Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hyviä ja mielenkintoisia rosteriveikkauksia täällä kaikenkaikkiaan, mutta yhtä asiaa en oikein pysty sisäistämään. Nimittäin Jormakkaa (varsinkaan kahdessa kärkiketjussa). Perustelkaapa joku mitä annettavaa Jormakalla Suomelle olisi? Minun nähdäkseni Jormakka on kyllä ihan hyvä Liigatason all-around hyökkääjä mutta mitään sellaista erityisosaamista en ainakaan minä ole kaverilta nähnyt mikä oikeuttaisi edes kisapaikkaan.
Ylivoimalle, alivoimalle, ratkaisijarooliin, rouhijaksi ja 0-0:aa pelaamaan löytyy kaikkiin rooleihin Suomelta parempiakin pelaajia. Valaiskaa siis hieman ymmärtämätöntä.
Antaa äijän näyttää nyt vielä ennen kuin lytätään. EHT:lla on kuitenkin tällä kaudella ollut Suomen "paras" pelaaja(pl. tyyliin Lehterä, Kontiola...).
All-around -hyökkääjä Jormakka ei kyllä ainakaan minun mielestäni ole, puolustuspelissä oli ehkä Tapparan huonoin hyökkääjä tällä kaudella. Se mitä Jormakka tuo joukkueeseen, on jalkoja. Kun Pihlström ei ole mukana, niin ehjä Jormakka on tuon porukan nopein luistelija. Ja JOS löytyy viikonloppuna itseluottamus, niin kyllä mies osaa kiekkoa heittää uuniin. Jos mahtuu joukkueeseen, niin paikka on 2.-/3. ketjussa tai ylimääräisenä hyökkääjänä.
Eli Jormakka on siis hyvin erityyppinen pelaaja tuohon joukkueeseen. Pienikokoinen, pelirohkea, ketterä pelaaja.