Oli toki. Mitä sitten. .
Voin minäkin sanoa jostain turistikohteesta, että siellä on liikaa suomalaisia vaikka itse olen suomalainen. Omiaan pitää osata kritisoida.
Minusta on naurettavaa valittaa, että jossain on liikaa ulkomaalaisia, jos on itse ulkomaalainen. Ihan samalla tavalla ihmettelen, miksi joku suomalainen lähtee johonkin lomakohteeseen valittamaan, että siellä on liikaa suomalaisia. Todennäköisesti sellaiset ihmiset valittavat myös urheilutapahtumia, joissa on aina liikaa ihmisiä.
Ja vielä enemmän ihmettelen, miksi omiaan pitäisi kritisoida siitä??
Jos on noin ahdas, niin silloin kannattaa pysyä mökillä.
Puolestani jokaisen Ruotsissa rötöstelevän suomalaisen voi lähettää Suomeen istumaan vankeisrangaistusta.
Ei. Ruotsi pitää huolta kansasta ja ulkomaalaisia koskevat samat lait, kuin kantaväestöäkin. Karkoituksia tosin tapahtuu joskus.
Toiseksi, minne panisit heidät kärsimään rangaistuksiaan? Tähän jouduttaisiin rakentamaan uusia vankiloita. Suomessahan joudutaan jopa lykkäämään tuomioita, koska vankilat ovat täynnä.
Aivan kuten lähettäisin rötöstelevät somalit ja lähi-idän ulkomaalsivahvistukset takaisin sinne mistä tulivatkin jos ei osata käyttäytyä
Minne lähetät ihmisiä, joita kukaan ei ota vastaan? Esim. Irakhan ei ottanut vastaan irakilaisia yhdessä välissä lainkaan. Kuten varmasti tiedät, Ruotsihan otti yhdessä vaiheessa vastaan heitä enemmän, kuin USA ja Kanada yhdessä.
Kyllä asia on niin, että niin kauan kun otetaan vastaan ihmisiä, muista maista, niin silloin heistä pidetään myös huolta. Se on miehekästä.