Joo, mutta seuraava Argoille niin peli lopullisesti selvä.Mikä homma? Eikös maalit oo pelin suola? Vielähän tässä on hyvin aikaa Kroatialla nousta
Joo, mutta seuraava Argoille niin peli lopullisesti selvä.Mikä homma? Eikös maalit oo pelin suola? Vielähän tässä on hyvin aikaa Kroatialla nousta
Näin arvelen itsekin.Toi jälkimmäinen ei ainakaan osu.
Montako kertaa vielä aiot ihmetellä sitä mitä maata kukin kannattaa?En vain jaksa ymmärtää Argentiinan kannattamista Suomesta käsin. Argentiina ollut iät ja ajat likipitäen ns. "rogue-valtio" ja etenkin kun vastassa ovat EU-veljemme, luulisi suosikkijoukkueen illan matsissa olevan selvä.
Joo Argentiinassa riittää varmasti hienoa kulttuuria, ruokaa ja juomaa, mutta poliittisesti todella ikävä maa.
Vive les Bleus!Itse asiassa eiköhän nää jengit väsytä toisiaan sinne pilkkukisaan asti ja Ranska kävelee jonkun helpon 3-0 voiton Marokosta ja hohhoijaa.
Koska sillä on niitä kaksi?Miksi täällä puhutaan Jutin kullista?
Näin se menee. Vieläkin kaiholla muistelen kun AC Milan voitti Liverpoolin 3-0 Mestareiden liigan finaalissa vuonna 2005.Joo, mutta seuraava Argoille niin peli lopullisesti selvä.
Varmaan siksi, kun 11 päivän päästä on iso juhla jolloin jaetaan paljon lahjoja.Miksi täällä puhutaan Jutin kullista?
No kannatetaan Marokkoa siinä tapauksessa. Ja sitten mä heräsin.Ranska on kyllä ainakin sellainen persevaltio, ettei ansaitse jaloa härmäläistä kannatusta tippaakaan.
Näinhän se on ja esim. Brasiliallakin riittää faneja Suomessa, vaikka harvalla mitään henkilökohtaista suhdetta maahan, poislukien maataloustuotteet.No etenkin jalkapallossa kyllä kannatetaan yli mannerten rajojen. Toki Ranskan kelkassa oon, mutta haluan että Argentiina on myös finaalissa.
Ei se vielä, sitten tulee poru kun häneltä ei kysytä sopivaa tuomaria fiinaaliotteluun.Liinu Messi itkee kohta.
Varmaan katsomassa peliä.Ronaldo katsomossa! Mutta miksi?