Heh. Sinähän niittasit olympiakokoonpanossasi Ristolaisen pakiston kärkikuusikkoon. Ja nuorten MM-finaalin jälkeen kyselit innoissasi, että vieläkö porukka on pudottamassa Rasmusta olympialaisista. Tässä mielessä on aika vaikeaa ottaa vakavasti noita horinoitasi sen suhteen, että sinun ja Erkan mielipiteet olivat jotenkin yhtenevät Ristolaisen suhteen. Minä ja Erkka sen sijaan olimme täsmälleen samaa mieltä Sotshiin lähtevästä pakkikahdeksikosta. Myös Pihlströmin ja Aaltosen valintaa ennakoin, mille sinun kaltaisesi Pohjois-Amerikan kiekkoa jumaloivat nimimerkit naureskelivat. Ette nauraneet valintojen jälkeen, kun Suomen johtavat ammattilaiset Westerlundin, Kekäläisen, Kurrin ja Holtarin muodossa olivat pitkälti samoilla linjoilla kanssani.
Jos jaksaisin, niin pyytäisin kyllä hieman lähdettä tälle, että "niittasin hänet kärkikuusikkoon". Kyllä minä häntä kisoihin mukaan ehdotin, ja toin myös perusteluni esille. Toin hänet ylipäänsä keskusteluihin mukaan jo syksyllä, jolloin kaltaisesi KHL-fanaatikot lähinnä naureskelivat ja viittasivat viime kauden
tilastoihin ja siihen, kun ei edes pelannut EHT:llä.
Aaltonen oli kieltämättä vähemmän paska kuin odotettiin, mutta hänenkin antinsa jäi kovin vähäiseksi sitä yhtä maalia lukuunottamatta. Esim. se Bergenheim olisi tuonut pöytään muutakin. Pihlströmiä edes sinä itse et tainnut sommitella mihinkään, joten älä nyt ole naurettava ja nosta itseäsi noin ylös.
Minä taisin eilen kirjoittaa niin, että Ristolainen on kisakoneessa, jos Rochester vain putoaa. Siinä mielessä en nyt edes tajua mistä tässä väittelyssä MM-kisojen suhteen on edes kyse. Ilmeisesti sinua otti vain koville se, että toin faktat esiin Ristolaisen otteista AHL:n pudotuspelien suhteen.
Faktojen (=tilastojen) tuominenhan esille olisi ollut ihan ok, mutta tapasi ryydittää sitä tuollaisella turhalla paskalla ilman, että sinulla on edes pienintäkään muuta tietoa niiden takana vaikuttavista seikoista puhumattakkaan ihan nähdyistä peleistä, on kyllä sitä banaanitason touhua. Samanlaista paskaa sinä olet tuolla NHL-osiossakin käynyt säännöllisesti tuuttaamassa aina Barkovista asti.
Esimerkiksi Olli Jokista tai Pekka Rinnettä en muista dissanneeni ollenkaan MM-valintojen tiimoilta. Muita kisoihin sieltä ei edes ole valittu. Myös Korpikosken, Ruudun, Bergenheimin ja Barkovin olisin ottanut ilomielin joukkueeseen enkä ole dissannut heitä ollenkaan. Lähinnä olen dissannut niitä NHL-pelaajia, jotka ovat pelanneet huonosti. Kuten vaikkapa Joensuuta tai Leinoa. Monihan ehdotteli täällä Leinoa MM-leirille, minä olin toista mieltä. Ja kas, Erkka oli tässäkin asiassa samaa mieltä kanssani, kun ei kutsunut Ville MM-leiritykseen.
Oletko unohtanut sen oman anti-Barkov kampanjasi ennen Olympialaisia? Nopeasti näköjään ne sukat jaloissa vaihtuukin.
Leino nyt oli ihan turha spekulaation kohde, kun ei Buffalo miestä pelaamaan edes päästäisi 100% varmuudella.
Ja vastapainoksi olen kyllä dissannut KHL-pelaajia samalla tavalla. Esimerkiksi Osalan heikot edesottamukset KHL:n pleijareissa olen kai kutakuinkin ainoana nimimerkkinä tuonut esiin tässä ketjussa.
Tämä tarpeesi polarisoida keskusteluja on jotain aivan älytöntä. Miksi pitää glorifoida tai dissata, miksi ei helvetti voi pyrkiä edes vähään objektiivisuuteen? Montakohan kertaa esim. se Spengler cup käsiteltiin ja tuotiin monia seikkoja esille, ja siitä huolimatta unohdat sen kaiken ja vetelet tännekkin jotain johtopäätöksiä sen perusteella ja käytät sitä jonain argumenttina. Viimeistään tuollaiset seikat paljastavat sinut tuollaiseksi agenda-hörhöksi, minkä jo aika moni on ruvennut huomaamaan.