Minä puolustan henkilöä, koska hän on väärien mielipiteittensä takia joutunut kohtaamaan kohtuuttoman henkilökohtaisen hyökkäyksen mm. nyt uutislähetyksessäkin harrastettavan halventamisen myötä.
Vaikka kuinka selität, että tämä on tavallista poliitikoille, en muista että yksikään muu poliitikko olisi koskaan joutunut vastaavan toiminnan kohteeksi valtamedian toimesta.
Heh, niin eihän siitä tietenkään ole sinulle mitään hyötyä että perustelisit väitteesi? Tämä on jo kolmas kerta kun välttelet vastuutasi väitteitten esittäjänä ja nyt omalta osaltani tämä leikki riittää..
Noh, tässä on sulle ihan viimesimpiä Jussi tuotoksia:
http://www.halla-aho.com/scripta/rkp_keskusta_ja_kansanvalta.html
-sitaatit on pois kontekstista. Esim. saa lukijalle mielikuvan, että Walliinini artikkelissa jostain syystä puhutaan hänestä. Ongelma on, että omassa nokkeluudessaan Jussi antaa kuvan olevansa rasisti.
-osa viittauksista menee häneen itseensä ja aatekumppanien sivuille..
- siteeraa Vanhasta nyt ja vuonna 85, jotenkin rinnastaa ne keskenään ja vetää siitä johtopäätöksen. Herra itkee itse siitä miten nyt esitutkinnassa olevat asiat ovat vuodelta 2006. Tässä myö kesken lauseen tapahtuva siteeraaminen. Haluaisin tietää mikä on se toinen teema mikä sitaatissa mainitaan.
-homman kruunaa meidän demokraatisesti, monipuoluesyteemistä valittun pääministerin vertaus fidel castroon, lukashenkoon ja hugo chavez.
Hän ei tietenkään pysty myöskään pysymään pois koko "susanna ruusus"-episodista.
Eli -provoileva, vääristelevä, vähättelevä, ihmisten persoonaan hyökkäävää, yksityiselämän asiaan kuulumattomien asioiden esiin nostaminen, kirjoitustyylin ei houkuttele mitenkään ottamaan häntä tosissaan. Sillehän on olemassa syy miksi kukaan muu PS:n edustaja ei ole saanut samaa kohtelua valtuustoon pääsemisestä huolimatta. Siitä huolimatta, että ovat syltäneet ihan samma huttua.
Kun olet kerran expertti näissä argumentointi jutuissa niin ryhdy rehellisesti katsomaan tuolta blogista kuinka monta vastaavaa virhettä, mistä olet minua syyttänyt, herra Halla-aho tekee. Matskua löytyy parin väikkärin verran.
Vastaa vielä miksi hänen pitää kirjoittaa tähän tyyliin? Mitä hän siitä hyötyy. Itse koen ainoa mitä tässä enään tapahtuu on, että Jussin uskottavuus kärsii. Minuthan ja ne jotka eivät allekirjoita hänen teesejään hänen pitää vakuuttaa eikä niitä omia optuslapsiaan. Siis mikäli hän oikeasti haluaa sitä muutosta.
Tottakai Jussi kantaa vastuuta, mutta se ei tarkoita että hän olisi tällöin vapaata riistaa. No, oikeuden päätöksiä odotellessa.
Joo, päätöksiä odotellessa. Jos tuomio tule niin tarjoan kaljat. ;)
Kun ne päätökset sitten tulee niin ehkä sitten kannatta avata oma ketju. Tää meidän pingis on mennyt ehkä hieman off topic.
Jotta nyt mennään takaisin topikkiin niin joo, on se monikulttuurisuus rikkaus koska mikään ei estä suomalaista kulttuuria olemasta osa sitä monikulttuurisuutta.