Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Harvoin millään keskustelupalstalla törmää noin asiavirheitä täynnä olevaan kirjoitukseen.No, esimerkiksi joku osa on kuitenkin selkeästi työllistynyt jopa lamankin aikana ja ymmärtäkseni aivan kunnioitettava osa maahanmuuttajien lapsista pärjää koulussakin aivan kohtalaisesti.
"Joku osa". niin, onhan se vaikka 0,01 % myös "joku osa". Tiedät itsekin, että jopa yli 50 % tietyistä maahanmuuttajaryhmistä (esim. somalit, afgaanit ja irakilaiset) ei ole töissä. Kertokaapa minulle, että miten 50 %:n työttömyysasteella parannetaan huoltosuhdetta? Minusta tämän kysyminenkin on aivan absurdia, kuin eläisi Kafkan romaanissa, koska jokainen yli 50 ÄO:n ylittävän pitäisi minun järkeni mukaan tämä ymmärtää.
Kuka on väittänyt, että kaikki ovat raiskaajia ja pahoinpitelijöitä? Jos joku Sipilä jossain Facebook-ryhmässä mutta ainakaan 99 % ei niin ajattele, niin miksi edes mainitset tuommoisesta? Olet aivan sitä samaa leifsalmenia, joka yleistää jonkun urpon mielipiteet koskemaan sitä pääryhmää, joka ei oleta kaikkien maahanmuuttajien olevan raiskaajia ja pahoinpitelijöitä. Jos haluat pitää keskustelun asiallisena, niin et ainakaan itse toimi esimerkkinä.
Tällä hetkellä menemme suuntaan, jossa meillä on eläkepommin lisäksi maahanmuuttopommi. Kusessa ollaan joskus 2030-luvulla, viimeistään.
Homot ja lesbot eivät mielestäni kuulu tähän asiaan paljoakaan. Mitä nyt ääripuolen muslimit tapaavat jopa tappaa homoja ja lesboja, jollaista kulttuuria en Suomeen toivo minkään vertaa.
Minun puolestani humanitäärinen maahanmuutto saisi olla tällä hetkellä jo olemassaolevien ongelmien vuoksi tasan nolla. Turvapaikanhakijoiden kohdalla sama homma. Jos Pohjoismaissa syttyy sota, niin he ovat minun puolestani tervetulleita turvapaikanhakijoiksi (ja turvapaikan saajiksi) Suomeen, sikäli kun ovat asuneet kyseisessä Pohjoismaassa koko ikänsä. Saa tätä mieltä olla ja olenkin. Työpaikan jo valmiiksi täältä hankkineet ovat täysin tervetulleita, sehän nyt sitä huoltosuhdetta aidosti nostaisikin.
Sieg Heil sitten vissiin.