Näitä
ajatuksella hekumoivia idiootteja riittää...
btw, IS:lta yllättävän hyvä kirjoitus iltapäivämediaksi:
Kommentti Abu-Hannasta: Prinsessa ja herne - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Myönnän, että heitin Abu-Hannan kirjoituksen tarkoitukselliseksi täkyksi tähän ketjuun, koska halusin nähdä miten siihen reagoidaan. Täytyy myöntää, että reaktioden määrä ylitti odotukseni, mutta tapa reagoida oli juuri odotettu.
Abu-Hanna on maahanmuuttokeskustelun janan toinen ääripää, periaatteessa
suvaitsevaisten Halla-aho. Hänen kirjoittelunsa ovat yhtä yksisilmäisiä kuin Halla-ahon, tosin Halla-aho näkee hieman enemmän vaivaa perusteluilleen. Mutta yhtä kaikki, siinä missä toinen flirttailee rasismin kanssa, toinen näkee jokapaikassa rasismia. En pidä kummastakaan.
Valittettavaa on se, että Abu-Hanna todistaa jälleen kerran suomalaisten itsetunnon heikkouden, mikä näkyy hienosti toimittaja Appelsinin artikkelissa. Tämä artikkeli on suomalaisuuden oksennus paperille, miten se uskaltaa kyseenalaistaa Suomen ja suomalaisuuden??!! Anteeksi vaan, artikkeli on samaa tasoa Abu-Hannan kirjoituksen kanssa.
Kertokaa minulle, miksi minun tai kenekään muunkaan suomalaisen pitäisi välittää Abu-Hannan tai Halla-ahon provokatiivisista kirjoituksista?
Abu-Hanna on varmasti kohdannut Helsingissa rasismia, en epäile tätä yhtään. Kantapubissani vastaavia kommentteja voi kuulla ihmisiltä, jotka ovat tehneet pitkä työuran virkamiehenä tai yrittäjänä. Olen kuullut vastaavia kommentteja opettajainhuoneessa. Suomesta löytyy rotuennakkoluuloja kaikista sosiaaliluokista, jopa kansanedustajista, mutta ei tämä silti tee Suomesta rasistista maata.
Kuten sanoin, artikkelin linkittäminen oli tarkoituksellista ja täytyy sanoa, että tältä palstalta löytyy juuri niin paljon heikon itsetunnon omaavia kirjoittajia, kuin odotinkin. Mitä ne mahtaa ajatella meistä??