Suomalaiset NHL:ssä 2014–2015

  • 804 466
  • 1 842

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
-Timonen ei tule alistumaan lähtemään MM-karnevaaleihin liigakiekkoilijoiden sekaan, viimeksi ollut varmaan joskus vuonna 2000 MM-kisoissa.
Lähtee kunnossa ollessaan. Näin Timonen itse sanoi. Mitä alistumista siinä on, jos haluaa päättää uransa Leijonapaidassa? Toivottavasti Jaromir Jagr häpeää, varmaan koko NHL:n alistunein kiekkoilija, koska MM-kisat kiinnostavat.
 
No on kyllä yllättävää, että nyt sitten kiinnostaa, kun viittasi kintaalla kotikisoille, puhumattakaan tavallisista kisoista. Jo valmiiksi harmittaa Timosen puolesta, jos Suomi ei voitakaan maailmanmestaruutta. Taas yksi kausi vedetty vessanpöntöstä alas, Timosta lainatakseni. Ja kun muistaa miljoonapalkan, NHL-tähden maineen, lehdistön paineet ja että kaksi miljoonaa Karjala-lippistä odottaa sankariltaan ihmetekoja ja ilmaveivejä, niin ihmettelen jos Timonen siihen vielä lähtee mukaan. Hän on kuitenkin kunnian mies ja painotetusti NHL-pelaaja - eurokiekkoilijat on sitten erikseen -, ja siihen kuvioon ei kuulu uran päättäminen jonkun Pekka Saravon vierellä MM-kisojen puolivälierässä Tshekkiä vastaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
[QUOTE="apulais-GM, post: 5732572, member: 40580"Hän on kuitenkin kunnian mies ja painotetusti NHL-pelaaja - eurokiekkoilijat on sitten erikseen -, ja siihen kuvioon ei kuulu uran päättäminen jonkun Pekka Saravon vierellä MM-kisojen puolivälierässä Tshekkiä vastaan.[/QUOTE]
Kaipa Timonen näkee kunniallisena tekona uran päättämisen joukkueessa, joka on hänelle niin paljon antanut, iloa ja kyyneleitä. Olisihan se todella hienoa nähdä Kimmo vielä kerran kehissä, kun tuo playoffs-paikkaa Flyersilta karkaa.

Ville Niemisen uran suurin peli oli SM-Liigan finaaliottelu hänen omien sanojensa mukaan. Timonen saattaa nähdä, että mahdollinen MM-finaali uran viimeisenä pelinä saattaisi tuonkaltainen tapaus. Ja kun muistetaan Nemon Stanley...

Ei kaikki kiekkoilu kulminoidu änäriin. Itsekin NHL:ää toki seuraan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ville Niemisen uran suurin peli oli SM-Liigan finaaliottelu hänen omien sanojensa mukaan.

Ei kaikki kiekkoilu kulminoidu änäriin. Itsekin NHL:ää toki seuraan.

Niemisen kohdalla asiaa voi tiedustella uudemman kerran kun pahimmat höyryt ovat poissa. Tai esimerkiksi uran jälkeen kun sitä jossain tilanteessa ruvetaan paketoimaan. Veikkaan että SC on aika paljon korkeammalla kuin höpöhöpöliigassa hävitty finaalisarja.

NHL ei toki ole kaikki, mutta siellä koko uransa tehneille varmasti on. Minä en itse näe Timosta minään maajoukkuetta erityisesti palvovana tapauksena ja ymmärrän hyvin jos jotakuta muutakin vähän ihmetyttää. Toki tällaisten vaikeuksien jälkeen sitä varmasti haluaa vain pelata niin paljon kuin on vielä jäljellä. Phillyssä ei varmasti kamalan pitkä kevät ole luvassa.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Nojoo, pitää nyt kuitenkin huomioida että SC-joukkueessa Nieminen oli kuitenkin periaatteessa statistin roolissa eli vaikka pelasikin hyvät pudotuspelit, ei kukaan varsinaisesti odottanut yhtään mitään. SM-liigan finaaleihin taas Nieminen lähti, no, surkean pudotuspelisaldon kanssa mutta kuitenkin runkosarjan tähtipelaajana. Eli ei se nyt aivan väärin ole jälkikäteen nähdä isompana juttuna sitä skabaa missä noin periaatteessa oli itse suurimmassa roolissa. Ei siitä kuitenkaan voi pahemmin tehdä johtopäätöksiä siitä miten pelaajat arvostavat SM-liigaa tai NHLää.
 
NHL ei toki ole kaikki, mutta siellä koko uransa tehneille varmasti on.

Olisi ihan mukava päästä joskus kysymään vaikkapa Jaromir Jagrilta, Aleksander Ovetshkinilta, Jere Lehtiseltä ja Saku Koivulta, että onko palkintokaapista löytyvä MM-kulta teille ihan pelkkää rihkamaa. Vastaus luultavasti olisi kyllä, sillä onhan MM-kisojen katsomot täyttävillä turisteilla tosi epämuodikkaat vaatteet ja taipumus vetää viinaa.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olisi ihan mukava päästä joskus kysymään vaikkapa Jaromir Jagrilta, Aleksander Ovetshkinilta, Jere Lehtiseltä ja Saku Koivulta, että onko palkintokaapista löytyvä MM-kulta teille ihan pelkkää rihkamaa. Vastaus luultavasti olisi kyllä, sillä onhan MM-kisojen katsomot täyttävillä turisteilla tosi epämuodikkaat vaatteet ja taipumus vetää viinaa.

Voihan sen noin kärjistämälläkin esittää sen asiansa. Tarkoittaako se automaattisesti sitä, että jos pelaajan mielestä "NHL on kaikki", niin sen ulkopuolelta tulleet ansiot olisivat sitten rihkamaa? Ja tuo viimeinen lause taitaa olla enemmän fanipuolen käsitys asiasta.

...

Itseäni kiusaa eniten näissä mj-jutuissa se, että ensin toitotetaan joka lehdessä ja haastattelussa, että maajoukkueura oli tässä. Sitten vuoden päästä sitä kiinnostusta löytyykin. Eihän se väärin ole tietenkään, että kipinää löytyy, mutta tarviiko sitä sitten mainostaa (ja hehkuttaa) sitä eläköitymistä etukäteen.

Tosiasia kuitenkin on se, että NHL-joukkue on se palkanmaksaja, ja siitä syystä uskoisin aika harvan pelaajan pitävän niitä MM-kisoja ns. tavoitteena. Välillä tuntuu, että monella kirjoittajalla (fanilla) on sellainen käsitys, että 82 ottelua tahkotaan NHL:n runkosarjaa vain siksi, että saadaan selville ne parhaimmat nimet MM-kisajoukkueisiin. Tietääkseni yksikään joukkue ei ole historian aikana viimeisissä peleissä säästellyt huippupelaajiaan siksi, että tämä olisi hyvässä iskussa kevään MM-mittelöissä.
 
Tarkoittaako se automaattisesti sitä, että jos pelaajan mielestä "NHL on kaikki", niin sen ulkopuolelta tulleet ansiot olisivat sitten rihkamaa?

Jos NHL on kaikki, silloin loogisesti mikään muu ei ole mitään.

Tosiasia kuitenkin on se, että NHL-joukkue on se palkanmaksaja, ja siitä syystä uskoisin aika harvan pelaajan pitävän niitä MM-kisoja ns. tavoitteena. Välillä tuntuu, että monella kirjoittajalla (fanilla) on sellainen käsitys, että 82 ottelua tahkotaan NHL:n runkosarjaa vain siksi, että saadaan selville ne parhaimmat nimet MM-kisajoukkueisiin.

Kimmo Timonen tulee tällä kaudella parhaimmassa tapauksessa tahkoamaan runkosarjaa parisenkymmentä kierrosta. En mä oiken näe, miten hänellä voisi noin joukkueen menestyksen suhteen olla tälle kaudelle suurempia tavoitteita kuin MM-kulta, sillä pudotuspeleihin Flyers ei tule menemään. En minä tietenkään kuvittele, että jonkun Tuukka Raskin tai Valtteri Filppulan kauden päätavoite olisi tällä hetkellä MM-kulta, mutta Kimmo Timosella ei ole muutakaan tavoiteltavaa.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Timonen näyttää pyörtävän sanansa jo MM-kisojen suhteen niin miksi se ei voisi tapahtua myös uran jatkon suhteen? Selänteesta mallia ja kesällä katsoo mihin suuntaan Flyersia (tai mitä tahansa seuraa) rakennetaan ja jos potentiaalinen jengi on kasassa niin sekaan vaan kannua tavoittelemaan. Tietysti terveyden ehdoilla, mutta jääkiekkoilijathan elävät päivästä toiseen isojen riskien kanssa. Jos uran jatko on edes harkinnassa ensi kaudenkin suhteen niin nuo kaksikymmentä kierrosta voi olla erittäin merkittävät tältä kaudelta. MM-kisat toimivat sitten hyvänä "välitavoitteena", nyt kun kauden päätteeksi tuskin on kroppa ihan hirveässä rasituksessa verrattuna edelliseen lähes täysiin kausiin.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jos NHL on kaikki, silloin loogisesti mikään muu ei ole mitään.

Niin. Huomasit varmaan ne lainausmerkit?

Kimmo Timonen tulee tällä kaudella parhaimmassa tapauksessa tahkoamaan runkosarjaa parisenkymmentä kierrosta. En mä oiken näe, miten hänellä voisi noin joukkueen menestyksen suhteen olla tälle kaudelle suurempia tavoitteita kuin MM-kulta, sillä pudotuspeleihin Flyers ei tule menemään. En minä tietenkään kuvittele, että jonkun Tuukka Raskin tai Valtteri Filppulan kauden päätavoite olisi tällä hetkellä MM-kulta, mutta Kimmo Timosella ei ole muutakaan tavoiteltavaa.

Luulisin, että Kimmo Timosen tärkein tavoite on tällä hetkellä kuntouttaa itsensä pelikuntoon ja "todistaa itselleen ja muille", että pystyy vielä pärjäämään huipulla. Jos Berube kysyy (lue: käskee) Kimen vetämään jotain 25min pelejä, niin enpä usko Kimen ajattelevan, että "en mä voi, täytyy säästellä kevään MM-kisoja varten".
 
Niin. Huomasit varmaan ne lainausmerkit?.

Sinä tulit mukaan tähän ketjuun osallistumaan keskusteluun ZayWestin väitteestä koskien pelaajia, joille NHL on kaikki. Tässä pätkä kyseisestä ZayWestin viestistä:

NHL ei toki ole kaikki, mutta siellä koko uransa tehneille varmasti on.

Ei tuossa ole mitään lainausmerkkejä.

Tässä taas sinulle hieman tietoa lainausmerkkien käytöstä:

Lainausmerkit suoraa lainausta osoittamassa

Lainausmerkeillä voidaan osoittaa ilmaus tai tekstin osa suoraksi lainaukseksi jonkun tekstistä, puheesta tai ajatuksista.

”Tänään en jaksaisi keskittyä moiseen”, Maija ajatteli.

Lainausmerkit poikkeavaa merkitystä tai tyyliä osoittamassa

Joskus lainausmerkeillä voidaan osoittaa, että ilmauksen merkitys tai tyyli poikkeaa tavanomaisesta. Kyseessä ei tällöin ole suoranainen lainaus mistään tietystä lähteestä, mutta väljästi voidaan ajatella, että lainaus on otettu toisesta tyylilajista...

Lainausmerkeillä voidaan osoittaa, että jotain ilmausta käytetään tavanomaisesta poikkeavassa merkityksessä. Tällöin siihen usein tulee ivallinen sävy (ikään kuin ilmaukseen liitettäisiin muka-sana).

Hän ”lainasi” kaupan kassasta rahaa.

Minun on kovin vaikea uskoa, että sinulta löytyisi kompetenssia opettaa minulle lainausmerkkien käyttöä suomen kielessä. Kun sinä tulet mukaan keskusteluun ja lähdet esittämään suoria lainauksia nimimerkin ZayWest ajatuksista, ei ole mitään syytä olettaa, että käyttäisit lainausmerkkejä sarkastisessa merkityksessä, Kaikki viittaa päinvastoin siihen, että että osoitat lainausmerkeillä viittaavasi suoraan nimimerkin ZayWest ajatukseen. Eihän siinä olisi mitään järkeä, että muutat ensin nimimerkin ZayWest väitteen sisältöä radikaalisti, ja sitten tulet kertomaan minulle, että minun näkemykseni nimimerkin ZayWest väitteestä eivät ole valideja. Silloin kyseessä olisi tämän tyyppinen keskustelu:

ZayWest: Minusta Blues on tämän kauden paras joukkue Liigassa.
Kirjoittelija: Jos Blues on Liigan paras joukkue, miksi se on 13 pistettä Kärppiä jäljessä?
Noppa10: Jos "Blues on paras joukkue", tarkoittaako se sitä, ettei joku muu joukkue voisi olla Bluesia parempi?
Kirjoittelija: Kyllä se mielestäni tarkoittaa.
Noppa10: Huomasit kai lainausmerkit tässä kohden: Jos "Blues on paras joukkue", tarkoittaako se sitä, ettei joku muu joukkue voisi olla Bluesia parempi?

Jos Berube kysyy (lue: käskee) Kimen vetämään jotain 25min pelejä, niin enpä usko Kimen ajattelevan, että "en mä voi, täytyy säästellä kevään MM-kisoja varten".

En usko minäkään. Toivon kuitenkin, ettei Flyers peluuta Timosta rikki merkityksettömissä loppukauden peleissään.
 
Viimeksi muokattu:

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
koko viesti

Tämä viesti oikeastaan osoittaa sen, miksi alunperin liityin tähän keskusteluun mukaan.

Halusin ottaa kantaa nimenomaan tähän sinun tapaasi takertua lillukanvarsiin, ja kaivaa vastakirjoittajien viesteistä kaikki mahdollinen epäloogisuus tai muu vastaava esille. Luulen, että itsekin ymmärsit (itse uskon ymmärtäneeni), mitä ZayWest tuossa haki takaa. Enkä nyt oikein tiedä, miksi sinun piti nähdä vaivaa tuon lainausmerkkiosion kanssa. En minä kai ole yrittänyt opettaa sinulle mitään lainausmerkeistä? Ei sitä tarvitse siis miettiä olisiko minulla kompetenssia sellaista tehdä...

Ja jos nyt mennään tällä sinun valitsemallasi tyylillä, niin alkuperäinen väitehän koski koko uransa NHL:ssä tehneitä pelaajia. Jaromir Jagr ei tällainen ole.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jos NHL on kaikki, silloin loogisesti mikään muu ei ole mitään.

En tarkoittanut asiaa noin. Olisin toki voinut NHL:n kohdalla puhua pääpainosta tai ykkösjutusta, mutta ajattelin että aukeaa muutenkin. NHL:ssä uransa tehneille(edelleen tekeville) se on varmasti ykkösjuttu ja miksei maailman parhaassa liigassa pelaaminen olisi? Varsinkin jos taso sinne riittää.
 

Nick Neim

Jäsen
Ihmetyttää kyllä, jos suomem kielem taitaja ja viestien kannalta erittäin olennaisiin kirjoitusvirheisiin tai kirjoitustapoihin puuttuva käyttäjä ei omaa tuon vertaa sisälukutaitoa.

Ai niin, omaahan se. Onhan tuo kuitenkin noin paljon hauskempaa.
 

Kaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimo Summanen ja antipatiat
Opetukseksi voin sanoa, että ennen pätemistä kannattaa tsekata onko valot päällä.

-Mestaruutta tavoittelevat joukkueet eivät hanki nelikymppistä, koko kauden sivussa ollutta puolustajaa.
-Timonen ei tule alistumaan lähtemään MM-karnevaaleihin liigakiekkoilijoiden sekaan, viimeksi ollut varmaan joskus vuonna 2000 MM-kisoissa.

Tuota noin. Tämän on kivaa arvailua, mitä Kimmo Timonen ja GM:t ajattelevat, mutta harrastetaan sitä silti. Lähdetäänkö siitä, että faktaa on ainoastaan se, että Timonen on todennut "haluanvansa päättää uransa luistimet jalassa". Myös se voitaisiin tunnustaa, että playoff-joukkueiden managerit usein lisäävät siirtotakarajalla muutaman kokeneen pelaajan joukkueisiinsa. Tapana on tainut olla hankkia syvyyttä puolustukseen ja alempiin hyökkäysketjuihin. Tämän voi tarkistaa vaikka esim. viimeisen kymmenen vuoden ajalta finalistien osalta. Joskus hankinta on luokkaa Steve Montador, Kurt Sauer tai Hal Gil. Joskus taas Daryl Sydor, Mark Rechi, Tomas Kaberle jne. Tuohon tarpeeseen Kimmo Timonen voi olla tänä keväänä erinomainen vastaus. Tämä edelyttää, että hän näyttää NHL-pelaajalta ensimmäisissä matseissaan, mutta se ei edellytä, että hänen pitäisi olla joukkueensa paras puolustaja.

Mitä tulee mömmöm-kisoihin, niin keskusteluhan täällä on sen suhteen yleensä varsin väsynyttä. Niin nytkin. Arvailuahan tämä on, mutta Teukka Selänne totesi, Sotshin pelastaneen hänen viime kautensa. Kun yhdistetään tuo Selänteen kokema Timosen kommenttiin luistimet jalassa lopettamisesta, niin eiköhän se yhtälö ole siinä. Kunnostaan epävarma urheilija haluaa itselleen kunniakkaat jäähyväiset. Veikkaan kuitenkin, että jos putki kulkee änärin puolella, niin saattavat ne pudotuspelitkin houkutella. Tähän toki vaikuttaa se, mitä urheilija on taustajoukkojensa (perhe) kanssa sopinut; onko isillä esim. lupa lähteä toiselle paikkakunnalle hotelliin asumaan parhaimmillaan kolmeksi kuukaudeksi. Jos on, niin treidikin lienee mahdollinen ja silloin mm-kisat unohtuvat. Jos ei, ja vastuuta ei phillyssä tule, niin mestari nähtäneen suurella todennäköisyydellä Skodacupin höysteissä.

Lopuksi: Olette väärässä ja valot oli päällä.
 
Ja jos nyt mennään tällä sinun valitsemallasi tyylillä, niin alkuperäinen väitehän koski koko uransa NHL:ssä tehneitä pelaajia. Jaromir Jagr ei tällainen ole.

Osasin vähän arvellakin, että Kimmo Timosen taustoista tietämättömät tarttuvat tuohon Jagrin nimeen. Siksi sen sinne heitinkin. Tässäpä tuo alkuperäinen väite, johon viittaat:

NHL ei toki ole kaikki, mutta siellä koko uransa tehneille varmasti on. Minä en itse näe Timosta minään maajoukkuetta erityisesti palvovana tapauksena ja ymmärrän hyvin jos jotakuta muutakin vähän ihmetyttää.

Kimmo Timonen on pelannut täysi-ikäisenä Euroopassa kuusi kautta (tai viisi ja puoli, jos kautta 2004-05 ei lasketa hänelle kokonaiseksi), Jaromir Jagr on pelannut täysi-ikäisenä Euroopan sarjoissa (jos KHL sellaiseksi lasketaan) neljä kautta. Koska nimimerkki ZayWest katsoo Kimmo Timosen mahdollisesta MM-kisareissusta puhuttaessa aiheelliseksi pohtia sitä, miten koko uransa NHL:ssä tehneet pelaajat suhtautuvat MM-kisoihin, voidaan tätä asiaa vähintään yhtä perustellusti pohtia Jaromir Jagrin kohdalla. Jagr kun on tehnyt NHL:ssä suuremman osan urastaan kuin Kimmo Timonen.

Luulen, että itsekin ymmärsit (itse uskon ymmärtäneeni), mitä ZayWest tuossa haki takaa.

Totta kai minä ymmärrän, mitä jääkiekon oikeinkatselijat tuolla MM-kisojen ja SM-liigan vähättelyllä ajavat takaa. Sillä halutaan osoittaa, että ollaan jääkiekon seuraajina sellaisia vähän Parempia Ihmisiä, joilla on yllään trendikkäät vaatteet, eikä mikään Karjala-lippis tai mäyräkoiran pahvi.
 
Viimeksi muokattu:

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Osasin vähän arvellakin, että Kimmo Timosen taustoista tietämättömät tarttuvat tuohon Jagrin nimeen. Siksi sen sinne heitinkin.
.

Eli tarkoituksenasi oli alunperinkin johtaa keskustelu sivuraiteelle ihan tieten tahtoen...(?)

Totta kai minä ymmärrän, mitä jääkiekon oikeinkatselijat tuolla MM-kisojen ja SM-liigan vähättelyllä ajavat takaa. Sillä halutaan osoittaa, että ollaan jääkiekon seuraajina sellaisia vähän Parempia Ihmisiä, joilla on yllään trendikkäät vaatteet, eikä mikään Karjala-lippis tai mäyräkoiran pahvi.

Älä viitsi provota. Tämä ei liity enää aiheeseen mitenkään.

edit. Sitäpaitsi ei minulla ole tarvetta osoittaa olevani parempi kuin muut. Riittää, että tiedän sen itse... ;)
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen paremmin tietämättä, niin luulisin ainakin Nashvillen olevan kiinnostunut jossain määrin. Capissa lienee tilaa, ja seura entuudestaan tuttu. Toki kaikki riippuu hinnasta, sekä miten Timonen vetää ennen deadlinea.
Paremmin tietävät valaiskoot onko tuo ihan mahdoton yhtälö.

Tietenkään ei ole Nashvillen tapaista tuhlata siirtorajalla järjettömiä, mutta kuten sanoin kyse lienee hinnasta.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Sen paremmin tietämättä, niin luulisin ainakin Nashvillen olevan kiinnostunut jossain määrin. Capissa lienee tilaa, ja seura entuudestaan tuttu. Toki kaikki riippuu hinnasta, sekä miten Timonen vetää ennen deadlinea.
Paremmin tietävät valaiskoot onko tuo ihan mahdoton yhtälö.
Kun Timosen juttuja kuuntelee ja miettii miehen ikää ja uraa Flyersissa, uskon että lyö luistimet naulaan oranssipaidassa. En oikein usko Timosen miettivän muuta kuin arkeenpaluuta Flyersin kanssa.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun Timosen juttuja kuuntelee ja miettii miehen ikää ja uraa Flyersissa, uskon että lyö luistimet naulaan oranssipaidassa. En oikein usko Timosen miettivän muuta kuin arkeenpaluuta Flyersin kanssa.

Uskon tähän. Minkäköhän takia mies edes vetelee tuolla? Onko palkan eteen edellytys että treenailee ja höntsäilee ne muutamat pelit? Ei sillä että tuohon palkkaan kyllä ehkä viitsii käydä pari kertaa luistelemassakin.
 

Sambody

Jäsen
Nashvillessä olisi tuttu koutsikin eli Laviolette, mutta toisaalta onhan tuo Preds puolustus ilman vahvistuksiakin aikamoista timanttia ja varsinkin hyökkäyssuuntaan osaamista on läpi puolustus rosterin, joten tarpeet eivät ihan kohtaa Timosen pelaajaprofiilin kanssa.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Kyllähän tuo Vatanen pelaa vaan huikeaa kautta (ainakin suomalaisittain!) tällä hetkellä puolustajien pistepörssin 13. ja maalipörssin sija 7. tehoin 12+22. Muutaman pelin nähneenä myös fiksua puolustamista nähty ja blokatuissa laukauksissa (114 kpl) NHL:n sijalla 16. Ahkerasti laittaa Sami itsensä kiekon eteen.

Ja saa nähdä miten Armian käy, jostain twiitistä muistan lukeneeni, että mies saatetaan laittaa Winnipegistä vielä eteenpäin. Olen kyllä ollut skeptinen tuon mahdollisen NHL-uran suhteen, vaikka tällä kaudella peli on ilmeisen paljon mennyt kokonaisuutena eteenpäin. Toivotaan.

Rinne on taas oma lukunsa ja olisi vääryys, jos mies ei Hart -pystin saajaksi olisi ehdolla. Vezinan pitäisi olla jo selviö.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Noin kolmasosa kaudesta on jäljellä ja Vatanen johtaa edelleen suomalaisten maalipörssiä. Noloa on jos Sami maalipörssin voittaa.

Noloahan siitä tekee tuo maalimäärä, jos jää alle, no sanotaanko vaikkapa 20:n maalin ja kukaan hyökkääjä ei ylitä sitä. Jos voittaisi vaikka 30:lla osumallaan, niin sittenhän se olisi hieno juttu ja kova saldo puolustajalle.

Jäi mainitsematta Koivun viimeaikainen vire, iskenyt pisteitä ihan mukavasti: Panthersia vastaan 0+2, välissä yksi peli kiikareilla ja sitä ennen Nucksia vastaan 0+3. Joku tiiviimmin pelejä seurannut osaa varmaan kertoa Koivun pelistä muutakin kuin tehot. Mielellään kuulisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös