Maailmassa on myös sellaisia ihmisiä, jotka arvostelevat kristittyjä ja viljelevät antisemiitti sanaa. Ja niitä, jotka arvostelevat muslimeja ja syyttävät muita kristittyjen sorsimisesta. Mikä tästä yhdestä ihmistyypistä tekee niin erityisen, että se pitää nostaa eroon noista muista?
Tämä lauma nyt sattuu olemaan se äänekkäin porukka - myös tällä palstalla. Ja kehtaavat vielä kutsua itseään liberaaleiksi.
Etkös sinäkin ole niitä, joiden puheissa kaikki uskonnot on yhtä perseestä?
Pitää paikkansa, eikä vain puhessani.
Ja siitä huolimatta nämä eskoliinit on ainoita, joiden puheista kitiset kuukaudesta toiseen.
Eskolin itse ja tuota trollia siteeraavat nyt ovat vain loistava esimerkki näistä uskonnottomista mukaliberaaleista ja -suvaitsevaisista.
Taisit itseasiassa syyttää minuakin joskus vain kristittyihin kohdistuvasta pilkasta, kun tölväisin jotain Jeesuksesta. Tosiasiassahan Jeesus on merkittävä hahmo myös Islamissa ja Juutalaisuudessa. Toimit siis vastoin omaa ohjettasi. Arvostelet Islamia kovinkin sanoin, mutta syytit minua kristittyjen pilkkaamisesta.
Esimerkkejä siitä kuinka arvostelen islamia, ja vieläpä kovin sanoin - kiitos jo etukäteen.
Kirjoitit aiemmin, että länsimaiset liberaalit kutsuvat Dawkinsia rasistiksi ja islamofoobikoksi. Samalla linkkasit videoon, jossa Maher sanoo, että hän itse ja Dawkins ovat liberaaleja. Länsimaalaisiahan he ovat myös. Että ihan vaan typerästä yleistyksestäsi sinua tökkäisin. Siinä videolla Maher taisi muuten puhua regressiivisistä vasemmistolaisista, mutta mitäs pienistä.
Regressiivisita vasemmistolaisita, jotka pitävät itseään liberaaleina, mutta (kuten Maher sanoo) eivät tajua mitä liberaalina olo tarkoittaa. Mitä typerään yleistämiseen tulee, niin sitä on Dawkinsin yhdistäminen häntä islamofoobikoksi nimitteleviin mukaliberaaleihin - Siis Eskolinin kaltaisten öyhöttäjien hengenheimolaisiin ja heidän opetuslapsiinsa.
Viimeksi muokattu: