Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Melkein aktiivivuosiensa mitoissa.Näinkö väärin vai oliko Ronaldo laihtunut?
Melkein aktiivivuosiensa mitoissa.Näinkö väärin vai oliko Ronaldo laihtunut?
Opetit varmaan ihan vitun hyvin, koska argentiinalainen kirjotetaan pienellä. Sun syytä että Messi joutuu syömään hormoneita joka päivä.Mä voisin kannattaa arggeja kun olen opettanut yhdelle Argentiinalaiselle tytölle suomen kieltä kuka sitä opiskeli suomen yliopistossa. Taas osoitus, että olen AITO kosmopoliitti!!
Aikuisten oikeasti niin näyttää, että Messi voittaa tämän ja seuraavankin pelin!!
Plot thickens. WarWas on siis Messin isä? Ja oletettavasti tämä arggityttö äiti?Sun syytä että Messi joutuu syömään hormoneita joka päivä.
Aivan vsrmasti on. On noita muitakin maita, jotka eivät EM- tai MM-kisoissa ole läheskään joka vuosi olleet ja on löytynyt se ns oma joukkue. Toki varmaan kun oma maa on kisoissa niin kannatetaan sitä, mutta sitten hypätää tämän oman suosikkijoukkueen bandwagoniin.Itse olen monesti miettinyt, että onko muissa maissa samanlailla muiden maiden kannattajia kuin Suomessa. Toki Suomessa on paljon Argentiina-, Saksa-, Englanti-, Italia- jne.. faneja kun ollaan totuttu siihen, ettei koskaan olla itse kisoissa. Mutta onko esim. muissa pohjoismaissa samalla tavalla muiden maiden fanittamista, kun kuitenkin muut pohjoismaat ovat varmaan keskimäärin kerran vuosikymmenessä kuitenkin kisoissa?
Älä mee sinne.Plot thickens. WarWas on siis Messin isä? Ja oletettavasti tämä arggityttö äiti?
Ivana König ihmisoikeuksineen!Miksei Top -fanikoosteessa näkynyt sitä Kroatian tissipimua?
En onneksi kiletä opettanut, siis opetin, mutta hän opisklei arkeologiaa ja asuu vieläkin täällä. On Nettomaksaja toisin kuin joku Valevuori.Opetit varmaan ihan vitun hyvin, koska argentiinalainen kirjotetaan pienellä. Sun syytä että Messi joutuu syömään hormoneita joka päivä.
Erkka on sitten WarWasin isä?Plot thickens. WarWas on siis Messin isä? Ja oletettavasti tämä arggityttö äiti?
Puhutko tästä kaverista jonka Walker ownasi totaalisesti viime pelissä?Ja sitten MMMbabbe vain nauroi.
Kuulemani mukaan eräs A. Hitler jossain päin pampaa karjaa paimentaa tänäkin päivänä, Goebbels on apumiehenä.Todellakin. Ja ennen 2000-lukua sisäisesti melkoinen härövaltio. Vieläköhän siellä piileskelee jotain yli 100-vuotiaita SS-miehiä?
Aijai, nyt ollaan vaarallisilla vesillä!Plot thickens. WarWas on siis Messin isä? Ja oletettavasti tämä arggityttö äiti?
Puhutko tästä kaverista jonka Walker ownasi totaalisesti viime pelissä?
Jeesus oli lapsi jolla ei ollut isää, Messi taas on lapsi jolla ei ole äitiä. Eräs päivä WarWaksen huoneen paperikorista alkoi vain kuulua itkua, ja sieltä kokkareisten paperitollojen seassa WarWaksen DNA:sta oli muodostunut itkevä vauva. Hän tarvitsi myöhemmin hormoneita kasvaakseen, eikä silti ikinä lopettanut itkuaan.Plot thickens. WarWas on siis Messin isä? Ja oletettavasti tämä arggityttö äiti?
Nyt tulee varmaan banaanit henkilöllisyyden arvuuttelemisesta. Damn.Aijai, nyt ollaan vaarallisilla vesillä!
Jalkaansa se raapi. On vaan niin lyhyt, että menee helposti sekaisin.Messi raapii muniaan.
Vielä yksi viesti tästä aiheesta. Hyvin sanottu. En nyt mitään paskamaiden voittoa tietenkään ensisijaisesti toivo juuri missään lajissa (itse asiassa olen joskus aikoinani kannustanut venäläisiä hiihdossa kun ovat laittaneet norjalaisille kampoihin ja jääkiekossa esim. Kanadaa vastaan, myönnetään), mutta tätä periaatetta en ymmärrä, että miksi meillä olisi yhtään mitään velvollisuutta kannustaa muita Pohjoismaita tai EU-maita urheilussa?Suosikkijoukkueet saa valita fiiliksen mukaan irraationaalisesti, vähän hassuja juttuja että jos oma maa ei ole kisoissa niin pitäisi valita seuraavaksi lähimmät. Nehän on paikalliskilpailijoita.
Humble brag-ketjun kamaa.Mä voisin kannattaa arggeja kun olen opettanut yhdelle Argentiinalaiselle tytölle suomen kieltä kuka sitä opiskeli suomen yliopistossa. Taas osoitus, että olen AITO kosmopoliitti!!