Kyllä mä tämän pätkän tulkitsen uhkaukseksi:
"Tulette syömään ruokanne lopunelämän ajan pillillä tai todennäköisemmin ei teidän tarvitse syödä enää lainkaan. Sen verran teidän hassuttelevat ja tietäväiset kommenttinne upposivat oman elämän todellisuuteeni."
Mä kyllä osaan jättää nämä omaan arvoonsa, eli otsanauhan löysäämiselle ei ole tarvetta. Nostin sen esiin lähinnä siksi, että en vain pidä tuollaista oikein asianmukaisena argumentointina. Siis sellaisena, joka veisi keskustelua yleisesti ottaen johonkin järjelliseen suuntaan. Se oli siis osoituksena nimimerkille
@Runtulin siitä, että näistä mamu asioista keskustelu asiallisesti on täällä jatkoajassakin aikalailla mahdotonta.
Vielä kun joku vaivautusi kertomaan, että miten tuosta mun kommentista voi vetää sen johtopäätöksen, että mun mielestä muslimit ei suuttuisi, jos väittäisi muhammedin olevan kristitty.
Yliherkimmillekin tiedoksi, että uskon kyllä, että tuollaisen muhammed on kristitty lakanan ripustaminen kirkon seinään aiheuttaisi aika paljon voimakkaamman reaktion, kuin mitä tämä nyt ripustettu lakana aiheutti.