Ei kyllä ansaitse Kärpätkään.Ranska on kyllä ainakin sellainen persevaltio, ettei ansaitse jaloa härmäläistä kannatusta tippaakaan.
Ei kyllä ansaitse Kärpätkään.Ranska on kyllä ainakin sellainen persevaltio, ettei ansaitse jaloa härmäläistä kannatusta tippaakaan.
Ei tässä ottelussa. Voit mennä katsomaan Yellowstonea.Näin se menee. Vieläkin kaiholla muistelen kun AC Milan voitti Liverpoolin 3-0 Mestareiden liigan finaalissa vuonna 2005.
Kunttilan allistako sitten?Miksi täällä puhutaan Jutin kullista?
Toki onhan se Liinu pari vuotta nuorempi. Tuossa iässä vaikuttaa. Ehkä.Messi osallistuu "pikkuisen" eri tavalla peliin jos verrataan siihen johon luonnollisesti verrata kuuluu eli Ronaldoon. Messi vain paranee vanhetessaan ja Rolle on jo menneen talven lumia.
Vai oliko -dinho?Ronaldo katsomossa! Mutta miksi?
Onko edes finaalipaikkaa?Messillä ei ole yhtään euroopanmestaruutta.
Ne ovat pitempiä.Miksi täällä puhutaan Jutin kullista?
Joo. Me ollaan rakennettu systemaattisesti kannatusoptio.Tästä huolimatta ainakin itse olen loppuun asti Euroopan kelkassa. Samalla tavalla toivon muun Euroopan kannattavan Suomea mikäli joskus itse olemme MM-kisojen pudotuspeleissä.
Ronaldo Gaucho. Kosmopoliitit maailmanmatkaajat tietää tämmösiä.Vai oliko -dinho?
Todellakin. Ja ennen 2000-lukua sisäisesti melkoinen härövaltio. Vieläköhän siellä piileskelee jotain yli 100-vuotiaita SS-miehiä?Maradona ja Messi molemmat huippupelaajia, kaikkien aikojen parhaimmistoa.
Tästä huolimatta en kykene toivomaan Argentiinan maajoukkueelle menestystä. Ulkopolitiikaltaan todella inhottava maa.
Itse muistelen OPS-Liverpool (1-1) ottelua vuodelta 1980 Raatin stadionilla.Näin se menee. Vieläkin kaiholla muistelen kun AC Milan voitti Liverpoolin 3-0 Mestareiden liigan finaalissa vuonna 2005.
En ole edelleenkään toipunut 2014-finaalista, jolloin vaikutti että joka toinen suomalainen futisfani kannatti Argentiinaa, vaikka vastassa oli likipitäen veljeskansamme, hyvin läheinen EU-liittolaismaamme ja lukemattomien kulttuurillisten samankaltaisuuksien Saksa, ihan jo kielestä lähtien.Montako kertaa vielä aiot ihmetellä sitä mitä maata kukin kannattaa?
Meinaatko joka peliin tulla voivottelemaan toisten kannattamista? Minä ja muut kannatetaan mitä halutaan, eikä voisi vähempää kiinnostaa onko meillä sinun hyväksyntäsi.Maradona ja Messi molemmat huippupelaajia, kaikkien aikojen parhaimmistoa.
Tästä huolimatta en kykene toivomaan Argentiinan maajoukkueelle menestystä. Ulkopolitiikaltaan todella inhottava maa.
Todellakin. Ja ennen 2000-lukua sisäisesti melkoinen härövaltio. Vieläköhän siellä piileskelee jotain yli 100-vuotiaita SS-miehiä?
Erkka tuli jo, kuuluu tuohon fanittamisen identiteettiin.Kroatia tulee vielä, kuuluu joukkueen identiteettiin
Mites MyPa?Argentiinalaisten kaapeissa on vaarallisia natseja.
Nousee nousee.Mites MyPa?
Ronaldo Gaucho. Kosmopoliitit maailmanmatkaajat tietää tämmösiä.
Itse asiassa sinä vaihdat suosikkijoukkuetta tasaisin väliajoin siihen mikä menestyy parhaiten. Tsihihihihi.Meinaatko joka peliin tulla voivottelemaan toisten kannattamista? Minä ja muut kannatetaan mitä halutaan, eikä voisi vähempää kiinnostaa onko meillä sinun hyväksyntäsi.
Minä puolestaan voivottelen sinun elämääsi, jossa urheilukannatus perustuu maantieteeseen ja poliittisiinliittoihin. Ei tuolla tavalla ole kunnon tunteita mukana eikä tule ikinä kokemaan niin maagisia iltoja kuin esim. itse koin Hollantia vastaan.
Kohta siellä on Argentiina Messin johdolla lällättelemässä. Hollanti peli katsotaan VAR:lta ja Hollanti voittaa.Ronaldo katsomossa! Mutta miksi?
Ihana päivä, sain myös toisen korononapiikkiinni 25.05!!Näin se menee. Vieläkin kaiholla muistelen kun AC Milan voitti Liverpoolin 3-0 Mestareiden liigan finaalissa vuonna 2005.