Viestin lähetti L-Mies
Matti Hagman Iltalehdessä:
"MM-kisojen finaalipaikka karkasi Suomelta lopulta rangaistuslaukauksilla. Siinä ratkaisussa on sattumallakin osansa, mutta silti täytyy ihmetellä valintoja Suomen rangaistuslaukausten ampujiksi.
Kimmo Rintanen (1 maali turnauksessa), Tom Koivisto (2 maalia, pakki), Lasse Pirjetä (0 maalia) ja Janne Ojanen (2 maalia) epäonnistuivat kaikki.
Missä olivat Suomen kuumimmat pelaajat???
Minkä teit Ara!"
Lukeeko Hakki palstaa, vai onko Senior itse Hakki? Piis mään! Itse en ole Jortikka enkä Liesmäki, mutta kun en naamaani missään ole näyttänyt, niin en voi pahasti epäilyistä loukkaantuakaan.
L-Mies
Siitäs saatana sait kuriton häirikkö;)
Olet kaikissa viesteissäsi solvannut, ivannut ja epäillyt minkäänlaista asiantuntemustani. Missään asiassa. Mietipäs ens kerralla kirjoittelusi sävyä, kun mulle vi***ilet. (virtuaali)Hakkihan minä! Kato nyt! Mähän sanoin! (ja kaikki muut ihkauudet vastaavat jälkiviisausfraasit tähän lisättynä)
No, olethan edelleen isompi kuin minä, vai oliko se isäsi! Muistissani ei kuitenkaan ole vikaa!:rolleyes:
Piis män!
Mulla vaan sattuu olemaan ihan kammo asiantuntemus. Saatan jopa harkita, kun kuitenkin Liitosta ruinaavat, Aran saappaiden täyttämistä. Katotaan nyt.
Vähän rispektiä L ens kerralla:cool:
ps Aina kun haluat jotain tietoa(!) kiekosta, kysy rohkeesti vaan. Mulla on jo tänään huomisen lehtiotsikot!
terv
'Hakki'
(edelleen Kepusta)