kahden suunnan sentteri
Jäsen
Jos ei selostusta lasketa, niin perhana että on maikkari saanut hilattua lätkästudionsa laadun korkealle tasolle. Pakko nyt antaa tunnustusta, vaikka olen tottunut vihaamaan.
Jos ei selostusta lasketa, niin perhana että on maikkari saanut hilattua lätkästudionsa laadun korkealle tasolle. Pakko nyt antaa tunnustusta, vaikka olen tottunut vihaamaan.
Kyllä lopetti MM-kultalähetyksen tyylikkäästi. Finlandia livenä
Vaikka Mertaranta saakin paljon kritiikkiä, niin itse kyllä tykkäsin hänestä paljon näissä kisoissa. Varsinkin pudotuspelit olivat häneltä suurta omistautumista, selvästi rakasti tätä joukkuetta. Varsinkin tuon Venäjä-pelin loppu oli häneltä todella suurta intohimoa Suomea kohtaan.
Katellaan mieluummin hauskasti pukeutuneita faneja.Ei vittu enää mainoksia 5 minuutin välein.
MTV ja CMore näyttää.Onko tiedossa näyttääkö MTV tai joku muu (yle?) Torijuhlia livenä televisiosta tai netistä niille ketkä eivät paikanpäälle pääse?
Nyt jännitetään mainoskatkojen määrää. Tuntuu että maikkari on kokoajan näyttänyt otteluita mainoskatkojen mainoskatkoilla.MTV ja CMore näyttää.
Muistaakseni nykyinen sopimus kestää vuoteen 2023 saakka.Joo, kyllä vitutti ja rankasti että oikeudet on näillä sioilla, kun juhlimiset loppu plebeijeiltä kesken kaiken ja mainoksia satoi. Mihin asti oikeudet on maikkarilla?
Mä oon tätä aina ihmetellyt. Eikö tulis halvemmaksi se että ilmaispuolella+maksupuolella olis sama ääniraita eli sama selostaja? Vai luottaako maikkari siihen että ihmiset tilaa Cmoren pelkästään Mertarannan selostuksen takia?Antero Mertaranta toimii miesten MM-kisojen pääselostajana − muun muassa Jani Alkio mukana selostustiimissä
Mertaranta selostaa C Moressa kaikki Leijonien ottelut ja MM-turnauksen ratkaisupelit.www.jatkoaika.com
Ei Mertarantaa rakkaampaa!! Eli Antza toimii itseoikeutetusti jälleen Leijonien ykkösselostajana MM-kisoissa. Saukkosta saa halutessaan vapailla kanavilla kuunnella.
Mertaranta myös pysykööt rikkaan eliitin narrina ettei tule köyhän rahvaan mainoksia pilaamaan.Saukkosta saa halutessaan vapailla kanavilla kuunnella.
Pakkohan Maikkarin on jotain yrittää, koska arvokkain sisältö (Suomen pelit) on lain mukaan näytettävä ilmaiskanavilla. HC-porukkaa, jotka ovat valmiita maksamaan kahdesta viikosta, ei lopulta paljoa ole. Mertaranta on monelle ainoa leijonaselostaja, joten luonnollisesti hänellä pitää yrittää pakettia myydä.Vaikka Mertaranta kansan rakastama ja arvostama selostajalegenda onkin, olen aina pitänyt Maikkarin tyyliä laittaa "huonompi" selostaja ilmaispuolelle varsin tyylittömänä, kun samaa ääniraitaa voisi hyvin käyttää.
Pakkohan Maikkarin on jotain yrittää, koska arvokkain sisältö (Suomen pelit) on lain mukaan näytettävä ilmaiskanavilla. HC-porukkaa, jotka ovat valmiita maksamaan kahdesta viikosta, ei lopulta paljoa ole. Mertaranta on monelle ainoa leijonaselostaja, joten luonnollisesti hänellä pitää yrittää pakettia myydä.
Aika on kyllä ajanut jääkiekkoselostaja Anterosta jo ohi, toki onhan hän jo eläkeikäinenkin. Vetänee Maikkarin mukana vielä 2023 kisat ja lopettaa kokopäiväisenä niihin.