Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Kyllä se minun mielestäni olet edelleen sinä joka et ymmärrä. Ei rahaton ja työtön ruotsalainen pääse Suomen sosiaaliturvan piiriin noin vaan jos tänne muuttaa. Saa ehkä Ruotsista käsin muutaman kuukauden jotain avustusta, mutta sen jälkeen ehdotellaan muuttoa takaisin tai Pelastusarmeijaa ja Hurstia.
Väkisin ei svenssonia takaisin Ruotsiin karkoteta, mutta seinästä ei tule rahaa, vaan elanto tai elättäjä pitää itse hankkia. Ihan sama minkä värinen se ruotsalainen on, mutta varaton se ei saa olla.
Taidat itse sotkea humanitäärisistä syistä tapahtuvan maahanmuuton ja muista kuin humanitäärisistä syistä tapahtuvan maahanmuuton tai luulla, että muut eivät sitä tajua.
Otetaan vielä kerran. Kuvitellaan että Suomen laki sallii ruotsalaisten liikkumisen Suomeen ilman viisumia. Esimerkki 1: Halutaan säätää laki, joka vaatii Suomeen matkaavilta ruotsalaisilta viisumin. Esimerkki 2: nimimerkki Haima Jamessaari haluaa säätää lain, joka vaatii Suomeen matkaavilta tummaihoisilta ruotsalaisilta viisumin.