Turnauksessa on kyse niistä pelaajista jotka ovat mukana, ei niistä jotka ovat poissa....
Nuo olettamusten pohjalta tehdyt hatarat päättelyketjut ovat niin naurettavia että ihme miten niitä jaksetaan täällä toistella vuodesta toiseen....
Voi olla joillekin vaikea ymmärtää, mutta moni jääkiekkoilija rakastaa jääkiekkoa ja haluaa pelata sitä vielä sarjakauden jälkeenkin....
Ollaan aika heikoilla jäillä kun aletaan foorumilla olettamaan millä motivaatiolla itse kukin pelaaja MM-kisoissa pelaa. Legendaarisin yleistys on se "kanadalaiset lähtee vaan ryyppäämään kahdeksi viikoksi"....
Getzlaf on yksi esimerkki pelaajasta jonka MM-turnausten pohjalta on vedetty mitä käsittämättömämpiä johtopäätöksiä....
Sekin on kummallista kun MM-kisoja vastaan argumentoidaan sillä ettei puolikuntoiset ja väsyneet pelaajat tule mukaan....
Tuntuu ettei osa täällä edes tiedä mitä höntsä tarkoittaa vaikka kovasti sitä sanaa silti viljellään....
Mikään turnaus ei osoita maailman parasta maata. On vain turnauksen voittaneita joukkueita....
Lainaus tarkoittaa koko "morukaran" kirjoitusta, mutta sen pituuden vuoksi pätkin sitä. Minun on usein pitänyt kirjoittaa tälle palstalle. Aina on tuntunut, että asiaa olisi niin paljon, että teen sen joskus muulloin. Nyt taas, kun "piti" kirjoittaa oma mielipiteeni aiheesta, niin kas kummaa : "morukara" oli tehnyt koko homman "minun puolestani", eli kirjoittanut juuri kaikki ne asiat mitkä minunkin piti kirjoittaa. Niinpä minulle jääkin tehtäväksi vain kertoa olevani oikeastaan joka kohdasta täysin samaa mieltä.