Täällähän saa lukea mielenkiintoisia henkilökohtaisia hyökkäyksiä, kuten tämä gm teki. Voin vakuuttaa nuorelle miehelle, että olen aina menestynyt elämässäni paremmin, kuin sinä ja tulen aina menestymään, minulla ei ole pätkääkään huono olo noiden elintasosurffareiden vuoksi, mutta säälin tulevia nuoria suomalaisia, joilta tuhotaan tämä sivistysvaltio alta. Olisi oikeasti hauska kuulla, jos yksikin näistä suvakeista vastaisi kysymyksiin rehellisesti. Jokainen hiukankaan asioita ymmärtävä tietää, että näiden mukana turvattomuus ja rikollisuus kasvavat, valtion menot kasvavat, jo tällä hetkellä jolloin maahantulijoita on ollut vähän, on heidän työllistymisensä ollut erittäin heikkoa ja silloin he ovat meille pelkkä kulu. Kun ja jos päättäjämme eivät pysäytä vyöryä, tilanne pahenee merkittävästi ja se maksaa ihan meille jokaiselle vain lisää, samoin näille suvakeille, jotka taitavat usein olla itsekin niitä muiden elätettäviä, te nimittäin saatte myös jatkossa vähemmän erilaista sosiaaliturvaa.
Faktaa on, että ongelmat kokonaisuudessaan kasvavat jatkossa. Se on sitten toinen asia, että onhan suomalaisten joukossa myös sosiaaliturvan hyväksikäyttäjiä, aivan liikaa ja itse tekisin radikaalin muutoksen jo nyt siihen, kuinka luukulta jaetaan rahaa vastikkeettomasti. Kuitenkin meidän velvollisuus on suomalaisia jollain muotoa tukea, emme voi vaati, että he saisivat tukea vaikka Irakista. Myös suomalaisetkin esim. raiskaavat, mutta jos he tekisivät sitä yhtä paljon, kuin jotkut tietyt etniset ryhmät, niin kohta yksikään suomalainen nainen ei kulkisi illalla yksin kadulla. Kukaan ei puolusta näitä juntteja, mutta on äärimmäisen tyhmää aina vedota, että niinhän kaikki tekevät, kun tietyt maahanmuuttajaryhmät eivät halua edes koskaan tehdä töitä tai syyllistyvät erilaisiin rikoksiin selvästi suomalaisia useammin.
Mikäli nyt tehtäisiin kansanäänestys siitä, otetaanko tänne vuosittain 50 000 vai 5000 pakolaista, niin kaikki tietävät kumpi ehdotuksista voittaisi. Sen 5000 me vielä kestäisimme, vaikka siitäkään ei mitään hyötyä meille olisi. Useat Euroopan maat tulevat jakautumaan slummeihin ja varakkaiden asuinalueisiin, toivottavasti itse en joudu sitä Suomessa koskaan näkemään eli se veisi hiukan kauemmin aikaa, kuin ennustan sen vievän. Ruotsissa ollaan jo vahvasti tällä tiellä ja tilanne pahenee siellä todella nopeasti, sieltä se vyöry siirtyy meille ensi kesänä viimeistään todella voimakkaasti ja jokainen voi miettiä sitä, mitä se merkitsee, kun vuodessa tänne tulee 100 000 pakolaista, joista 90 000 on nuoria miehiä ilman mitään tekemistä. Näillä kun sattuu vielä olemaan hyvin erilainen kulttuuritausta, joista esim. Byvajet hiukan aiemmin tuossa kertoo ja uskokaa pois, minulla on kokemuksia heidän ajattelumaailmastaan. Lopuksi kuitenkin, että kaikissa meissä on hyviä ja huonoja ihmisiä. Nyt voi sitten gm kirjoitella taas joitain latteuksia, joilla ei ole mitään faktaa takana, kiistämällä ongelmat ei voi koskaan saavuttaa yhtään mitään.