Monikulttuurisuus – rikkaus vai vitsaus?

  • 3 119 422
  • 24 186

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Hieno, että tämän tyyliset ääripesäkkeet paljastuvat median toimesta. Ikävää, että sinä ja muut kaltaisesi leimaatte kaikki muslimit ääripesäkkeiden takia.

Ööö, missä olen tehnyt niin?

Muistan vielä kirkkaasti, kun natsiheilaaja-Husu huusi kurkku suorana A-Studiossa radikaalisaarnaamisen puolesta, koska sananvapaus. Ja mutku Halla-aho, tietysti. Siitä ei mennyt kauan, kun näitä muslimivanhempien hätähuutoja alkoi tulla julkisuuteen, että näissä tilaisuuksissa käynyt poikani lähti terroristijärjestön leipiin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Eikös hesari ole osa sitä kuuluisaa valtamediaa, joka ei kerro koko totuutta ja jonka takia ihmisten pitää hankkia tietonsa MV lehdestä? Nyt kuitenkin on sitten on niin arvostettu että voidaan linkkiäkin jakaa..

No, minä en hanki tietoani MV-lehdestä. Suvaitsevaiset vaan tuuttaa mv-uutisia eetteriin sellaisella tarmolla, ettei niiltä voi välttyä. YLE:n piritoimittajasta luin Facebookista, kun hänen siskonsa levitti jotain itkuvirttään siellä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ei ole, viestihistoriasi kertoo perusteet.

On, tulkintasi on täysin väärä ja viittaus viestihistoriaani vailla mitään pohjaa. Se, etten jaa sinun ja Emma Karin kantoja, ei tarkoita Halla-Aho tai Breivikin islamisaatiopuheiden allekirjoittamista.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
No, minä en hanki tietoani MV-lehdestä. Suvaitsevaiset vaan tuuttaa mv-uutisia eetteriin sellaisella tarmolla, ettei niiltä voi välttyä. YLE:n piritoimittajasta luin Facebookista, kun hänen siskonsa levitti jotain itkuvirttään siellä.

Melkein samanlaisella tarmolla kuin mamukriitikot tuuttaa eetteriin rasmus ryhmän kuulumisia. Eli kaikki voittaa tai jotain.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No, minä en hanki tietoani MV-lehdestä. Suvaitsevaiset vaan tuuttaa mv-uutisia eetteriin sellaisella tarmolla, ettei niiltä voi välttyä. YLE:n piritoimittajasta luin Facebookista, kun hänen siskonsa levitti jotain itkuvirttään siellä.

Kun katselee sinun viestihistoriaa, täytyy ihmetellä kavereidesi mielipiteitä. Jatkuvasti saat suvakkimielipiteitä, täysin yllättäen ja pyytämättä. Rasmus tulee sivuillesi hiipien...
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kun katselee sinun viestihistoriaa, täytyy ihmetellä kavereidesi mielipiteitä. Jatkuvasti saat suvakkimielipiteitä, täysin yllättäen ja pyytämättä. Rasmus tulee sivuillesi hiipien...

Älä valehtele. Minä käyn Rasmus-sektorilla ihan omatoimisesti, erittäin hyvää viihdettä. Ja pistän ihan omatoimisesti tänne parhaita paloja. Tee raportti ylläpidolle, jos sinulla on joku ongelma sen kanssa.

Ja koen nopean rapsaamiseni tärkeänä, koska jostain syystä lähti taas tuokin suvaitsevaisuutta huokunut ketju filaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älä valehtele. Minä käyn Rasmus-sektorilla ihan omatoimisesti, erittäin hyvää viihdettä. Ja pistän ihan omatoimisesti tänne parhaita paloja. Tee raportti ylläpidolle, jos sinulla on joku ongelma sen kanssa.

Ja koen nopean rapsaamiseni tärkeänä, koska jostain syystä lähti taas tuokin suvaitsevaisuutta huokunut ketju filaan.

Sinulle on äärivähemmistöjen mielipiteiden julkituonti tärkeää, sen huomaa viime viesteistäkin. Ikävää on se, että pyrit yleistämään nämä mielipiteet valheellisesti kaikkien sinun kanssasi eri mieltä olevien mielipiteeksi.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ei ole yllätys, että jaat Halla-ahon ja Breivikin näkemykset islamisaatiosta

Sinulle on äärivähemmistöjen mielipiteiden julkituonti tärkeää, sen huomaa viime viesteistäkin. Ikävää on se, että pyrit yleistämään nämä mielipiteet valheellisesti kaikkien sinun kanssasi eri mieltä olevien mielipiteeksi.

Kiitos.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Sinulle on äärivähemmistöjen mielipiteiden julkituonti tärkeää, sen huomaa viime viesteistäkin. Ikävää on se, että pyrit yleistämään nämä mielipiteet valheellisesti kaikkien sinun kanssasi eri mieltä olevien mielipiteeksi.

Ääripäitähän on vain se yksi: Päättäjät eivät uskalla sanoa rasisteja rasisteiksi - Kolumnit - Politiikka - Helsingin Sanomat

Eikö oikein oma puuro maistu taas, vai? Minä pelaan vaan suvaitsevaisten säännöillä, mutta ei tunnu kelpaavan, kun kakka iskee tuulettimeen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ääripäitähän on vain se yksi: Päättäjät eivät uskalla sanoa rasisteja rasisteiksi - Kolumnit - Politiikka - Helsingin Sanomat

Eikö oikein oma puuro maistu taas, vai? Minä pelaan vaan suvaitsevaisten säännöillä, mutta ei tunnu kelpaavan, kun kakka iskee tuulettimeen.
Näin on, ääripäitä on vain yksi. Siksi onkin kummaa, että Rasmus joutuu poistelemaan ketjuja, kun ei sitä toista ääripäätä ole. Kuvakaappauksia vaan talteen, veli Snider.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ääripäitähän on vain se yksi: Päättäjät eivät uskalla sanoa rasisteja rasisteiksi - Kolumnit - Politiikka - Helsingin Sanomat

Eikö oikein oma puuro maistu taas, vai? Minä pelaan vaan suvaitsevaisten säännöillä, mutta ei tunnu kelpaavan, kun kakka iskee tuulettimeen.
Toi Yrjö Rautiohan on ihan sekaisin.

Maahanmuuttajien ihmisoikeuksien puolustajat ovat sivistyneitä ja järkeviä ihmisiä. He tietävät hyvin, että sillä kuinka paljon voimme ottaa vastaan maahan tulijoita, on rajansa. Maahan tulijoiden on tietenkin noudatettava maan lakeja. Kuka on muuta sanonut?

Käsittääkseni noin 15 000 henkilöä oli Narinkkatorilla. Heidän sanomansa oli: "Meillä on unelma kaikille avoimesta Suomesta. Suomesta joka ei sulje ketään pois."
 

sinikettu

Jäsen
Toi Yrjö Rautiohan on ihan sekaisin.

Maahanmuuttajien ihmisoikeuksien puolustajat ovat sivistyneitä ja järkeviä ihmisiä. He tietävät hyvin, että sillä kuinka paljon voimme ottaa vastaan maahan tulijoita, on rajansa. Maahan tulijoiden on tietenkin noudatettava maan lakeja. Kuka on muuta sanonut?

Käsittääkseni noin 15 000 henkilöä oli Narinkkatorilla. Heidän sanomansa oli: "Meillä on unelma kaikille avoimesta Suomesta. Suomesta joka ei sulje ketään pois."
Onko oikeasti ketään pakolaisvaellus-fania, joka on julkisuudessa ekspliittisesti sanonut, että Suomen kantokyvyllä maahanmuuttajien suhteet on selvä raja, ja kuinka paljon he ovat mahdollisesti arvioineet rajan olevan? Ei tarvitse olla edes sataprosenttisen unelma-suvakki, vaan voi olla ihan tolkun ihminenkin aiheeseen liittyen, mutta on kuitenkin selvästi rajannut itsensä pakolaisvaellukseen myöntäisesti suhtautuvien leiriin. Itse en ole ainakaan moisiin sanomiin törmännyt. Toisaalta en viitsikään hirveästi seurata tätä älämölöä pakolaisten suhteen.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko oikeasti ketään pakolaisvaellus-fania, joka on julkisuudessa ekspliittisesti sanonut, että Suomen kantokyvyllä maahanmuuttajien suhteet on selvä raja, ja kuinka paljon he ovat mahdollisesti arvioineet rajan olevan? Ei tarvitse olla edes sataprosenttisen unelma-suvakki, vaan voi olla ihan tolkun ihminenkin aiheeseen liittyen, mutta on kuitenkin selvästi rajannut itsensä pakolaisvaellukseen myöntäisesti suhtautuvien leiriin. Itse en ole ainakaan moisiin sanomiin törmännyt. Toisaalta en viitsikään hirveästi seurata tätä älämölöä pakolaisten suhteen.
Jos syksyllä suhtautui kriittisesti "turvapaikanhakijoihin" oli joidenkin mielestä rasisti ja natsi. Ainakin Narinkkatorilla heiluneiden mielestä. Rasistit ja natsit eivät ymmärtäneet miten tällä hommalla korjataan mm. huoltosuhde.

Nyt yhtäkkiä sille kuinka paljon voimme maahanmuuttajia vastaan ottaa onkin jo raja vaikka huoltosuhde taitaa jäädä korjaamatta. Aika rasistista touhua.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Ehkäpä tämä sopii paremmin tähän ketjuun. Päivän Hesarin Kulttuurisivulla Henkka Hyppönen haukkuu Suomea sulkeutuneeksi maaksi joka haluaa pitää rajansa suljettuna. Hän mainitsee avoimista maista esimerkkeinä Australian, Japanin, USA:n ja Bhutanin.

Tulevaisuus ei kiinnosta: Suomi keskittyy siihen, mitä menetämme heti - Henkka Hyppösen kolumnit - Kulttuuri - Helsingin Sanomat

Not sure if serious...

Ovat vissiin vaihtaneet tekstin linkin takana, kun ei siellä minusta noin lue.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös