MM-kisat 2022 – liveseuranta

• 632 480
  • 18 146

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No etenkin jalkapallossa kyllä kannatetaan yli mannerten rajojen. Toki Ranskan kelkassa oon, mutta haluan että Argentiina on myös finaalissa.
Näinhän se on ja esim. Brasiliallakin riittää faneja Suomessa, vaikka harvalla mitään henkilökohtaista suhdetta maahan, poislukien maataloustuotteet.

Tästä huolimatta ainakin itse olen loppuun asti Euroopan kelkassa. Samalla tavalla toivon muun Euroopan kannattavan Suomea mikäli joskus itse olemme MM-kisojen pudotuspeleissä.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Ei olisi kyllä välttämättä uskonut edellisien pelien puolustuksella ja tämän pelin aloituksella, että Kroatia päästää pari tuollaista maalia putkeen. Rankki nyt aina rankki, mutta tarkoitan tilanteeseen johtanutta puolustuksen leviämistä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Messillä tainnu löytyä hyvät hormonit tähän peliin, ei oo enää niitä roid-rage -pillereitä mitkä sai sen käyttäytymään kuin vauva jolle on syötetty hormoneita.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Näin se menee. Vieläkin kaiholla muistelen kun AC Milan voitti Liverpoolin 3-0 Mestareiden liigan finaalissa vuonna 2005.
Itse muistelen OPS-Liverpool (1-1) ottelua vuodelta 1980 Raatin stadionilla.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Montako kertaa vielä aiot ihmetellä sitä mitä maata kukin kannattaa?
En ole edelleenkään toipunut 2014-finaalista, jolloin vaikutti että joka toinen suomalainen futisfani kannatti Argentiinaa, vaikka vastassa oli likipitäen veljeskansamme, hyvin läheinen EU-liittolaismaamme ja lukemattomien kulttuurillisten samankaltaisuuksien Saksa, ihan jo kielestä lähtien.

Kun sanot Saksassa "moi", saksalainen moikkaa takaisin. Argentiinassa joku ranskankielentaitoinen vastanneet jotain ranskaksi.

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Maradona ja Messi molemmat huippupelaajia, kaikkien aikojen parhaimmistoa.

Tästä huolimatta en kykene toivomaan Argentiinan maajoukkueelle menestystä. Ulkopolitiikaltaan todella inhottava maa.
Meinaatko joka peliin tulla voivottelemaan toisten kannattamista? Minä ja muut kannatetaan mitä halutaan, eikä voisi vähempää kiinnostaa onko meillä sinun hyväksyntäsi.
Minä puolestaan voivottelen sinun elämääsi, jossa urheilukannatus perustuu maantieteeseen ja poliittisiinliittoihin eikä urheilusuorituksiin. Ei tuolla tavalla ole kunnon tunteita mukana eikä tule ikinä kokemaan niin maagisia iltoja kuin esim. itse koin Hollantia vastaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy