Menee ohi aiheen, mutta en itse ymmärrä tätä keskustelua, sillä jos se jotakuta häiritsee, niin sitten voi antaa vapauden olla osallistumatta sellaiseen tapahtumaan. Varsin yksinkertaista.
Tummennus oma ja siihen liittyen. What? Itse olen ainakin saanut lukea lehdistä sekä blogeista ja kuulla uutisista kuinka Suomessa nainen on vaarassa joutua tapetuksi astumalla ulos asunnostaan. Ja siitä kuinka Suomi on Euroopan mittakaavassa poikkeuksellisen väkivaltainen maa. Tämän linkin takaa löytyy käsittelyä henkirikoksista ja linkkejä Halla-ahon omiin blogiteksteihin joissa sivutaan myös asioita: http://www.halla-aho.com/scripta/on_rotumme_synkka_ja_siksi_jaa.htmlEn tiedä tarkkaa Ruotsin sijoitusta raiskauksissa, mutta sen tiedän että niitä on liikaa ja monet niistä syntyperältään muualla kuin Ruotsissa syntyneiden tekemiä. Minusta jokainen raiskaukseen tai vakavaan rikokseen syylistynyt tulisi karkoittaa maasta, mutta kukin maa tekee tietenkin itse päätöksensä. Suomi voisi vaikka aloittaa nämä rikollisten karkoitukset nykyistä tehokkaammin.
Pidän kuitenkin kokonaisuutena Ruotsia oman kokemukseni mukaan turvallisempana maana kuin Suomea. Tämä on subjektiivinen kokemus vaikka olenkin molemmissa maissa asunut. Kun asiaa katselee ilman värilaseja - jota suosittelisin sinullekin - Suomen tilanne on väkivallan osalta heikko eli liian moni tapetaan per 100 000 kansalaista. Aika paljon on siis korjattavaa maassa, jossa ei ulkomaalaisia puhumattakaan pakolaisista juuri ole. Suomi on sellainen vaiettu tuhansien iskuja maa Eppuja mukaillakseni.
Suomessa myös naisiin kohdistuva väkivalta on yleisempää kuin länsimaissa keskimäärin. Asia joka ei juuri saa mainintoja muualla paitsi tutkimuksissa.
Nämäkin statsit yhdistettyna tappoihin ja murhiin sekä muuhan väkivaltaan osoittavat puolueettomille silmille sen, kummassa maassa väkivalta on laajempaa, Suomessa vai Ruotsissa. Mutta toki Ruotsista pitää saada myytyä propagandassa paisteille kuva, että se on varsinainen väkivallan kehto jota mamut pyörittävät.
.....
Henkilökohtaisella tasolla itsellenikin ihan sama, mutta periaatteen valossa mielummin kuin esittämäsi vaihtoehto, pitäisi mennä siihen malliin, että ensin viedään kevätjuhla läpi ilman suvivirsiä, sen jälkeen käydään jakamassa todistukset ja sitten kun muut lähtevät kesälomalle, halukkaat voivat lompsia takaisin saliin ja laulaa suvivirttä vaikka koko kesän.
Uskonnollisten rituaalien pitää aina vaatia jotain poikkeavaa ja ylimääräistä niitä himoavilta, eikä niiltä jotka tulevat toimeen ilman.
Ja vielä täsmennyksenä : Suvivirsi ei merkitse minulle yhtään mitään. Hyvässä tai pahassa. Mutta jos ruokarukouksia ruvetaan ala-asteella lausumaan "noo koska tää on vähän niin kuin perinne… kato niinku suvivirsikin" , niin siinä vaiheessa päästän lapseni takaisin kouluun vasta kun luokassa aamuisin rukoillaan vuoropäivinä Saatanaa ja Shub-Niggurathia...
En tiedä tarkkaa Ruotsin sijoitusta raiskauksissa, mutta sen tiedän että niitä on liikaa ja monet niistä syntyperältään muualla kuin Ruotsissa syntyneiden tekemiä.
Ehkä teidän kannattaisi ottaa yhteyttä paikalliseen perussuomalaiseen kunnanvanvaltuutettuun. Lasten hyvinvoinnin turvaaminenhan on tunnetusti heille erittäin tärkeää. Uskon, että näin saadaan myös nopealla aikataululla järjestettyä vapaaehtoisista partio valvomaan aluetta.
Ruotsissa rasismia vastustavat vaativat apteekkiin muitakin, kuin vain vaalean ihon värisiä laastareita.
Joillakin taas menee yli...
Tummennus oma ja siihen liittyen. What? Tämän linkin takaa löytyy käsittelyä henkirikoksista ja linkkejä Halla-ahon omiin blogiteksteihin joissa sivutaan myös asioita
Kuinka moni ISÄ tai ÄITI oikeasti olisi mielissään perheenlisäyksestä, mikäli tytär olisi päätynyt lisääntymään mustaihoisen kanssa? Tämä on mielestäni hyvin olennainen kysymys psykologisesti ajateltuna, ja ehkä joidenkin mielestä jopa painajainen, kun teini-ikäinen, tai jopa vanhempi ja itsestään vastuullinen, neiti herää seksuaalisuuteensa. Ei ole omakohtaista kokemusta tällaisesta tilanteesta, mutta olen kuullut, että jotkut vanhemmat ovat olleet totaalisen sekaisin ja epäuskoisia, että kohta se jo panee ilman kortsua ja rodut sekoittuu, eikä meidän rotu jatku sillä tapaa kuin pitäisi. Vaikka muotoilin asian nyt huonosti ja muukalaispelon saattelemana, niin voisitko jollain tapaa rakastaa lasta, joka on eri värinen kuin sinä, olet sitten tässä vyyhdissä isovanhempi, isä, äiti, tai perheen ystävä.
Minä en tiedä mitä ajattelisin.
Okei, muokataan kysymystä. Millä tavalla tämä keino parantaisi asioita Suomessa maahanmuuton suhteen?
Oletko miettinyt mihin se johtaisi, jos tapahtuisi sanomasi länsimaiden sotilaallinen järjestyminen? Maailmassa on vähintään reilu miljardi muslimia, pitäytyisivätkö he moisen ulkopuolella? Miksi pitäytyisivät, jos heidän uskoaan vastaan hyökättäisiin.
...Tuleekin vastaanottokeskus, johon rahaa kyllä riittää. Ensimmäinen erä: 260 rikastuttajaa.
Pomokin on jo valittu. Ja paljon, paljon virkoja on luvassa.
YLE: Harjavallan vastaanottokeskus sai pomon...
En tiedä tarkkaa Ruotsin sijoitusta raiskauksissa, mutta sen tiedän että niitä on liikaa ja monet niistä syntyperältään muualla kuin Ruotsissa syntyneiden tekemiä. Minusta jokainen raiskaukseen tai vakavaan rikokseen syylistynyt tulisi karkoittaa maasta, mutta kukin maa tekee tietenkin itse päätöksensä. Suomi voisi vaikka aloittaa nämä rikollisten karkoitukset nykyistä tehokkaammin.
Tämä on hyvä ja varteenotettava kysymys. En vedä kuitenkaan yhtäläisyysmerkkejä ISIS = muslimit, tai muslimit = ISIS. En siis usko, että muslimit ympäri maailmaa asettuisivat ISISin puolelle, koska ISIS on ääriliike.
Jos ajatellaan, että muslimit liittyisivät ISISin puolelle, olisi se melkoinen kauhuskenaario. Se kertoisi toisaalta myös karua kieltä islaminuskosta, jos sympatiat ovat ISISin puolella... Miten keinoja muuten itse näet ISISin kukistamiseksi?.