Yksi lainaus Mertarannalta:
Voi hyvä isä sentään, mitä tyyppejä täällä on.
Suomen jääkiekon maajoukkue hävisi, mutta onneksi meillä on tänne internetin äärelle kerääntynyt joukko todellisia voittajia. Voittajia, jotka jokaisen tappion jälkeen osaavat tulla haukkumaan kaikki ne, jotka alunperinkään uskalsivat yrittää mitään. Se on suomalaista se. Minähän tiesin, että teistä ei mihinkään ole! Onneksi itse olen sankari sohvanperukalla.
MM-kisojen piti tuskin ketään edes kiinnostaa, mutta silti ollaan itku kurkussa potkimassa valmentajaa, maalivahtia ja puolet kenttäpelaajista pihalle. Omat suosikit voivat tottakai jäädä.
Rankkarivalinnat olivat mielestäni melko kelvolliset, vaikka Viitakosken, Kallion tai Pärssisen siellä olisin voinut nähdäkin. Hagmanin rankkutaidoista en tiedä mitään. Senior jatkaa huumorilinjalla. Eniten maaleja tehneet pelaajat rankkareita vetämään. Joopa-joo sanon minä. Sinne pitää laittaa ne, jotka parhaiten osaavat maaleja nimenomaan rankkareista tehdä. Niitä ei ollut, vaikka Rintanen ja Koivisto jossain Eurohockey-tour tai MM-lämmittelypelissä tänä vuonna molemmat tyylikkäästi sisään laittoivatkin. Kaakku olisi lisäksi ilmeisesti neuvonut ampumaan pienestä sivuttaisliikkestä harhautuksen sijasta ja niinhän pojat tekivätkin - Ojanen teki omat johtopäätökset ja olikin lähimpänä maalia.
Norrena olisi oman mieleni mukaan ollut parempi veska rankkareissa, mutta koska viimeksi hän on pelannut. Olisi ollut liian kylmä ratkaisu Aravirralta laittaa hänet tolppien väliin. Jos Norre olisi epäonnistunut, niin minkälainen meteli täällä silloin olisi. Veli Venäläiselle se on ihan sama kuka maalissa on.
L-Mies
P.S. Kaikkihan sen tietää, että Suomi hävisi, koska Nummelin ei pelannut.
Lisäys CIA:lle
Lähetetään matkaan Pasi Nielikäinen, Santeri Heiskanen, Jani Virtanen, Miika Elomo, Pauli Levokari, Toni Mäkiaho, Mikko Ruutu, Mikko Kuparinen, Sami Torkki, Marko Mäkinen, Pekka Kangasalusta, Timo Willman, Sami Karjalainen ja loput paikat voidaan täyttä C-junnusta kasvamaan korkoa. Oltaisiin varmasti altavastaajia ja sitten jyrättäisiin puun takaa mestaruuteen.