No itse tunnen henkilökohtaisesti x-määrän uskossa eläviä ihmisiä. Ja sen perusteella voin sanoa, että ainakaan he eivät ole millään tavalla olleet mitään sotia julistamassa. Ovat hyvin rauhallisia ja mukavia ihmisiä ja lainkuuliaisia ehdottomasti.....
Minä tunnen ison määrän uskonnottomia ihmisiä ja he ovat sellaisia millaisia sattuvat olemaan. Kukaan heistä ei ole ole julistanut sotaa ja ovat kaikin puolin ihan tavallisia lainkuuliaisia kansalaisia.
Jos olisit lukenut mitä sanoin, niin en väittänyt uskovaisten aiheuttavan sotia vaan uskontojen, siis instituutiot sotivat. Aika harva yksittäinen ihminen haluaa sotaa ihan uskontoon tai uskonnottomuuteen katsomatta.
Edelleen se väite oli, että uskovat tekevät vähemmän pahaa kuin uskonnottomat, mitä en sulata. Sille ei tietenkään löydy mitään perustetta ja sen johdosta minun henkilön kimppuun on tässäkin ketjussa hyökätty, koska sitä oikeaa perustetta ei vaan ole.
Sen sijaan toiseen suuntaan googlesta ihan randomilla ekalla sivulla mikä tuli tuloksiin:
75% of America is Christian.
75% of prisoners are Christian.
10% of America is Atheist.
00.2% of prisoners are Atheist.
Ja vastaavaa löytyy varmasti ihan pilvin pimein.
Mutta varmaan noi on väärin ja minulla on joku agenda uskovaisia vastaan ja ateismi on uskonto ja olen muutenkin mulkku.