Ongelma ainakin minulle on nimenomaan se, että myös maahanmuuttajien pitää ehdoitta ja mukisematta hyväksyä se, että ei kaikki aina heidänkään osaltaan mene omien mielten mukaisesti; vaikka kuinka riivatuista oloista olisivatkin tulleet.
Suurin osa toisen kulttuurin edustajista tämän luultavasti tajuaakin, mutta vähemmistö pilaa tässä asiassa enemmistön maineen.
Mikään ryhmä ei ole ryhmänä väkivaltainen, huonosti käyttäytyvä tai geneettisesti muutenkaan yhteiskuntakelvoton.
Kyllä mä näkisin, että saivartelijat ja näsäviisastelijat on ihan kollektiivisesti vitun ärsyttävää ja turhanpäiväistä porukkaa.Mikään ryhmä ei ole ryhmänä väkivaltainen, huonosti käyttäytyvä tai geneettisesti muutenkaan yhteiskuntakelvoton. Toisissa ryhmissä ja ryhmittymissä vaan on näitä yhteiskuntakelvottomia enemmän kuin toisissa.
No kyllä mä näkisin, että vaikkapa sellainen ryhmä kuin sarjamurhaajat on ihan kollektiivisesti väkivaltaista ja yhteiskuntakelvotonta porukkaa.
Mahtaisikohan ne ottaa täältä Suomesta vielä pari kulttuuria lisää siihen rauhalliseen rinnakkaiseloonsa?Toiseksi maailmalta löytyy monia esimerkkejä miten kulttuurit elävät rauhallisesti rinnakkain.
Mahtaisikohan ne ottaa täältä Suomesta vielä pari kulttuuria lisää siihen rauhalliseen rinnakkaiseloonsa?
Jotka liittyivät maahanmuutto - monikulttuurillisuus ym. kysymyksiin miten?
Vai ettei kulttuureja ole luotu elämään sovussa keskenään... Mitenkähän helvetissä Maapallolla on vieläkin elämää?
Niinpä. Tässähän on ollut viimeiseen sataan vuoteen jo kaksi maailmansotaa. Kolmas sitten varmaan vastaa sinun kysymykseesi.
En ole täysin varma oliko tuo huumoria, mutta minusta tuntuu, että noille nuorille opetetaan jo pienestä pitäen, että jos joku asia ei elämässä mene juuri niin kuin itse haluaa, se johtuu muiden rasismista. Haluaisin kuvitella, että asia ei olisi näin.
Inflaatio on kyllä ainakin omalla kohdallani tullut jo aikapäiviä sitten. Sanaa on käytetty milloin missäkin asiaankuulumattomissa yhteyksissä jo vuosikymmeniä aivan liikaa. Käytännössä täysin järkiperäinenkin maahanmuuttopolitiikan kritisointi leimataan rasismiksi. Erityisesti, jos otat esille rikollisuustilastoja maahanmuuttajien ja kantaväestön välillä.Tämä on yksittäistapauksia, mutta hyvä esimerkki rasismikortin oikeasta käytöstä..ehkä vähän tulee inflaatio, kun heittellään kyseistä korttia joka tilanteessa esiin..
Kyllä noiden tummaihoisten kanssa tuohon törmää usein. Jos homma ei mene oman pillin mukaan niin se on rasismia. Hyvä esimerkki löytyy vaikka futiskentältä. Alasarjoissa/puulaakissa olen törmännyt siihen että ulkomaalaistaustaiset valittaa tuomarin olevan *****n rasisti jos vastapuoli saa vaparin.En ole täysin varma oliko tuo huumoria, mutta minusta tuntuu, että noille nuorille opetetaan jo pienestä pitäen, että jos joku asia ei elämässä mene juuri niin kuin itse haluaa, se johtuu muiden rasismista. Haluaisin kuvitella, että asia ei olisi näin.
Kyllä noiden tummaihoisten kanssa tuohon törmää usein. Jos homma ei mene oman pillin mukaan niin se on rasismia. Hyvä esimerkki löytyy vaikka futiskentältä. Alasarjoissa/puulaakissa olen törmännyt siihen että ulkomaalaistaustaiset valittaa tuomarin olevan *****n rasisti jos vastapuoli saa vaparin.
En syytä tuollaisesta niitä tummaihoisia tms, vaan näitä maailmanhalaajia joita meillä Suomessa nykyään piisaa, Biuadet ja kumppanit sekä JA;n jeesukset siihen päälle. Nehän ne näille opettaa huonoja tapoja.
En syytä tuollaisesta niitä tummaihoisia tms, vaan näitä maailmanhalaajia joita meillä Suomessa nykyään piisaa, Biuadet ja kumppanit sekä JA;n jeesukset siihen päälle. Nehän ne näille opettaa huonoja tapoja.
Kyllä noiden tummaihoisten kanssa tuohon törmää usein. Jos homma ei mene oman pillin mukaan niin se on rasismia. Hyvä esimerkki löytyy vaikka futiskentältä. Alasarjoissa/puulaakissa olen törmännyt siihen että ulkomaalaistaustaiset valittaa tuomarin olevan *****n rasisti jos vastapuoli saa vaparin.
Pelkästään tämä kirjoitus on todiste siitä, ettei rasismikortin käyttöä tarvitse opettaa erikseen kenellekään.
No sinä voit olla tuota mieltä ihan vapaasti. Olen vain nähnyt itse ja jutellut muutamien tuomareiden kanssa ja on tullut esille että alasarjoissa/puulaakissa tulee näiltä veijareilta reilusti enemmän paskaa päin naamaa kuin muilta. Että periaatteessa voi toki hakea "omaa etua", mutta en itse ymmärrä tällä tasolla jos tuomarille päin naamaa huudat sitä "vitun rasisti" -huutoa jos olet asiasta eri mieltä. Tuomari päättää mitä kentällä tapahtuu ja miten mutta itsestä tuntuu erikoiselta jos tollaisissa peleissä annetaan kovin tuomarille tosta palautetta.Mutta eihän oman edun tavoitteleminen sieltä, mistä aita on matalin ole mitenkään vähemmistöryhmien yksinoikeus. Likipitäen jokainen käyttää kestämätöntä ja vääristelevää argumentaatiota oman asemansa parantamiseen.
Eiköhän pelin liian vakavasti ottava ihminen huuda tuomarille ihan mitä vaan, millä toivoo vaikuttavansa tuomarin tuleviin päätöksiin.Että periaatteessa voi toki hakea "omaa etua", mutta en itse ymmärrä tällä tasolla jos tuomarille päin naamaa huudat sitä "vitun rasisti" -huutoa jos olet asiasta eri mieltä. Tuomari päättää mitä kentällä tapahtuu ja miten mutta itsestä tuntuu erikoiselta jos tollaisissa peleissä annetaan kovin tuomarille tosta palautetta.
Ja kantasuomalaiset pelaajathan ei koskaan huutele ulkomaalaistaustaiselle tuomarille mitään rasistista...Kyllä noiden tummaihoisten kanssa tuohon törmää usein. Jos homma ei mene oman pillin mukaan niin se on rasismia. Hyvä esimerkki löytyy vaikka futiskentältä. Alasarjoissa/puulaakissa olen törmännyt siihen että ulkomaalaistaustaiset valittaa tuomarin olevan *****n rasisti jos vastapuoli saa vaparin.
Ja kantasuomalaiset pelaajathan ei koskaan huutele ulkomaalaistaustaiselle tuomarille mitään rasistista...
Hälyytys! Toistan: Hälyytys! Rasismia havaittu, ja vielä maamme pääkaupungissa!
K. Kepuli raportoi paikanpäältä:
Oleskelen tällä hetkellä Helsingin Alppipuostossa. Meneillään on Kalliola rock -tapahtuma. Huomatkaa, tapahtuman järjestää Kalliolan nuoret, organisaatio jonka juuret johtavat tuon pahamaineisen punamummon nuorena omakseen kokemaan Kalliola-settlementtiin!
Ja nyt pitemmittä puheitta asiaan:
Täällä Alppipuiston nurmikoilla rötköttää tällä hetkellä pari tuhatta kansalaista nauttimassa täysin ansaitsemattomasta vapaapäivästä, samalla kun työtä kaihtamattomat, hieman ruskettuneemmat jätehuoltotyöntekijät, vaivoja kaihtamatta risteilevät uupumatta yleisestä siisteydestä huolehtien!
Mutta arvatkaapa mitä. Tämä nurmikolla röhnöttävä