Kyllä toi pakiston taito alkaa näkyä, eli se että kovatkaan kaverit ei saa annettua sitä helppoa syöttöä kolmeen metriin lapaan, tuolla on tällä hetkellä yksi pakkipari joka saa kiekon liikkeelle, muut ajoittain ja se pakkipari istuu ykkösen takana.
Mutta en mä heittäis kirvestä kaivoon, nyt on filmiä mitä kattoa, aikaa on, Slovakia ei tule voittaan USAa tai Venäjää, joten kyllä kolmossijaan uskotaan, eikä ykkössiajakaan vaadi kuin pienen ihmeen Venäjää vastaan perjantaina.
Nyt on joka jätkään taottu takaraivoon että siellä ollaan tasan niin hyviä kentällä, kuin ollaan joukkueena. Tästä on mielestäni hyvä jatkaa. Joo toiset pelas paremmin kuin toiset tänään, mutta ei tuolla ollut mielestäni epäonnistujia, jotka olis pelannut joka vaihdon päin *ttua. Muutama yksilövirhe, sitten pari ylireagointia, vähän huonoo merkkaamista ja Raanta ei ottanut yhtään "game saveria", niistä oli tää päivä tehty.
Mielestäni joukkueena jokainen kenttä mukaanlukien niin tänään oltiin paremmin mukana ja joka kenttä sai painetta ja tilanteita toiseen päätyyn, joka on iso parannus aiempaan. Mukaanlukien kolmonen ja nelonen, sekä kakkonen joilla kaikilla oli maalipaikkoja, ei ehkä montaa mutta kyllä siellä Jenkkipojilla piti kiirusta, omissa taas mielestäni Jenkit saatiin näyttään jopa huonoilta, paitsi erikoistilanteissa ja vataiskuissa. Täytyy vielä muistaa että Korpikoski putos tosta ja ilmeisesti ei kaikilla muillakaan ollut ihan 100% fiilis. Mä oon ihan positiivisella mielellä liikenteessä, helpot ekat syötöt lapaan ja uuteen nousuun.