MM-kisojen mediaoikeudet MTV Oy:lle

• 832 969
  • 2 470

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos ei selostusta lasketa, niin perhana että on maikkari saanut hilattua lätkästudionsa laadun korkealle tasolle. Pakko nyt antaa tunnustusta, vaikka olen tottunut vihaamaan.

Studion isäntä tekee jo paljon. Niikko huokuu isännällistä maskuliinista otetta, kun joku Riku Salminen lähinnä Ylellä pelkää studiossa Jortikkaa olemuksellaan.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Vaikka Mertaranta saakin paljon kritiikkiä, niin itse kyllä tykkäsin hänestä paljon näissä kisoissa. Varsinkin pudotuspelit olivat häneltä suurta omistautumista, selvästi rakasti tätä joukkuetta. Varsinkin tuon Venäjä-pelin loppu oli häneltä todella suurta intohimoa Suomea kohtaan.

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Kyllä lopetti MM-kultalähetyksen tyylikkäästi. Finlandia livenä
Vaikka Mertaranta saakin paljon kritiikkiä, niin itse kyllä tykkäsin hänestä paljon näissä kisoissa. Varsinkin pudotuspelit olivat häneltä suurta omistautumista, selvästi rakasti tätä joukkuetta. Varsinkin tuon Venäjä-pelin loppu oli häneltä todella suurta intohimoa Suomea kohtaan.

Näihin vahva sama. Mertaranta on tunnelmanluojana omaa luokkaansa vaikka värialsit on vahvat ja inhimillisiä virheitä tulee. Ei maailmanmestaruutta ilman Mertsin selostusta, toistaiseksi.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Maikkari veti sen pelin lopun (juhlimiset siis) mainoksineen niin vihkoon, että en aio jatkossakaan maksaa euroakaan heidän palveluistaan. Olis vituttanu jos ei olis ollu muuten niin hyvä fiilis.

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko tiedossa näyttääkö MTV tai joku muu (yle?) Torijuhlia livenä televisiosta tai netistä niille ketkä eivät paikanpäälle pääse?

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Joo, kyllä vitutti ja rankasti että oikeudet on näillä sioilla, kun juhlimiset loppu plebeijeiltä kesken kaiken ja mainoksia satoi. Mihin asti oikeudet on maikkarilla?

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Ei Mertarantaa rakkaampaa!! Eli Antza toimii itseoikeutetusti jälleen Leijonien ykkösselostajana MM-kisoissa. Saukkosta saa halutessaan vapailla kanavilla kuunnella.
Mä oon tätä aina ihmetellyt. Eikö tulis halvemmaksi se että ilmaispuolella+maksupuolella olis sama ääniraita eli sama selostaja? Vai luottaako maikkari siihen että ihmiset tilaa Cmoren pelkästään Mertarannan selostuksen takia?

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Saukkosta saa halutessaan vapailla kanavilla kuunnella.
Mertaranta myös pysykööt rikkaan eliitin narrina ettei tule köyhän rahvaan mainoksia pilaamaan.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka Mertaranta kansan rakastama ja arvostama selostajalegenda onkin, olen aina pitänyt Maikkarin tyyliä laittaa "huonompi" selostaja ilmaispuolelle varsin tyylittömänä, kun samaa ääniraitaa voisi hyvin käyttää.

Lieneeköhän kohta kymmenen vuotta ollut ratkaisu ainoa urheilumaailmassa, vai joutuvatko jossain Australiassa maksamaan extraa kuullakseen paikallista mertsiä Ruqbyn MM-kisoissa?

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Vaikka Mertaranta kansan rakastama ja arvostama selostajalegenda onkin, olen aina pitänyt Maikkarin tyyliä laittaa "huonompi" selostaja ilmaispuolelle varsin tyylittömänä, kun samaa ääniraitaa voisi hyvin käyttää.
Pakkohan Maikkarin on jotain yrittää, koska arvokkain sisältö (Suomen pelit) on lain mukaan näytettävä ilmaiskanavilla. HC-porukkaa, jotka ovat valmiita maksamaan kahdesta viikosta, ei lopulta paljoa ole. Mertaranta on monelle ainoa leijonaselostaja, joten luonnollisesti hänellä pitää yrittää pakettia myydä.

Aika on kyllä ajanut jääkiekkoselostaja Anterosta jo ohi, toki onhan hän jo eläkeikäinenkin. Vetänee Maikkarin mukana vielä 2023 kisat ja lopettaa kokopäiväisenä niihin.

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pakkohan Maikkarin on jotain yrittää, koska arvokkain sisältö (Suomen pelit) on lain mukaan näytettävä ilmaiskanavilla. HC-porukkaa, jotka ovat valmiita maksamaan kahdesta viikosta, ei lopulta paljoa ole. Mertaranta on monelle ainoa leijonaselostaja, joten luonnollisesti hänellä pitää yrittää pakettia myydä.

Aika on kyllä ajanut jääkiekkoselostaja Anterosta jo ohi, toki onhan hän jo eläkeikäinenkin. Vetänee Maikkarin mukana vielä 2023 kisat ja lopettaa kokopäiväisenä niihin.

Mä olisin puolestani toivonut, että jos tilaan kanavan mm-kisojen ajaksi, saisin palkinnoksi jonkun muun kuin Mertarannan. Ilmeisesti siis en saa. Nyt sitten vain odotellaan mielenkiintoisia tulkintoja pelaajien nimistä, outoa tarinointia sekä sitä, kenet Suomen pelaajista Mertaranta tällä kertaa adoptoi suosikikseen.

Itse olen siis tilaamassa paketin lähinnä siksi, etten ehdi kisoja seurata kotona telkkarin ääressä, ja netistähän näitä ei kai näe ilmaiseksi. Ihan kiva olisi kuitenkin jotain kiekkosisältöä saada vielä kevääseen.

Mertaranta oli vielä kymmenen vuotta sitten myös omasta mielestäni ykkönen Suomen peleihin. Aika on tehnyt tehtävänsä.

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olisi kyllä vaikea valinta jos pitäisi päättää, kumpaa pitää kuunnella, Saukkosta vai Mertarantaa. Latiakaan en Mertarannasta maksaisi ylimääräistä, mutta ne on vissiin ne kuuluisat karjalalippikset joita varten Mertaranta pitää kisoihin vielä raahata.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Joku Maikkarilla ilmeisesti uskoo, että Antsalla voidaan myydä maksullista sisältöä, mutta mahtaako tuo nyt vuonna 2021 kovin montaa asiakasta nettovaikutuksena houkutella?

Suosikkijoukkue
NHL, Liiga, Leijonat, U20,
Itse pidän mertarantaa ehkä huonoimpana liigaselostajan tällä kaudella cmoren tiimistä, mutta kyllähän sitä vielä parit mm-kisat kuuntelee kaikista virheistä huolimatta.

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MM-kisojen karnevalisoituneesta ja yhteisöllisestä luonteesta johtuen totta kai Mertaranta. 18-vuotiaalle ysivitonen oli aikoinaan niin upea juttu, että kaikki Leijoniin liittyvä nevöfoget herättää vahvasti nostalgiaa ja Mertaranta kuuluu legendaan. Ei kai kukaan muutenkaan juuri MM-kisoilta kaipaa tärkeilevää analysointia vaan fiilistelyä ja tunnetta, että ollaan kaikki samalla puolella. Sellaisessa Mertaranta on omiaan.

Toki nuoremmille Antsa on varmaan setä horisee -osastoa (kuten tämä viestikin).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy