Viestissäsi oli vain yksi pointti ja se oli väärä.
Toinen asia on sitten se, että mikäli yritit olla hauska ja epäonnistuit? Siinä tapauksessa myönnän etten tajunnut vitsiksi, mutta ehkä voit kertoa missä kohtaa piti nauraa. Muutenhan tuo oli ihan samanlainen kuin viestisi yleisestikin. Lyhyt asenteellinen heitto ilman sisältöä ja vähätkin faktat hakusessa. En millään pystynyt erottamaan sitä luonteeltaan hassutteluksi.
ps. Geezerin kanssa olen niin monesta asiasta eri mieltä, etten kiinnitä mitään erityisen tarkkaa huomiota kirjoitteluunsa.
Hassutteluni ei missään tapauksessa epäonnistunut. Sain siitä jopa odotettua enemmän iloa mitättömään ja harmaaseen elämääni. Kiitos siitä!
Voi toki olla vain sattumaa, että poimit saman
@kahden suunnan sentteri n viestin viestisi perusteluksi, jonka
@Geezer oli poiminut sinua aiemmin. Hassu sattuma.
Niin. Minkälainen on sellainen muslimi, joka tietoisesti jäättää noudattamatta Allahin sanaa? Vastaisitko tähän kysymykseen.
En mä tiiä.
Ennen tätä tolpan siirtoahan sä kysyit, että "Mitäs helvetin muslimeja...". Vastaus on, että muslimeja he ovat vaikka eivät kirjan mukaan eläkkään.
Mun käsityksen mukaan koet, että kaikki islaminuskoiset ovat perseestä, koska sun mielestä Koraanin opetukset ovat perseestä. Jos taas ei elä ja toimi Koraanin mukaan ei ole muslimi. Kristitty piispa voi kai rikkoa kivikäskyä, mutta se kai sitten on edelleen kristitty sunkin mielestä, koska sun mielestä käskyn sävy on jotenkin erilainen kuin jossakin Koraanin käskyssä.
Onhan toi nyt vähän hassua. Väkisinkin tulee mieleen, että on vähän ristiriitaa.