MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 585 290
  • 18 217

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Messillä tainnu löytyä hyvät hormonit tähän peliin, ei oo enää niitä roid-rage -pillereitä mitkä sai sen käyttäytymään kuin vauva jolle on syötetty hormoneita.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Messi osallistuu "pikkuisen" eri tavalla peliin jos verrataan siihen johon luonnollisesti verrata kuuluu eli Ronaldoon. Messi vain paranee vanhetessaan ja Rolle on jo menneen talven lumia.
Toki onhan se Liinu pari vuotta nuorempi. Tuossa iässä vaikuttaa. Ehkä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Montako kertaa vielä aiot ihmetellä sitä mitä maata kukin kannattaa?
En ole edelleenkään toipunut 2014-finaalista, jolloin vaikutti että joka toinen suomalainen futisfani kannatti Argentiinaa, vaikka vastassa oli likipitäen veljeskansamme, hyvin läheinen EU-liittolaismaamme ja lukemattomien kulttuurillisten samankaltaisuuksien Saksa, ihan jo kielestä lähtien.

Kun sanot Saksassa "moi", saksalainen moikkaa takaisin. Argentiinassa joku ranskankielentaitoinen vastanneet jotain ranskaksi.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Maradona ja Messi molemmat huippupelaajia, kaikkien aikojen parhaimmistoa.

Tästä huolimatta en kykene toivomaan Argentiinan maajoukkueelle menestystä. Ulkopolitiikaltaan todella inhottava maa.
Meinaatko joka peliin tulla voivottelemaan toisten kannattamista? Minä ja muut kannatetaan mitä halutaan, eikä voisi vähempää kiinnostaa onko meillä sinun hyväksyntäsi.
Minä puolestaan voivottelen sinun elämääsi, jossa urheilukannatus perustuu maantieteeseen ja poliittisiinliittoihin eikä urheilusuorituksiin. Ei tuolla tavalla ole kunnon tunteita mukana eikä tule ikinä kokemaan niin maagisia iltoja kuin esim. itse koin Hollantia vastaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Meinaatko joka peliin tulla voivottelemaan toisten kannattamista? Minä ja muut kannatetaan mitä halutaan, eikä voisi vähempää kiinnostaa onko meillä sinun hyväksyntäsi.
Minä puolestaan voivottelen sinun elämääsi, jossa urheilukannatus perustuu maantieteeseen ja poliittisiinliittoihin. Ei tuolla tavalla ole kunnon tunteita mukana eikä tule ikinä kokemaan niin maagisia iltoja kuin esim. itse koin Hollantia vastaan.
Itse asiassa sinä vaihdat suosikkijoukkuetta tasaisin väliajoin siihen mikä menestyy parhaiten. Tsihihihihi.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Ronaldo katsomossa! Mutta miksi?
Kohta siellä on Argentiina Messin johdolla lällättelemässä. Hollanti peli katsotaan VAR:lta ja Hollanti voittaa.

Sama peli jatkuu nyt. Argentiina tekee pistohyökkäyksiä tuomarin hameen alta. Mikälie fanipoika tämäkin oikeudenjakaja.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Näin se menee. Vieläkin kaiholla muistelen kun AC Milan voitti Liverpoolin 3-0 Mestareiden liigan finaalissa vuonna 2005.
Ihana päivä, sain myös toisen korononapiikkiinni 25.05!!
Gerrard, Smicer ja Xabi Alonso, oliko muuta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös