Mitä? Totta kai muslimeistakin voi tehdä yleistyksen, mutta jos se yleistys on puskaraiskaaminen, saa siitä sellaisen kuvan, että pidät sitä tuomittavampana kuin muita raiskauksia. Minä en ymmärrä, mitä väliä sillä on, raiskataanko nainen puskassa vai kotona. Jos sillä on sinulle väliä, niin kannattaa ihan todella miettiä, oletko oikeasti huolissasi naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Niin että kuka tässä on kaksinaismoralistinen?...
Kerropa sinäkin, mitä väliä sillä on, missä nainen raiskataan.
Olen juntti, joka ei ole vuosikymmenien ajan kiinnittänyt huomiota ja korostanut naisten kokemaa seksuaalista väärinkäyttäytymistä, siis miesten törkeyksiä.
En ole myöskään puuttunut naisten kokemaan syrjintään työelämässä, lasikattoihin jne, naisen euroon, joten minun mielipiteeni ei ole puupennin arvoinen.
Minä en välitä, paitsi koska kun maahanmuuttajat.
Kirjoitan siitä huolimatta.
Toivon, että kotonaan raiskatuksi tulleella naisella, aviovaimo, kihlattu, avovaimo, kuka tahansa saman katon alle toivekkaana muuttaneella, on mahdollisuus lähteä pois. Jättää Mulkqvist. Maahanmuuttajanaisilla tämä on luultavasti toki suuremman kynnyksen takana.
Myös mökkireissulla kaveriporukan kusipään tekemän raiskauksen pystyisi ehkä uhri jotenkin hahmottamaan. Ei poista missään nimessä traumaa, mutta tilanteen toistumisen ainakin voisi ehkä välttää.
Sen sijaan tutussa ympäristössä, työmatkalla, lenkkipolulla, sata kertaa kotipubista kävellyllä matkalla tapahtunut vieraan miehen hyökkäys saattaisi näin juntin mielessä vaikuttaa uhkaavammalta. Luoda pelon tunteen ennen niin turvallisen tuntuisessa lähiympäristössä liikkumiseen. Kodin seinien sisään jääminen saattaisi vaikuttaa joistakin uhreista parhaalta vaihtoehdolta.
Mutta enhän minä mitään tiedä. Täytyy uskoa Jone Nikulaa: " Ei saa antaa pelolle valtaa"
Ja eihän minua kiinnosta, en osoittanut kiinnostusta silloinkaan kun suomalaiset tekivät 90% seksuaalirikoksista.