MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 585 203
  • 18 217

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
En vain jaksa ymmärtää Argentiinan kannattamista Suomesta käsin. Argentiina ollut iät ja ajat likipitäen ns. "rogue-valtio" ja etenkin kun vastassa ovat EU-veljemme, luulisi suosikkijoukkueen illan matsissa olevan selvä.

Joo Argentiinassa riittää varmasti hienoa kulttuuria, ruokaa ja juomaa, mutta poliittisesti todella ikävä maa.
Montako kertaa vielä aiot ihmetellä sitä mitä maata kukin kannattaa?
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Paredes teki scriinin! Eikö nää ollut kiellettyjä Messiä vastaan Hollanti-pelissä
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Messi osallistuu "pikkuisen" eri tavalla peliin jos verrataan siihen johon luonnollisesti verrata kuuluu eli Ronaldoon. Messi vain paranee vanhetessaan ja Rolle on jo menneen talven lumia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Lopettakaa nyt se hömpötys jostain Messistä. Kaikki tietävät kuka loi palloilubuumin tähän alastomaan maailmaan - i assume!!

Voittajien hengessä,niin se vaan menee!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ronaldo katsomossa! Mutta miksi?
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Itsellä ei mitään suosikkia ole, mutta kyllähän sitä mieluummin katselisi Argentiina - Ranska finaalia, kun Kroatia - Ranska.
Tai Kroatia - Marokko, siinä kaksi jengiä istuisi 120min keskiympyrässä ja ratkoisi pilkuilla pelin.

Messi vs Ronaldo keskusteluunkaan ei kiinnosta ottaa kantaa, muutakuin että onhan noita kahta ollut kiva tässä vuosia seurata. Sinänsä Messille pytyn nyt voisi suoda.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No etenkin jalkapallossa kyllä kannatetaan yli mannerten rajojen. Toki Ranskan kelkassa oon, mutta haluan että Argentiina on myös finaalissa.
Näinhän se on ja esim. Brasiliallakin riittää faneja Suomessa, vaikka harvalla mitään henkilökohtaista suhdetta maahan, poislukien maataloustuotteet.

Tästä huolimatta ainakin itse olen loppuun asti Euroopan kelkassa. Samalla tavalla toivon muun Euroopan kannattavan Suomea mikäli joskus itse olemme MM-kisojen pudotuspeleissä.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Ei olisi kyllä välttämättä uskonut edellisien pelien puolustuksella ja tämän pelin aloituksella, että Kroatia päästää pari tuollaista maalia putkeen. Rankki nyt aina rankki, mutta tarkoitan tilanteeseen johtanutta puolustuksen leviämistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös