina parempi arvioimaan kuin pillua jakava tyttö itse.
Lainsäädäntö on rasistinen, koska se suojelun verukkeella estää alle 16-vuotiaita harrastamasta seksiä aikuisten kanssa. Kyllä alle 16-vuotiaillakin täytyy olla valinnanvapaus muutenkin kuin sotessa.Kyllähän ksenofobisille näkemyksilleen vahvistusta hakeva maahanmuuttokriitikko on aina parempi arvioimaan kuin pillua jakava tyttö itse.
Huvittaa vain oletus, että aivan varpilla tapahtuu jotain laitonta, jos kaupunkijuorussa teinit häipyy vanhemmille kertomatta panemaan, luoja paratkoon, ulkomaalaisten kanssa. Oman kokemusasiantuntijuuteni pohjalta tuo kun kuulostaa varsin normaalilta toiminnalta.Mitähän ihmettä tämä viesti oikein tarkoittaa? Siis jos tytöt itse haluavat niin kaikki ok?
Ilmeisesti lahtelaisessa kulttuurissa samaa vikaa vaikka rikastuttajat tuovat koko ajan sitä korkeampaa kulttuuria. Liian hitaasti @JypFabu jen ja kahden suunnan mielihäiriöiden mielestä. Linkissä suvakkiäidin tarinaa Lahesta. Pelolle ei saa antaa valtaa jne...
"Olen kuullut asioita, joita en edes haluaisi tietää" - lahtelaisella äidillä on painava viesti etenkin teini-ikäisten tyttöjen perheille
Huvittaa vain oletus, että aivan varpilla tapahtuu jotain laitonta, jos kaupunkijuorussa teinit häipyy vanhemmille kertomatta panemaan, luoja paratkoon, ulkomaalaisten kanssa. Oman kokemusasiantuntijuuteni pohjalta tuo kun kuulostaa varsin normaalilta toiminnalta.
Missähän lintukodossa minäkin nuoruuteni elin, kun ryhmäseksiä ei kotibileissä ollut koskaan, eikä kenellekään tullut mieleen mennä tuntemattomien aikuisten kanssa bailaamaan edes toiseen kaupunginosaan.Huvittaa vain oletus, että aivan varpilla tapahtuu jotain laitonta, jos kaupunkijuorussa teinit häipyy vanhemmille kertomatta panemaan, luoja paratkoon, ulkomaalaisten kanssa. Oman kokemusasiantuntijuuteni pohjalta tuo kun kuulostaa varsin normaalilta toiminnalta.
Jos tämän Veeran 14-vuotias (nyt 15-vuotias, kun kauhistelette vanhaa juttua) tyttö menee sinne joukkoraiskattavaksi aina uudestaan ja uudestaan, niin hän joko taitaa todella tykätä siitä, tai sitten siellä ei ehkä tapahdukaan niin, niin kuin poliisikin yrittää rivien välissä sanoa.Missähän lintukodossa minäkin nuoruuteni elin, kun ryhmäseksiä ei kotibileissä ollut koskaan, eikä kenellekään tullut mieleen mennä tuntemattomien aikuisten kanssa bailaamaan edes toiseen kaupunginosaan.
Aivan. Tässä casessa on tällä hetkellä ainoastaan epäiltyjä. Turhaan vaahdotaan.Jos tämän Veeran 14-vuotias (nyt 15-vuotias, kun kauhistelette vanhaa juttua) tyttö menee sinne joukkoraiskattavaksi aina uudestaan ja uudestaan, niin hän joko taitaa todella tykätä siitä, tai sitten siellä ei ehkä tapahdukaan niin, niin kuin poliisikin yrittää rivien välissä sanoa.