MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 586 120
  • 18 217

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Aikuisten oikeasti niin näyttää, että Messi voittaa tämän ja seuraavankin pelin!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä voisin kannattaa arggeja kun olen opettanut yhdelle Argentiinalaiselle tytölle suomen kieltä kuka sitä opiskeli suomen yliopistossa. Taas osoitus, että olen AITO kosmopoliitti!!
Opetit varmaan ihan vitun hyvin, koska argentiinalainen kirjotetaan pienellä. Sun syytä että Messi joutuu syömään hormoneita joka päivä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä ihmettelen että tossa fanikoosteessa ei ollut Argentiina-Hollanti -pelin tuomaria.
 
Suosikkijoukkue
KK
Itse olen monesti miettinyt, että onko muissa maissa samanlailla muiden maiden kannattajia kuin Suomessa. Toki Suomessa on paljon Argentiina-, Saksa-, Englanti-, Italia- jne.. faneja kun ollaan totuttu siihen, ettei koskaan olla itse kisoissa. Mutta onko esim. muissa pohjoismaissa samalla tavalla muiden maiden fanittamista, kun kuitenkin muut pohjoismaat ovat varmaan keskimäärin kerran vuosikymmenessä kuitenkin kisoissa?
Aivan vsrmasti on. On noita muitakin maita, jotka eivät EM- tai MM-kisoissa ole läheskään joka vuosi olleet ja on löytynyt se ns oma joukkue. Toki varmaan kun oma maa on kisoissa niin kannatetaan sitä, mutta sitten hypätää tämän oman suosikkijoukkueen bandwagoniin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Opetit varmaan ihan vitun hyvin, koska argentiinalainen kirjotetaan pienellä. Sun syytä että Messi joutuu syömään hormoneita joka päivä.
En onneksi kiletä opettanut, siis opetin, mutta hän opisklei arkeologiaa ja asuu vieläkin täällä. On Nettomaksaja toisin kuin joku Valevuori.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Plot thickens. WarWas on siis Messin isä? Ja oletettavasti tämä arggityttö äiti?
Jeesus oli lapsi jolla ei ollut isää, Messi taas on lapsi jolla ei ole äitiä. Eräs päivä WarWaksen huoneen paperikorista alkoi vain kuulua itkua, ja sieltä kokkareisten paperitollojen seassa WarWaksen DNA:sta oli muodostunut itkevä vauva. Hän tarvitsi myöhemmin hormoneita kasvaakseen, eikä silti ikinä lopettanut itkuaan.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Suosikkijoukkueet saa valita fiiliksen mukaan irraationaalisesti, vähän hassuja juttuja että jos oma maa ei ole kisoissa niin pitäisi valita seuraavaksi lähimmät. Nehän on paikalliskilpailijoita.
Vielä yksi viesti tästä aiheesta. Hyvin sanottu. En nyt mitään paskamaiden voittoa tietenkään ensisijaisesti toivo juuri missään lajissa (itse asiassa olen joskus aikoinani kannustanut venäläisiä hiihdossa kun ovat laittaneet norjalaisille kampoihin ja jääkiekossa esim. Kanadaa vastaan, myönnetään), mutta tätä periaatetta en ymmärrä, että miksi meillä olisi yhtään mitään velvollisuutta kannustaa muita Pohjoismaita tai EU-maita urheilussa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös