MM-kisojen mediaoikeudet MTV Oy:lle

  • 821 734
  • 2 480

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Ei Mertarantaa rakkaampaa!! Eli Antza toimii itseoikeutetusti jälleen Leijonien ykkösselostajana MM-kisoissa. Saukkosta saa halutessaan vapailla kanavilla kuunnella.
Mä oon tätä aina ihmetellyt. Eikö tulis halvemmaksi se että ilmaispuolella+maksupuolella olis sama ääniraita eli sama selostaja? Vai luottaako maikkari siihen että ihmiset tilaa Cmoren pelkästään Mertarannan selostuksen takia?
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Saukkosta saa halutessaan vapailla kanavilla kuunnella.
Mertaranta myös pysykööt rikkaan eliitin narrina ettei tule köyhän rahvaan mainoksia pilaamaan.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka Mertaranta kansan rakastama ja arvostama selostajalegenda onkin, olen aina pitänyt Maikkarin tyyliä laittaa "huonompi" selostaja ilmaispuolelle varsin tyylittömänä, kun samaa ääniraitaa voisi hyvin käyttää.

Lieneeköhän kohta kymmenen vuotta ollut ratkaisu ainoa urheilumaailmassa, vai joutuvatko jossain Australiassa maksamaan extraa kuullakseen paikallista mertsiä Ruqbyn MM-kisoissa?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Vaikka Mertaranta kansan rakastama ja arvostama selostajalegenda onkin, olen aina pitänyt Maikkarin tyyliä laittaa "huonompi" selostaja ilmaispuolelle varsin tyylittömänä, kun samaa ääniraitaa voisi hyvin käyttää.
Pakkohan Maikkarin on jotain yrittää, koska arvokkain sisältö (Suomen pelit) on lain mukaan näytettävä ilmaiskanavilla. HC-porukkaa, jotka ovat valmiita maksamaan kahdesta viikosta, ei lopulta paljoa ole. Mertaranta on monelle ainoa leijonaselostaja, joten luonnollisesti hänellä pitää yrittää pakettia myydä.

Aika on kyllä ajanut jääkiekkoselostaja Anterosta jo ohi, toki onhan hän jo eläkeikäinenkin. Vetänee Maikkarin mukana vielä 2023 kisat ja lopettaa kokopäiväisenä niihin.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pakkohan Maikkarin on jotain yrittää, koska arvokkain sisältö (Suomen pelit) on lain mukaan näytettävä ilmaiskanavilla. HC-porukkaa, jotka ovat valmiita maksamaan kahdesta viikosta, ei lopulta paljoa ole. Mertaranta on monelle ainoa leijonaselostaja, joten luonnollisesti hänellä pitää yrittää pakettia myydä.

Aika on kyllä ajanut jääkiekkoselostaja Anterosta jo ohi, toki onhan hän jo eläkeikäinenkin. Vetänee Maikkarin mukana vielä 2023 kisat ja lopettaa kokopäiväisenä niihin.

Mä olisin puolestani toivonut, että jos tilaan kanavan mm-kisojen ajaksi, saisin palkinnoksi jonkun muun kuin Mertarannan. Ilmeisesti siis en saa. Nyt sitten vain odotellaan mielenkiintoisia tulkintoja pelaajien nimistä, outoa tarinointia sekä sitä, kenet Suomen pelaajista Mertaranta tällä kertaa adoptoi suosikikseen.

Itse olen siis tilaamassa paketin lähinnä siksi, etten ehdi kisoja seurata kotona telkkarin ääressä, ja netistähän näitä ei kai näe ilmaiseksi. Ihan kiva olisi kuitenkin jotain kiekkosisältöä saada vielä kevääseen.

Mertaranta oli vielä kymmenen vuotta sitten myös omasta mielestäni ykkönen Suomen peleihin. Aika on tehnyt tehtävänsä.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olisi kyllä vaikea valinta jos pitäisi päättää, kumpaa pitää kuunnella, Saukkosta vai Mertarantaa. Latiakaan en Mertarannasta maksaisi ylimääräistä, mutta ne on vissiin ne kuuluisat karjalalippikset joita varten Mertaranta pitää kisoihin vielä raahata.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Joku Maikkarilla ilmeisesti uskoo, että Antsalla voidaan myydä maksullista sisältöä, mutta mahtaako tuo nyt vuonna 2021 kovin montaa asiakasta nettovaikutuksena houkutella?
 
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga, Leijonat, U20,
Itse pidän mertarantaa ehkä huonoimpana liigaselostajan tällä kaudella cmoren tiimistä, mutta kyllähän sitä vielä parit mm-kisat kuuntelee kaikista virheistä huolimatta.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MM-kisojen karnevalisoituneesta ja yhteisöllisestä luonteesta johtuen totta kai Mertaranta. 18-vuotiaalle ysivitonen oli aikoinaan niin upea juttu, että kaikki Leijoniin liittyvä nevöfoget herättää vahvasti nostalgiaa ja Mertaranta kuuluu legendaan. Ei kai kukaan muutenkaan juuri MM-kisoilta kaipaa tärkeilevää analysointia vaan fiilistelyä ja tunnetta, että ollaan kaikki samalla puolella. Sellaisessa Mertaranta on omiaan.

Toki nuoremmille Antsa on varmaan setä horisee -osastoa (kuten tämä viestikin).
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joku Maikkarilla ilmeisesti uskoo, että Antsalla voidaan myydä maksullista sisältöä, mutta mahtaako tuo nyt vuonna 2021 kovin montaa asiakasta nettovaikutuksena houkutella?
Niin hämmentävää kuin onkin niin kyllä sillä Mertarannan nimellä ja äänellä niitä paketteja edelleen myydään.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Osaako joku sanoa,että onko näitä Suomen 2019 mm kisa pelejä nähtävissä kokonaisuudessaan jostakin? Kiinnostaisi fiilistely mielessä kolme viimeistä peliä Ruotsia,Venäjää ja Kanadaa vastaan. Finaali taitaa olla youtubessa,mutta puolivalierä ja välierä pelejä ei ainakaan äkkiseltään löytynyt mistään.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Osaako joku sanoa,että onko näitä Suomen 2019 mm kisa pelejä nähtävissä kokonaisuudessaan jostakin? Kiinnostaisi fiilistely mielessä kolme viimeistä peliä Ruotsia,Venäjää ja Kanadaa vastaan. Finaali taitaa olla youtubessa,mutta puolivalierä ja välierä pelejä ei ainakaan äkkiseltään löytynyt mistään.

Ainakin Suomi - Ruotsi löytyy enkkuselostuksella FIN - SWE.
 

Hexa

Jäsen
Itse pidän mertarantaa ehkä huonoimpana liigaselostajan tällä kaudella cmoren tiimistä, mutta kyllähän sitä vielä parit mm-kisat kuuntelee kaikista virheistä huolimatta.
Liigaan ei oikein sovellu, varsinkaan runkosarjaan, mutta kyllähän Mertarantaa vielä MM-kisoissa jaksaa kuunnella ja sopii jotenkin siihen tunnelmaan. Ehkä siinä on jotain totuttua myös taustalla.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Veikkaan Leijonien ajautuvan muutamiksi vuosiksi pelilliseen ja tulokselliseen alakuloon kun Mertaranta luopuu kiistamattoman Leijonaäänen paikastaan.

Mertaranta on kuitenkin ollut se, joka on saanut suomalaiset sankoin joukoin joka kevät seuraamaan Leijonien otteluita ja pöhinä on kantautunut joukkueen sisimpään. Mitä olisi ollut Miken ilmaveivi, MM-95 tai Karalahden "kaksi sekuntia aikaa" maali ilman Mertarannan hehkutusta? Ei yhtään mitään.

Suomalaisilla on joulu ja MM-kisat. Suuren kansan edessä pelaajat pistävät kaiken peliin. Ammottava tyhjiö on keskellämme kun joskus Mertaranta ei enää selosta. Se on kansakuntamme suuri surujuhla.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Joku Maikkarilla ilmeisesti uskoo, että Antsalla voidaan myydä maksullista sisältöä,
Eiku ne luottaa siihen että vapaan kanavan selostajalla Mika Saukkosella sitä maksullista sisältöä myydään. Kyllä sitä itsekkin saatas olla valmis maksamaan siitä että Saukkosta ei tarviis kuunnella, mutta sitten kun se vaihtoehto on Mertaranta niin se on sitten ojasta syvempään allikoon.

Kyllä tässä joka vuosi kaipaa sitä että MM-kisojen oikeudet päätys takas YLE:lle. Olen tässä odotellu että millonkohan ne Maikkarilla hiffaa pyytää Uuno Turhapuron studioisännäksi ja Pelicans omistaja Valtteri Bottaksen vieraaksi. Ois meinaan sitä co-brändingiä. Siinä samalla Bottas vois kertoa uusimat rengasuutiset varikolta ja Uuno kertoa että SubTv:ltä tulee Uuno Epsanjassa leffa taas parhaseen katseluaikaan. Kustanusäästöjä vois taas hakea sillä että näyttä jotain vanhoja Tammisen erätaukoanalyysejä kun samat jorinat siellä kuitenkin on.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Näkyykö nämä kisat netin kautta ilman tilausta jostai paketista? Oon nyt varmaan ollu 6 tai 7 vuotta ilman televisiota ja pakettia en tänä vuonna ota. Tai on mulla hyvä tv, mut siitä puuttuu vissii jotai johtoja et sais näkymään kun näistä uusien telkkarien johdoista en tajua mitään ja netistä näkee sen mitä sieltä katon. Chromecastit jne. en tiedä niistä yhtään mitään.

Viime vuonna ei kisoja ollu niin se unohtu aika hyvin. TV5 ei ainakaan pystyny kattomaan suorana millon viimeks kokeilin kun eikö Suomen pelit siellä näy?
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Joku Maikkarilla ilmeisesti uskoo, että Antsalla voidaan myydä maksullista sisältöä, mutta mahtaako tuo nyt vuonna 2021 kovin montaa asiakasta nettovaikutuksena houkutella?
Tunnen kyllä parikin tyyppiä, jotka tilaavat kanavapaketin juurikin sen takia, että näkee matsit Mertarannalla.
Antaa Antsan nyt selostaa sinne Viasatin aikakaudelle asti, vaikka ei nykypäivän kanssa olekkaan mitään tekemistä ukolla.
 
Viimeksi muokattu:

Noma

Jäsen
Tai on mulla hyvä tv, mut siitä puuttuu vissii jotai johtoja et sais näkymään kun näistä uusien telkkarien johdoista en tajua mitään ja netistä näkee sen mitä sieltä katon.

Ihan saman antennijohdon se TV:stä katselu vaatii kuin on vaatinut viimeiset ainakin 70 vuotta. Ei varsinaisesti ole mikään uusien TV:iden juttu.
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TV5 näyttää Euro Hockey Touria ja nuorten kisoja, mutta miesten MM-kisat näkyy MTV3:lta. Suomen pelit ilmaiseksi ja muut ottelut C Morella.

Taitaa olla niin ettei MTV3-kanavaa pysty ilmaiseksi netissä katsomaan. Jos ei omista telkkaria niin se on tilattava C Moren suoratoisto jos haluaa noita pelejä katsoa.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kerrataanpa taas köyhäilijöille tavat katsella mömmöt.

-Cmoren tilaus. Helpointa ja saa nauttia Mertsistä.
-MTV3 jos haluaa katsella vain suomen pelit.
Tämä edellyttää antennijohdon liittämistä televisiovastaanottimeen&toistuvaa valitusta mainoksista ja selostajasta.
-Youtube, edellyttää VPN:n käyttöä. Peilaaminen Chromecasteihin yms. ei onnistu ellei sekin ole vpn:ssa.
-Joku epätoivoinen streamien metsästys.
-Veikkaustv
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös